استارت اپ در پارس‌آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در پارس‌آباد کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فرماندار مشگین شهر از برگزاری استارت آپ یا رویداد کارآفرینی در شهرستان پارس آباد استقبال و آن را الزامی عنوان کرد.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها سال 90 استارت تجهیز کارخانه به فناوری های مدرن را زده تا تبدیل به قطب شیرینی و شکلات استان و صادرکننده نمونه کشوری به 40 کشور دنیا باشد.

در حال حاضر 800 نفر در بخش تولید و 500 نفر در بخش فروش این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، که با اجرای طرح توسعه ای صنعت شیرینی و شکلات در زمینی به مساحت 40 هزار متر، 2000 نفر دیگر در دو بخش تولید و فروش به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.

رئیس .

.

.

به دریاچه ارومیه دوباره داغ شد و حسین بخشایشی رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه بررسی احیای سریع دریاچه ارومیه از طریق انتقال آب از دریاچه وان ترکیه گفته بود که انتقال آب از دریاچه وان ترکیه به دریاچه ارومیه بهترین راه حل احیاء است که مخالفت های زیادی طی سال های گذشته با اجرای این پروژه صورت گرفته است.

فرهاد افشار فارغ التحصیل دانشگاه سوئیس و از دانشمندان محیط زیست .

.

.

به گزارش خبرگزاری کوثر، آیت الله سید احمد خاتمی در سفر یک روزه به استان قزوین با حضور درروستای یحیی آباد، با خانواده شهید صفر علی محمدی دیدار کرد.

در این دیدار تولیت حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، مدرسه علمیه شهرستان تاکستان و م سئو لین این شهر آیت الله خاتمی را همراهی می کردند.

امام جمعه موقت تهران در این دیدار گفت: امروز عزت و امنیت کشور مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدای .

.

.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دراین حادثه ابتدا جوان 27ساله لردگانی در رودخانه ارمند شهرستان لردگان غرق شد.

پسرعموی این جوان هم که قصد پیدا کردن جسد وی را داشت به دلیل خروشان بودن رودخانه و نا آشنایی با فنون شنا در این رودخانه غرق می شود.

جسد جوان 33 ساله پیدا شد، اما عملیات جست و جو توسط اهالی روستا و نیرو های هلال احمر و تیم غواص برای پیدا کردن جوان 27 ساله ادامه دارد.

لردگان از شهرستان های چهارمحال و بختیاری است که مرکزآن شهر لردگان در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد .

.

.

برداری از پست برق دشتابی در بوئین زهرا پست 400/36 کیلوولت برق دشتابی واقع در شهرستان بوئین زهرا با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

رضا اردکانیان وزیر نیرو، در سفر به استان قزوین، پست 400/36 کیلو ولت دشتابی و خطوطبهره برداری از پست 400/36 کیلو ولت دشتابی در قزوین ارتباطی برق استان را با اعتباری بالغ بر 810 میلیارد ریال افتتاح کرد.

پست دشتابی در زمینی به مساحت 146 هزار و 214 متر .

.

.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، سی دشت یکی از مناطق خوش آب و هوای رودبار استان گیلان است که در 30 کیلومتری شهر رستم آباد شهرستان رودبار قرار دارد.

این روستا در مسیر قله درفک واقع شده و چشم انداز فوق العاده ای دارد.

عکس از امید رجبی پور کشایه انتهای پیام/ن به گزارش سیماگر، مردم شهرستان ورامین عصر روز جمعه، پیکر شهید ثامنی راد را که پس از سه سال دوری از میهن، شناسایی و به کشور باز گردانده شده بود را تشییع کردند.

هزاران نفر از مردم و مسئولان قدرشناس ورامین از تمامی اقشار با حضور در بلوار شهید باهنر، مسیر 5 کیلومتری ورودی شهر ورامین تا گلزار شهدای حسین رضا را طی کردند تا قدردانی خود را از شهیدان مدافع حرم اعلام کنند.

حضور پرشور مردم در این .

.

.

