استارت اپ در کمشجه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کمشجه در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شنبه 6 دی 1399 رویداد جذب سرمایه «100 استارت آپ» تحت عنوان «سکوی پرتاب زاینده رود» با هدف سرمایه‌گذاری در 20 استارت آپ از حوزه‌های مختلف در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ‌ها‌ به صورت هفتگی در هر استان برگزار می‌شود.

در این راستا کاروان 100 استارت آپی استان اصفهان پنجشنبه ششم آذر ماه در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

صندوق پژوهش و فناوری اصفهان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و شتاب دهنده خانه نوآوری اصفهان به عنوان سرمایه‌گذار در این رویداد حضور خواهند داشت.

استارت آپ‌های علاقمند به حضور در این رویداد می‌توانند تا 30 آبان ماه طرح خود را از طریق آدرس startups.

ir100 ثبت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این رویداد به شماره 09121442355 – ۰۲۱  تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش از بین متقاضیان، 40 تیم برای ارائه توانمندی‌های خود به سرمایه گذار در این رویداد حضور خواهند داشت و در نهایت 20 تیم استارت آپی برگزیده شده و سرمایه‌گذاری خواهد شد.

میزان سرمایه‌گذاری در این رویداد بین 5 تا 10 میلیارد تومان خواهد بود که بنا بر ظرفیت سرمایه‌پذیری استارت آپ‌های ارائه کننده مشخص خواهد شد.

گفتنی است «۱۰۰ استارت‌آپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که هر سال روی ۱۰۰ استارتاپ مرحله‌ بذری تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

این نهاد با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتابدهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی تلاش می‌کند فرایند شتاب‌گیری این استارت‌آپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند.

 «۱۰۰ استارت‌آپ» تلاش می‌کند علاوه بر کمک به تازگی و پویایی زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه، فرصت‌های بهتری برای استارت‌آپ‌هایی با راه‌حل‌های فناورانه و محصول‌محور فراهم کند.

    https://www.

inif.

ir/-/uvzohlxy تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، زاینده‌رود شرقی، شماره 24، مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان کدپستی:09121442355 تلفن:09121442355-021 تمام حقوق این وب سایت متعلق به صندوق نوآوری و شکوفایی می باشد پیاده سازی بر پایه پورتال سازمانی توکا میز خدمت درخواست جلسه آنلاین درخواست مشاوره تلفنی معرفی سالن‌های صندوق نظر سنجی ورود به سامانه غزال

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map