استارت اپ در کلات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در کلات در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در نشست با فعالان حوزه استارت آپ ها، گفت: سال گذشته نوسانات شدیدی که در حوزه اقتصادی رخ داد، موجب شد سطح مطالبات مردم از مجلس بالاتر رفته و خواستار ورود مجلس به موضوع اصلاح اوضاع شوند، به همین منظور جلسات علنی و غیرعلنی بسیاری در حوزه مسائل بانکی، صنعت، کشاورزی و … در مجلس برگزار شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: اوایل سال جاری مقرر شد؛ مجلس با هدف افزایش تاب آوری اقتصادی، رونق اشتغال و کاهش وابستگی به خارج از کشور 10 حوزه اقتصادی، را آسیب شناسی کند تا خلاء قانونی، تعدد قانون و نحوه اجرای آن را مورد بررسی قرار دهد.

وی اظهار کرد: نگاه مجلس به اقتصاد دانش بنیان و استارت آپ ها نگاهی استراتژیک است در واقع ما به دنبال این هستیم که این اقتصاد جایگزین درآمدهای نفتی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: اگر مجموع درآمد ارزی کشور از نفت، میعانات گازی و… سالانه 80 میلیارد باشد باید دید چه ظرفیتی می تواند جایگزین این درآمد شود.

وی ادامه داد: اقتصاد کشوری که به دنبال پیشرفت اقتصادی است، انبساطی بوده و در سال های آینده نیاز 80 میلیارد دلاری، 500 میلیارد دلار می شود باید دید این هزینه چگونه تامین می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: با توجه به فرهنگ کار، حجم نیروی انسانی و قوانین و مقررات نمی توان مدل اقتصادی چین، هند و بنگلادش را در ایران به کار برد؛ بنابراین باید از مسیر میانبر یعنی توسعه فناوری و خلاقیت استفاده کرد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، آسیب اجتماعی و امنیتی برای کشور به همراه دارد، ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاهی ظرفیت و پتانسیل خوبی برای کشور هستند.

نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی 1.

8 برابر نرخ بیکاری افراد دارای دیپلم است.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با بررسی مشکلات استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان نمایندگان که تصمیم گیران اصلی تدوین قوانین هستند با چالش های این حوزه آشنا خواهند شد.

براساس این گزارش فعالان حوزه استارت آپ ها، قدیمی بودن قانون تجارت، بروکراسی اداری، نظام بیمه ای، مالیات و آموزش نادرست در مدارس و دانشگاه‌ها را از جمله موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان مطرح کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ویژه نامه کشاورزی ویژه نامه سرمایه گذاری خطرپذیر ویژه نامه هوش مصنوعی ویژه نامه فینتک ویژه نامه کارآفرینی اجتماعی سیماگر رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

– ارتباط با مدیر وبسایت هرهفته از بهترین مقالات سیماگر مطلع شوید.

.

.

یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال شد، پس از کلیک روی لینک شما با موفقیت عضو خبرنامه سیماگر خواهید شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map