شهرداری اکثر این زنان تهرانی نیستند و از شهرستان ها راهی تهران شده اند، چون به گفته خودشان در این شهر کسی آن ها را نمی شناسد پس می توانند به راحتی کار کنند.

آن ها شنیده اند در تهران پول ریخته، اما مجبورند از طلوع صبح تا وقت تردد آخرین قطار مترو کار کنند.

افرادی که برای چرخاندن چرخ زندگی شان ناچارند ساک ها و چمدان های بزرگ و سنگین را از این واگن به آن واگن و از این قطار به آن قطار بکشند تا شاید بتوانند .

.

.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در حاشیه همایش پیاده روی صبح و نشاط اظهار کرد: استقبال خوبی از این همایش صورت گرفت و بیش از 35 هزار نفر در این پیاده روی حضور داشتند، همچنین با توجه به اینکه گلبهار شهر جدیدی است انتظار چنین جمعیتی را نداشتیم.

وی ادامه داد: این جمعیت نشان دهنده آن است که ورزش همگانی در میان مردم ما نهادینه شده و مردم از اینگونه برنامه ها استقبال می کنند نتیجه .

.

.

ناگوار و برای آن ها که دنیا را فقط لای چندتکه اسکناس می جویند بس شیرین، یکی یا بهتر بگویم بهترین تماشاخانه شهر رشت، شهر تئاتر به خاطر کج سلیقگی عده ای که تعدادشان این روزها کم هم نیست در شرف بسته شدن است.

مدیر تماشاخانه هامون در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه موسسه فرهنگی، هنری هامون یک مؤسسه چندمنظوره است، اظهار کرد: مؤسسه هامون فعالیت خود را 10 سال پیش در یک استودیوی ضبط .

.

.

شهید گمنام نیز در بوستان کوهستان سمنان، مهمان این شهر می شوند.

خیابان های منتهی به میدان امام خمینی (ره) سمنان مملو از جمعیت است و بسیاری در گرمای سمنان خود را پیاده به مسیر تشییع جنازه این سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس رسانده اند.

دیروز نیز مراسم وداع با این شهدا همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب شیعه در سمنان برگزار شد.

قرار است آئین سوم و هفتم .

.

.

حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، شهر میمه زرین آباد، شهر مهر شهرستان ملکشاهی و سه راه جندالله صالح آباد به خاک سپرده خواهند شد .

آئین تشییع پیکر پاک این شهدای عزیز روز یک شنبه 9 تیر، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد .

لازم به ذکر است، این هشت شهید گرانقدر در عملیات های والفجر یک، کربلای 6 و عملیات رمضان به مقام رفیع شهادت نائل آمده اند .

ایلام دارای 3 هزار شهید، 10 هزار جانباز و 300 نفر آزاده پرافتخار است .

.

.

.

بار بود که در کانکس ها آتش سوزی به وقوع پیوست.

وی علت آتش سوزی در کانکس ها را اتصال برق ناشی از عدم رعایت استانداردها در استفاده از وسایل و تجهیزات برقی عنوان کرد.

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به روند بازسازی ساختمان ها در شهر عنوان کرد: تراکم جمعیت در کمپ های اسکان موقت کم شده و مردم به تدریج به خانه های بازسازی شده و یا تعمیری خود بازگشته اند و کانکس ها در بسیاری از خیابان ها، معابر و فضاهای سبز شهر جمع آوری شده اند.

.

.

.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده گردشگران ضریب اشغال واحدهای اقامتی شهرستان های اردبیل، مشکین شهر و خلخال نیز در این چند روز به صد درصد رسید.

معاون گردشگری اردبیل ادامه داد: بازدیدهای مستمر از تاسیسات گردشگری شهرستان های مختلف استان در طول این ایام انجام شد و تذکرات لازم به .

.

.

علمی در دانشگاه ها خاموش نشود.

مسئول بسیج اساتید شهرستان مراغه با مثبت ارزیابی کردن برنامه های هفته بسیج اساتید در این شهرستان توسط رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: حضور در رادیو شهر مراغه، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، برگزاری همایش رسالت دانشگاهیان در گام دوم انقلاب با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری .

