استارت اپ در کلارآباد پايين

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کلارآباد پايين در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آیا از برنامه‌های استارتاپ ویندوز ۱۰ و نسخه‌های قدیمی‌تر آن، خسته شده‌اید؟ ما با آموزش روش تغییر برنامه‌های استارتاپ ویندوز ۱۰، ۸، ۷ و مک همراه شما هستیم.

هدف از باز شدن پیش‌فرض برخی برنامه‌های ویندوز، آن هم زمانی‌که دستگاه را تازه روشن کرده‌اید، دسترسی ساده‌تر به آن‌ها است.

بااین‌حال اجرای بیش از حد تعداد زیادی برنامه هنگام راه‌اندازی سیستم، می‌تواند باعث کند شدن کامپیوتر شود.

در صورتی که تمایل ندارید برنامه‌های موردنظرتان هنگام شروع به کار کامپیوتر، اجرا شوند، به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید.

با آموزش غیرفعال کردن یا تغییر برنامه‌های استارتاپ ویندوز، همراه شما خواهیم بود.

احتمالا شما می‌خواهید وان‌درایو را در کار، گرافیک Nvidia را در گیم و آنتی‌ویروس را برای مبارزه با هرگونه بدافزار در هنگام آغاز به کار ویندوز، راه‌اندازی کنید.

وقتی برنامه‌ای پیدا کنید که نیازی به آن ندارید، می‌توانید روی آن، راست کلیک کرده و گزینه غیرفعال کردن (Disable) را انتخاب کنید.

هنگامی که به مرحله غیرفعالسازی برنامه‌ها رسیدید، بهتر است آخرین ستون را در Task Manager مشاهده کرده و این به شما اجازه می‌دهد میزان استفاده از منابع سیستم توسط برنامه را بررسی کنید.

در صورتی که این بخش، عبارت None را نمایش دهد، نیازی به نگرانی درباره آن وجود ندارد.

همچنین اگر با عبارت Not Measured مواجه شدید هم باید بدانید که برنامه جدید بوده و هنوز ویندوز هم نتوانسته تأثیر دقیق آن را متوجه شود.

با گذشت زمان، Startup می‌تواند اطلاعات مفیدی را درباره انتخاب بهترین برنامه‌هایی که بهتر است غیرفعال شدن شوند، در اختیارتان قرار دهد.

شما باید به‌دنبال برنامه‌هایی باشید که تأثیر بسیار زیادی در مصرف منابع دارند.

نکته: در صورتی که تأثیر برخی از برنامه‌ها را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم از کنار آن‌ها عبور کنید.

در صورتی که متوجه شدید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ویندوز را غیرفعال کرده‌اید، به‌سادگی مراحل بالا را دنبال کرده و گزینه موردنظرتان را فعال (Enabled) کنید.

در صورتی که قصد دارید برنامه‌ای را برای اجرا در هنگام راه‌اندازی سیستم، مشخص کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

شما باید روی آیتم موردنظرتان، راست کلیک کرده و کپی (Copy) را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، کلیدهای Windows + R را فشار دهید تا باکس مربوط به صدور فرمان باز شود.

سپس %appdata% را وارد کنید و اینتر (Enter) را بزنید.

در ادامه از منوی ظاهر شده، مایکروسافت (Microsoft) را انتخاب کرده و در ادامه باید گزینه‌های ویندوز (Windows)، استارت منو (Start Menu)، برنامه‌ها (Programs) و در نهایت Startup را انتخاب کنید.

سپس روی هر مکانی از منوی موردنظر، راست کلیک کرده و گزینه Paste را انتخاب کنید.

شما می‌توانید با راه‌اندازی مجدد کامپیوتر، تنظیمات را ذخیره‌سازی کنید.

دقیقا همانند ویندوز ۸، می‌توانید مواردی را هم به بخش StartUp ویندوز ۷ اضافه کنید.

کافی‌ست روی گزینه‌های موردنظرتان، راست کلیک کرده و سپس از منوی جدیدی که ظاهر شده است، گزینه Create Shortcut را انتخاب کنید.

این Shortcut در همان پوشه با آیتم اصلی ظاهر می‌شود.

سپس باید روی استارت کلیک کرده و بعد از انتخاب All Programs، گزینه StartUp را انتخاب کنید.

دستگاه را ReStart کرده تا تمام تغییرات انجام شده، ذخیره‌سازی شوند.

لطفا در نظر داشته باشید که سیماگر در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید سیماگر، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید تولید و توسعه نرم‌افزار سیماگر توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

سرورهای سیماگر توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map