استارت اپ در پاناما پاناما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در پاناما پاناما شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد رسانه کلیک - نبض فناوری و اطلاعات هر استارتاپی امیدوار است با خوش شانسی رو به رو شود و شرکت فناوری سوئدی متوجه شد که این شانس احتمالا با افشای مدارک پاناما به دست خواهد آمد.

به گزارش کلیک، روزنامه نگارانی که به گنجینه وسیع اطلاعات دسترسی داشتند از منبع آزاد پایگاه اطلاعاتی، برای سر در آوردن از  ۱۱٫۵ میلیون سند، شامل ایمیل ها، عکس ها و صفحات مختلف، که از شرکت قانونی پانامایی موزاک فونسکا فاش شده، استفاده کردند.

“نمودار پایگاه اطلاعاتی” فناوری نوین نقاط را برای آن ها به هم مرتبط و کمک می کرد تا اسامی افراد پولدار و قدرتمند را پیدا و آن ها را به حساب های برون مرزی وصل کنند.

امیل افرم شریک و مدیر اجرایی، زمانی که متوجه شد، آن هم تنها چند ساعت قبل از انتشار، که ائتلاف بین المللی تحقیقی روزنامه نگاران (ICIJ) از محصولات او برای روزنامه پاناما استفاده کردند گفت: “بسیار متعجب شدم.

” فرد ۳۷ سوئدی که اولین پروژه نرم افزاریش را در ۱۶ سالگی منتشر کرد، به رویترز گفت: “لحظه بسیار شیرینی برای فناوری ما است، و این که نمونه بسیار مشخص و محکمی داریم.

تا مدت ها این امر برای افراد جذاب بود اما حالا خیلی راحت می توانیم درباره اش حتی با افراد دیگر حرف بزنیم.

” گروه ICIJ به طور مخفی کل سال را بر روی مدارکی که تقریبا ۴ دهه را در بر می گیرد و افشاگری که نور امیدی بود بر برنامه های مالی نخبگان جهان و تحریک کننده خشم عمومی، کار کردند.

در حالی که اکثر پایگاه های اطلاعاتی از کاوش فهرستی استفاده می کنند که می تواند هر مدرکی را با ذکر اسم پیدا کرد، نمودار پایگاه های اطلاعاتی – شبکه عنکبوتی از خطوط را تصور کنید – کمک می کنند تمام ارتباطات میان آن اسم ها و مدارک مشخص شوند.

افرم، در صحبت از سیلیکان ولی در ساعات شلوغ ترافیک صبحگاهی، می گوید: “شما ممکن است آدرس نخست وزیر را داشته باشید و در آن آدرس کس دیگری هم زندگی کند که به جایی مشکوک مرتبط باشد.

این ها جهش های ۴،۳،۲،۱ هستند که انجامش در فناوری های دیگر غیر ممکن می باشد.

” فناوری، کلید حل مسئله مار کابرا ویراستار واحد اطلاعات و تحقیقات ICIJ در بیانیه ای گفت که پایگاه اطلاعاتی فناوری نوین کلیدی برای جست و جو در روزنامه های پاناما بود.

لو رفتن ۲٫۶ ترابایت اطلاعات آن قدر بزرگ بود که وب سایت اخبار علمی، لایو ساینس، بیان کرد که این کار می تواند نتیجه بیش از ۴۱ سال تلاش بی وقفه برای کپی برداری از لیزر پرینتر یک اداره باشد.

فناوری در یافتن راهبران اخباری در راس اطلاعات ضروری است.

نویکس پیتی ltd، یک توسعه گر نه چندان معروف استرالیایی، نرم افزاری تهیه کرد که میلیون ها مدرک اسکن شده را قابل جست و جو می کند.

فناوری نوین، که در ۲۰۰۷ در شهر جنوبی سوئد مالمو پایه گذاری شد، اکنون در سان ماتئو کالیفرنیا جز ارکان اصلی به حساب می آید و حدود ۱۲۰ کارمند به خدمت گرفته است.

