استارت اپ در کمو جمهوری آفریقای مرکزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کمو جمهوری آفریقای مرکزی در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش سیماگر، این برنامه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می‌شود.

معاون علمی و فناوری به دعوت وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی برای شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و مذاکرات دوجانبه به این کشور سفر خواهد کرد و هم زمان، فرصت شرکت در نشست مذکور و مذاکره با شرکت های متناظر آفریقایی در قالب نشست تجاری و فناوری برای شرکت های دانش بنیان ایرانی فراهم شده است.

هر شرکت باید حداقل دو شرکت‌ متناظر در آفریقای جنوبی برای برگزاری نشست B۲B به کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تا تاریخ یکم آذر اعلام کند.

کریدور، برای انجام هماهنگی های سفر به شرکتهایی که در مهلت مقرر ثبت‌نام خود را نهایی می‌کنند متعهد است و متعاقبا تعهدی در خصوص ثبت‌نام متاخرین ندارد.

بر اساس اعلام این فراخوان، وزارت علوم و فناوری آفریقای جنوبی، بنیاد تحقیقات ملی آفریقای جنوبی و آکادمی علوم آفریقای جنوبی برگزار کنندگان این برنامه هستند و همایش امسال تلاش دارد تا مانند رویدادهای قبلی، به عنوان یک پلتفرم بزرگ، باز و عمومی برای مباحثات علمی جهت ارتباط آن با جامعه ایفا نقش کرده و آن را به رویدادی به‌عنوان “علم باز” تبدیل کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ویژه نامه کشاورزی ویژه نامه سرمایه گذاری خطرپذیر ویژه نامه هوش مصنوعی ویژه نامه فینتک ویژه نامه کارآفرینی اجتماعی سیماگر رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

– ارتباط با مدیر وبسایت هرهفته از بهترین مقالات سیماگر مطلع شوید.

.

.

یک ایمیل حاوی لینک فعالسازی برای شما ارسال شد، پس از کلیک روی لینک شما با موفقیت عضو خبرنامه سیماگر خواهید شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map