.

.

تذکر داده شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان فارس با بیان اینکه این کارگاه به دلیل بوی نامطبوع تولیدات خود باید در خارج از شهر باشد، بیان کرد: تولیدات روزانه ضایعات مرغ و طیور در شهر بسیار فراوان است و در این دسته از کارگاه ها ضایعات برای فرآوری بخش صنعتی استفاده می شود.

مهندس اعلام کرد: سامانه پیام گیر 1512 و شماره تلفن 09121442355 در شیراز آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم است و علاوه براین ادارات دامپزشکی شهرستان های تابعه استان نیز آماده پاسخگویی مستقیم به مردم هستند.

منبع: تسنیم انتهای پیام/م تهیه سوسیس و کالباس از ضایعات مرغ در فارس صحت ندارد .

.

.

سیدعلی نوروززاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ظرفیت غنی نخلستان های بافق، اظهار کرد: نخل های حاشیه و داخل شهر و حتی روستاهای همجوار شهر بافق، ظرفیت های مغفولی هستند که حفظ، استمرار و احیای آنها می تواند تأثیر زیادی در توسعه و رونق گردشگری این شهرستان و استان داشته باشد.

وی با بیان این که این ظرفیت سبز بافق باید دیده شود، تصریح کرد: امروزه گردشگری کشاورزی یکی از ظرفیت های .

.

.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فلاورجان همزمان با فصل برداشت آلبالو نمایشگاه و فروشگاه آلبالو در شهر مروارید های سرخ زازران برپا شد این نمایشگاه با حضور فرماندار شهرستان ، مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای اسلامی استانداری اصفهان ، رئیس روابط عموی دفتر امام جمعه اصفهان وجمعی از مسئولین شهرهای شهرستان وشهرهای اطراف افتتاح گردید .

درحاشیه این جلسه جناب آقای ذاکری مدیرکل دفتر امور .

.

.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، شریفی گفت: این دومین کارگاه آموزشی پرورش ملکه، تولید ژل رویال، تولید زهر زنبورعسل و زنبورداری صنعتی بدون واسطه حتی مصرف شکر است.

وی افزود: همچنین تولید زنبور نر اصلاح شده و تلقیح مصنوعی ملکه زنبور عسل که یکی از نیاز های امروز کشور است، در این کارگاه آموزش داده شد.

شهر دزج از توابع بخش چهار دولی شهرستان قروه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان .

.

.

روح الله طاهریان پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استان بوشهر 624 روستا با جمعیت 320 هزار نفر وجود دارد که 462 روستا با جمعیت بیش از 290 هزار نفر تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی استان است و 93 درصد جمعیت روستایی را پوشش می دهد و البته چند شهر را هم تخت پوشش داریم.

وی با اشاره به منابع تامین آب روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: 61 حلقه چاه، 10 چشمه و 75 انشعاب از خطوط .

.

.

نظارت بر شناگاه ها در فصل شنا هر 15 روز یک بار و در فصل هایی که شنا کمتر است هر ماه انجام می گیرد و آزمایش همه 28 مورد نمونه برداری های میکروبی و آنترکوک انجام شده مطلوب گزارش شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر با اشاره به پایش میکروبی و زیست محیطی شناگاه های غیررسمی شهرستان دیّر گفت: به سبب حساسیت موضوع و تأثیر آن در سلامت عموم، علاوه بر شناگاه های رسمی سایر نقاط موجود در ساحل شهر ها .

.

.

مصرف این نوع مواد مخدر خصوصا بین جوانان شده و متاسفانه سهولت تولید و دسترسی به آن و قیمت پایین تر نسبت به بقیه مواد از دلایل استقبال مخاطبان است.

انگار در ستاد مبارزه با مواد مخدر این نوع مواد جزو مواد مخدر محسوب نمی شوند، در حالی که این مواد به شدت مغز را تخریب می کند و باعث اختلال های شخصیتی می شود و در آخر فرد و خانواده اش را با هم نابود می کند.