در حال حاضر حدود ۲۰۰ مشتری دارد، از والمارت و eBay گرفته تا گروه های بانکی مانند UBS.

فناوری اش بیشتر در ارتباط با خرده فروش های اینترنتی معروف شده که از آن برای بیان نظرات شخصی شان به مشتری ها بر اساس خرید خودشان و دیگران استفاده می کنند.

در نظام بانکی برای مدیریت هویت و دسترسی و جلوگیری از کلاه برداری به کار می آید.

افرم به روزنامه نگاران “کاوشگر” اجازه داد از نسخه رایگان نرم افزارش استفاده کنند.

او در حالی که می خندد می گوید: “من به این منظور کار نمی کنم که از ۸ روزنامه نگاری که می خواهند دنیا را حفظ کنند پول درآورم – مدل کاری من این گونه نیست”.

در حالی که شرکت هنوز به سود دهی نرسیده، اما از نسخه های تشکیلاتش درآمد ایجاد می کند که امنیت بالاتری دارد و می تواند در مقیاس وسیع تری ارائه شود.

افرم گفت: معتقدم شرکت می تواند در ۲۰۱۷ به سود دهی برسد و احتمالا برای رسیدن به آن نیازمند پول بیشتری نخواهد بود.

در سال گذشته با به خطر انداختن سرمایه شرکت نوردیک کریندم ۲۰ میلیون دلار درآمد داشتند، یعنی رشد صادقانه سرمایه شریک اروپایی و سان استون.

رویای افرم این است که شرکت در ناسداق یا NYSE در نظر عموم قرار گیرد، به طور محتمل دو یا سه بار در سال، اگر چه آگاه است که ممکن است مد نظر غول های نرم افزاری دیگر مانند اوراکل یا مایکروسافت که به سمت پایگاه های اطلاعاتی هندسی پیش می روند قرار گیرد.

وی می گوید: “ما قصد فروش نداریم.

ممکن است کسی بتواند روزی ما را بدست آورد اما این رویای ما نیست.

” افرم، که همسرش روزنامه نگار است، طرفدار پروپاقرص فیلم ماتریکس است که شخصیت اصلی اش پدیده ایست که می خواهد با نفوذ به کامپیوتر بشریت را از واقعیت مجازی نجات دهد.

او  بسیار مشتاقانه درباره آینده روزنامه نگاری کاوشگرانه بر اساس استخراج اطلاعات سخن می گوید.

افرم می گوید: “منتظر ظهورش چنین چیزی هستم.

” منبع: indiatimes پست قبلی سرنوشت حساب‌های کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی پس از مرگ آن‌ها پست بعدی تکنولوژی ۳D و انعطاف پذیری در خدمت گوشی HoloFlex مرور حمله‌های سایبری و مشکلات امنیتی در سال ۲۰۱۶ آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم آخرین مطالب گزارشی از سخنان اسحاق جهانگیری سومین جشنواره مریم میرزاخانی خط مترو 5 پکن در حال آزمایش تورنستیل های هوشمند جدید است جزییات طرح مجلس برای مقابله با قمار آنلاین نبود شارژر در بسته بندی گوشی Mi 11 شیائومی تایید شد آموزش نصب ویندوز از روی فلش و هارد اکسترنال پنج بازی که باید در کنسول جدید سونی خود یعنی PS5 بازی کنید تریلر جدید وانداویژن از کاراکترهای فاز چهارم MCU رونمایی می… برقراری تماس تصویری در وب با استفاده از Google Duo پستهای اخیر گزارشی از سخنان اسحاق جهانگیری سومین جشنواره مریم میرزاخانی رونمایی احتمالی سامسونگ از تبلت تاشو سه‌گانه و گوشی با… تنظیم و ست کردن آلارم و تایمر در سیستم‌عامل ویندوز 10 آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲ روابط‌عمومی و تبلیغات : : 09121442355 ایمیل :‌ info@click.

ir سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map