استارت اپ در هوآنگانامدو کره شمالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در هوآنگانامدو کره شمالی را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در هوآنگانامدو کره شمالی شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوری‌های مالی است.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد راه پرداخت - رسانه فناوری‌های مالی ایران همکاری فناپ‌تک با شرکت سانیارد در حوزه دستگاه‌های تولید کیوآرکد مجمع‌عمومی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران،‌ سیزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد کسب هفت رتبه برتر کشور توسط پرداخت الکترونیک سپهر در جشنواره ملی روابط عمومی ایران وبینار الزامات جدید مالیاتی برای درگاه‌های پرداخت برگزار شد / از قانون جدید نترسید اتاق بازرگانی تهران / کره جنوبی استارت‌آپ‌های تک‌شاخ یک میلیارد دلاری ندارد.

آخرین باری که کره جنوبی دو شرکت با ارزش یک میلیارد دلار داشت، به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد؛ اما گویا در سال ۲۰۱۸ اوضاع قرار است تغییر کند.

تعداد استارت‌آپ‌ها در حال رشد است و کره جنوبی در این مسیر تقویت می‌شود.

فوربز در گزارشی به ۵ استارت‌آپ برتر کره جنوبی پرداخته است.

طبق این گزارش درآمد سالانه استارت آپ تحویل غذای Baedal Minjok سال گذشته با رشد ۸۰ درصدی مواجه شد.

Viva Republica استارت‌آپ فین‌تک هم از دیگر استارت‌آپ‌های کره جنوبی است که در حال تبدیل شدن به شرکت یک میلیارد دلاری است.

استارت‌آپ سازنده اپ اجتماعی Hyperconnect و تحویل غذای تازه Kurly هم در این بازار رشد خواهند کرد.

  موبایل: Hyperconnect این استارت آپ برگشت به چت آنلاین و آزاد دهه ۹۰ در تلفن‌های همراه است.

این استارت آپ انتظار دارد سالانه ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد و بتواند در اولیه عرضه عمومی (IPO) حاضر شود.

  بلاکچین: Mediblock این استارت‌آپ می‌خواهد اطلاعات پزشکی را در پایگاه داده‌ای در بلاکچین ایجاد کند.

به این صورت که پرونده‌های چندین بیمارستان در یک فهرست امن قرار می‌گیرد.

این استارت‌آپ توسط یک دندان‌پزشک و دکتر راه‌اندازی شده است.

این پلت فرم تا اواخر ۲۰۱۸ راه‌اندازی خواهد شد.

  غذا: Market Kurly خوردن غذای سالم در کره جنوبی دشوار شده است.

استارت‌آپ Market Kurly یک پلت فرم تجارت الکترونیک است که این فرصت را اختیار کاربران قرار می‌دهد تا غذای ارگانیک به قیمت ارزان سفارش دهند و صبح روز بعد تحویل بگیرند.

این استارت‌آپ رقابت با فروشگاه‌های عمده‌فروشی و غول‌های خرده‌فروشی را در پیش گرفته است و می‌گوید درآمد سالانه‌اش سه برابر شده و سال گذشته حدود ۵۳ میلیارد وون کره جنوبی بوده است.

  تجارت اجتماعی: Zigzag این استارت‌آپ در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کند.

این استارت‌آپ بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است که حدود ۲۰ درصد از جمعیت کره جنوبی است.

حجم معاملات این استارت‌آپ سال گذشته به ۳۵۰ میلیارد وون کره جنوبی رسید.

  بازی کامپیوتری: KSV بازی‌های کامپیوتری در کره جنوبی کسب‌وکاری جدی است و حالا این استارت‌آپ می‌خواهد به قهرمان بین‌المللی تبدیل شود.

این استارت‌آپ در سیلیکون‌ولی و سئو ل توسط برخی از بنیان‌گذاران شرکت Kabam راه‌اندازی شد.

راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی درزمینه فناوری‌های مالی (فین‌تک) است.

راه پرداخت به شما کمک می‌کند در جریان رویدادها و روندهای فین‌تک ایران و جهان قرار بگیرید.

شما در راه پرداخت می‌توانید آخرین خبرها و تحلیل‌های نویسندگان و تحلیلگران ایرانی و خارجی را مطالعه کنید.

مطلب قبلی شرکت سوئدی پامگرنت در باهمتا سرمایه‌گذاری می‌کند مطلب بعدی تجلیل از سامانه خانه پارسیان در دومین جشنواره ملی نوآوری فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر حوزه «فین‌تک» اگر هوشمندانه عمل کنیم میتوانیم آینده را با فین‌تک‌ها شریک شویم معرفی ۱۰ آزمایشگاه نوآوری فین‌تک در دنیا بیمه مرکزی برای فین‌تک‌ها سوئیچ اختصاصی ایجاد می‌کند سلام خسته نباشید در مورده استارت آپ فین تک در کره جنوبی مطلبی دارید ؟ یا منبعی؟ این مطلبی که نوشتید در این صفحه همان مطلب درباره ی «استارت اپ فین تک در کره ی جنوبی » هست؟ آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا دوباره نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم صاحب امتیاز: موسسه شبکه عصر تراکنش مدیرمسئول: مینا والی مشاور مدیرمسئول: رضا قربانی داغ‌ترین مطالب راه پرداخت سهام شرکت بیمه اتکایی سامان آماده پذیره‌نویسی می‌شود رونمایی از بستر امن معاملات آنلاین تضمین‌چی کتاب «فایننس چگونه کار می‌کند» با حمایت شرکت سوشیانت منتشر شد / معنای متفاوت اعداد برای… رگولاتوری از بالای ابرها بازسازی رؤیای پول / پایان توهم مرزبندی با رمزارزها؟ تسهیل روند پیگیری قضایی در خصوص چک‌های برگشتی آشنایی با شرکت «نگاه پرداخت» / کسب‌وکاری که می‌خواهد متفاوت‌تر از پی‌اس‌پی‌ها و… سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map