استارت اپ در کارگر جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در کارگر جنوبی را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در کارگر جنوبی شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آمریکا سال هاست که به عنوان پیشروترین کشور جهان در نوآوری شناخته می شود.

تلاش های توماس ادیسون و همکارانش ب.

.

.

مربی و منتور منابع ارزشمندی کسب و کارها می‌توان گفت تاریخ مصرف سیستم بانکی این کشور منقضی شده‌است.

با اینکه این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی برای رشد.

.

.

یک تجربه بامدیر امور مالی هم آوا آمریکا سال هاست که به عنوان پیشروترین کشور جهان در نوآوری شناخته می شود.

تلاش های توماس ادیسون و همکارانش ب.

.

.

مربی و منتور منابع ارزشمندی کسب و کارها می‌توان گفت تاریخ مصرف سیستم بانکی این کشور منقضی شده‌است.

با اینکه این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی برای رشد.

.

.

یک تجربه بامدیر امور مالی هم آوا سرعت تغییرات فناورانه در دنیا، موجب تبدیل نوآوری فناورانه به عامل مهم و اثرگذار در موفقیت یا شکست کسب و کارها شده است.

از یک طرف، شاهد ظهور بازیگران نوپای فناورمحور هستیم که با رسیدن به یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر، بازار شرکت های جا افتاده را برهم می زنند و از طرف دیگر، شرکت های بزرگ و موفقی را می بینیم که برای بقا و رشد پایدار، به دنبال سازوکارهای معتبر نوآوری هستند.

اما این سازوکار، در یک شرکت بزرگ، مشابه یک استارتاپ نیست و نباید هم باشد! پس راه حل چیست؟! نوآوری باز، رویکردی جدید و موثر به نوآوری سازمانی است که سازمان را به عنوان یک سیستم باز به سمت استفاده هدفمند از جریان های درونی و بیرونی دانشی، سوق می دهد و نکته‌ی کلیدی در اینجا، برقراری تعادل میان بهره برداری اقتصادی  و اکتشاف نوآوری است.

معمولا اولین انگیزه شرکت های بزرگ برای بکارگیری نوآوری باز، ناشی از سرخوردگی آن ها در بهره برداری از خروجی های نوآورانه مورد انتظار از روش های سنتی نوآوری (مانند واحدهای تحقیق و توسعه) است.

در ایران نیز شاهد یک اقبال فراوان به رویکردها و مدل‌های گوناگون نوآوری باز هستیم که به شکل‌هایی همچون برگزاری رویدادهای کارآفرینی، راه اندازی مراکز و برنامه های شتابدهی، سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها، و یا ادغام و اکتساب آن ها بروز کرده است.

پیاده سازی نوآوری باز، با چالش‌های مدیریتی، مالکیت فکری و مشکلات رقابتی فراوانی روبرو است که با توسعه قابلیت‌های خاص درون سازمانی، می‌توان تهدیدها را تبدیل به فرصت  نمود و ارزش، ایجاد کرد.

 بنابراین، داشتن  انگیزه، کافی نیست؛ بلکه سازمان های بزرگ، باید توانایی “مدیریت نوآوری باز” را داشته باشند؛ در غیر این صورت، تلاش هایی از این دست، اغلب بدون نتیجه و با هدر رفت سرمایه و منابع، از جمله ضربه خوردن به برند شرکت، همراه خواهد شد.

برای آن دسته از سازمان‌هایی که می دانند هر چه زودتر، باید از رویکرد و روش های نوآوری باز استفاده کنند، قدم اول این است که ماهیت زیست بوم نوآوری را درک کرده و نگاهی راهبردی به مدیریت نوآوری داشته  باشند.

ما، در کارخانه نوآوری هم آوا، با تکیه بر دانش انباشته و تجربه عملی در پیاده سازی مدل های گوناگون نوآوری باز، در تلاش هستیم تا شرکت های بزرگ و سازمان های کشور را با پتانسیل عظیم نوآوری باز و به ویژه، تعامل سازمان ها و استارتاپ ها (Corporate Startup Engagement) آشنا نماییم.

در همین راستا، همت به ترجمه و حمایت از انتشار کتاب “استارتاپ سازمانی” در اسفندماه ۱۳۹۸ گماشته ایم.

در این کتاب، با اصول ایجاد زیست بوم نوآوری آشنا می شوید و سازوکارهایی را برای پاسخ مناسب به پارادوکس نوآوری، به دست می آورید.

این کتاب، راهنمای مفیدی برای مدیرانی است که می خواهند روش های نوین استارتاپی مانند استارتاپ ناب، طراحی مدل کسب و کار، توسعه مشتری و تفکر طراحی را به کار ببرند.

.

.

.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به انتشارات طرح نقد به نشانی میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، روبروی پاساژ مهستان، پلاک ۱۲۵۱، ساختمان انتشارات دیباگران، زنگ چهارم انتشارات طرح نقد مراجعه و یا با شماره‌های 09121442355 و 09121442355 تماس حاصل نمایند.

فرستادن دیدگاه تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک ۳۱، کارخانه نوآوری آزادی تلفن: ۴۵۱۷۸-۰۲۱ دورنگار: 09121442355 گالری تصاویر پویش افرا سرمایه‌گذاری ثبت‌نام شکلدهی چاپ و نشر کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت دانش‌بنیان "کارخانه نوآوری هم‌آوا" است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map