استارت اپ در پلدشت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در پلدشت بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارومیه - سیماگر - رییس جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد آماده برگزاری رویداد علمی استارت‌آپ سنگ در منطقه آزاد ماکو است که همکاری مدیران این منطقه می‌تواند در پربارکردن این رویداد علمی و دریافت پیشنهادهای قابل توجه بسیار موثر باشد.

امین رستم‌زاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیماگر اظهار داشت: جهاد دانشگاهی ماکو با حمایت ستاد استانی این نهاد آمادگی اجرای طرح‌های مهارت آفرینی مطالعاتی و آموزشی و برگزاری استارت آپ در حوزه‌های مختلف را با توجه به تجارب موفق استانی دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت منطقه از جمله معادن غنی سنگ و منابع طبیعی و با هدف ایجاد کار آفرینی، این نهاد طبق رسالت علمی و اجتماعی و جهادی آماده طراحی، تدوین و همکاری در برگزاری" استارت آپ سنگ" است.

وی وجود معادن غنی نظیر معدن منیزیت با عیار ۷۸ درصد و ذخیره سه میلیون تنی را یادآوری کرد و ادامه داد: باید استارت‌آپ‌های تخصصی متعدد در این حوزه طراحی، تعریف و اجرا شود.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی به آغاز فازهای اجرایی رویداد ملی و استارت‌آپ ملی "ایده شو کشاورزی مدرن و کاهش مصرف آب" در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در فازهای خلاقانه بدیع حمایتی و با هدف مدیریت مصرف آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه از سوی این نهاد با همکاری مرکز رشد، گروه پژوهشی متابولیت‌های ثانویه و گروه مدیریت کسب و کار معاونت پژوهشی و دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود با یک مدل مدیریتی حمایتی جدید این استارت آپ نیز در پاییز امسال اجرایی شود و در عمل شاهد نتایج این پروژه طراحی شده از سوی جهاد دانشگاهی استان برای اهداف عملی و نه شعاری و تئوریک طرح برای کارفرمایان طرح از جمله دریاچه ارومیه و استانداری و ستاد احیا باشیم.

 منطقه آزاد ماکو، بزرگترین منطقه آزاد کشور است که شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت را در بر می گیرد.

۷۱۳۲/۲۰۹۳ اروميه- ايرنا- رييس انديشكده توسعه اي منطقه آزاد ماكو گفت: رويداد استارت آپ روستايي 28 آبان… اروميه- ايرنا- رئيس پارك علم و فناوري آذربايجان غربي گفت: 39 ايده از رقابت هاي استارت آپ برگزار… اروميه- ايرنا- رييس پارك علم و فناوري آذربايجان غربي با اشاره به اينكه 18 شركت دانش بنيان در… ساری - سیماگر - سرپرست فرمانداری سواد کوه گفت که پنج کوهنورد گرفتار… کرمانشاه- سیماگر- مدیرکل شیلات کرمانشاه گفت: هشت پروژه بزرگ مربوط به… قصرشیرین- سیماگر- فرماندار قصرشیرین گفت: ممنوعیت تردد مسافر از مرزهای… تبریز- سیماگر- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضور بانوان در… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map