توزیع کنندگان با آرامش و راحتی اقدام به توزیع می .

.

.

در این درگیری و نزاع طایفه ای هر دو گروه از سلاح های گرم و سرد استفاده کر .

ولی پور اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر یک غرفه مستقل و دو غرفه مشترک با اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک و اداره فنی و حرفه ای شهرستان در نمایشگاه دارد که در غرفه مشترک، محصولات دانشگاه در بخش لباس، تزئینات روی لباس، حجاب، برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش کسب درآمد، کارآفرینی و رنگ شناسی ارائه می شود.

وی ادامه داد: در کارگاه های عملی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی .

.

.

به گزارش دنیای بانک و بیمه ، مهندس عالم زاده با اشاره به این که تسهیلات بانک شهر با شرایط مطلوبی در اختیار شهرداری های کلان شهرها قرار گرفته است، گفت: برای توسعه خدمات شهری نیاز به حمایت های مالی بانک شهر است و از این رو از افزایش تعامل فی مابین استقبال می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای توسعه خدمات شهری به حمایت های بانک شهر نیاز داریم،تصریح کرد: این بانک با فعالیت تخصصی و .

.

.

.

.

.

به انبارکارگزاران استان تکمیل مدارک متقاضیان جدید توزیع کود درسطح استان و اعلام ثبت مسافت از مبادی تا کارگزاران به مدیریت توزیع و نگهداری امورفنی وبازرگانی : اجرای مناقصه حمل نهاده های کشاورزی ازشهرستان اردبیل به خارج و داخل استان در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و عقد قرارداد اجرای مناقصه حمل نهاده های کشاورزی از شهرستان پارس آباد به خارج و داخل استان درسامنه تدارکات .

.

.

موقت آب مواجه هستیم و اولویت شرکت آب و فاضلاب روستایی تأمین آب شرب است.

قطعی و افت فشار آب در روزهای گذشته در شهر آستارا نیز باعث رنجش اهالی و گردشگران شده بود و امام جمعه استارا در این خصوص در خطبه های نماز جمعه انتقاد کرد.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در دو بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان قرار دارد و حدود 9 هزار مشترک آن، تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.

سیماگر .

.

.

در بر داشته است که با پیگیریهای فرماندار شهرستان و استاندار حمایت های خوبی صورت گرفته است.

حاجیانی افزود: از ساعت 6صبح تا 18 عصر آب شهر کاکی در شبکه است و فقط شهرک آسایش مشکلاتی دارد که پیگیر رفع آن هستیم، پمپ شناور برقی گلخانه کوثر نصب شده و چاه کوثر روزانه هزار متر مکعب به شبکه شهر وصل است.

بخشدار کاکی از افزایش سهمیه آب رسانی از خلیج فارس در طول روز خبر داد و گفت: در حال .

.

.

ویلاها با هزینه های گزاف تحت هر شرایطی احداث و سپس با فشارهای مختلف انشعاب آب مورد نیاز آنها نیز تامین می شود.

وی گفت: تلاش می شود از محل آب پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر سهمیه آبی برای باغ ویلاهای گورک ها گرفته شود زیرا مسیر آن نیز تا باغ ویلاهای گورک ها نزدیک است و می توان با احداث شبکه دوم برای مصارف فضای سبز وضعیت تامین آب این مناطق را ساماندهی کرد.

وی گفت: باغ ویلاهای .

.

.

کودکان هوشمند با بیان اینکه هفتمین جشنواره کودکان هوشمند با استقبال خوبی روبه رو شده است، افزود: فراگیران از 26 استان و 67 شهر در این مسابقات شرکت کرده اند که مسابقات استانی انتخابی این فراگیران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث افزایش سطح کیفی مسابقات ملی می شود.

وی درباره تسهیلاتی که تاکنون برای برترین های این رویداد علمی مقرر شده است، تصریح کرد: در ششمین جشنواره کودکان هوشمند .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map