استارت اپ در پارک لاله

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در پارک لاله بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فضای کار اشتراکی کارمانا در راستای تحقق اهداف کارآفرینی و رشد اکوسیستم استارتاپی کشور، شرکت سرمایه گذاری رایان با همکاری شرکت خوارزمی اقدام به راه اندازی فضای کار اشتراکی در یکی از بهترین نقاط تهران جهت استفاده تیم های خلاق و پر انرژی نموده است.

ما در فضای کار اشتراکی کارمانا محیطی آرام، خلاق و انرژی برای شما فراهم نموده ایم تا بدور از دغدغه هایی که برای یک کسب و کار یا استارتاپ در بدو تاسیس آن وجود دارد، تیم ها بتوانند تنها بر روی آنچه که مهم است یعنی محصول خلاقانه خود تمرکز نمایند و علاوه بر رشد استارتاپ بتوانند خدمتی به کشور عزیزمان ارائه کنند و در توسعه اقتصادی آن کوشا باشند.

فضای کار اشتراکی کارمانا در بلوار کشاورز واقع شده و با چشم انداز زیبای پارک لاله، علاوه بر ایجاد محیطی زیبا و آرامش بخش، دارای دسترسی عالی برای وسایل نقلیه عمومی و خارج از محدوده طرح ترافیک مرکزی است که باعث شده دسترسی برای وسایل نقلیه شخصی نیز آسان و بدون دغدغه باشد.

اگر استارتاپی با ایده ای خلاقانه و تیم پر انرژی با عطش پیشرفت و موفقیت دارید، کارمانا بهترین شرایط را برای شما فراهم آورده است.

توسعه کسب و کار شتاب سرزمین پارس(رایان ونچرز) یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد دانشگاه الزهرا یک دانشگاه در شهر تهران می باشد آتی نگر سپهر ایرانیان یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد فضای کار اشتراکی «کارمانا» در روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸ در مجتمع نوآوری و فناوری الزهرا به صورت رسمی کار .

.

.

ادامه مطلب چندین سال است که به عنوان یک کارآفرین تنها فعالیت می‌کنید و حالا بالاخره وقت آن رسیده که چند نیروی .

.

.

ادامه مطلب شفافیت برای کسب و کار عضویت شما با موفقیت صورت گرفت.

جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود لطفا به ایمیل خود مراجعه نموده و ایمیل دریافتی از جانب ما را تایید نمایید ما تعدادی از اشخاص هم نام شما پیدا کردیم.

چنانچه نام خود را در این لیست پیدا کردید آن را انتخاب نمایید در صورت نیاز میتوانید فایلی را ضمیمه این درخواست نمایید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map