استارت اپ در کنارک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در کنارک شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت طراحی اپلیکیشن موبی سافت یکی از زیر مجموعه های هلدینگ اسکیل اپ است که با هدف طراحی و ساخت اپلیکیشن و سایت برای مشتریان و استارت آپ های زیر نظر خود راه اندازی شد.

در حال حاظر تعداد استارت اپ های زیر نظر شرکت نرم افزاری موبی سایت 4 عدد است که توسط تیم با تجربه و حرفه ای موبی سافت برنامه نویسی و پیاده سازی شده اند همه استارت آپ های زیر نظر شرکت موفق و به سود خوبی دست پیدا کرده اند.

اگر شما استارت آپ دارید یا صاحب ایده جدید هستید شرکت برنامه نویسی موبی سافت میتواند در تمامی مراحل از طراحی سایت و اپلیکیشن اندروید و ios حتی بخش تبلیغات و فروش به استارت آپ شما کمک کند و با سرمایه گذاری بر روی ایده شما باعث پیشرفت سریع استارت آپ شما شود.

شرکت موبی سافت بخاطر اینکه از دل برترین دانشگاه های ایران ایران بیرون آمده است و راه اندازی چندین استارت آپ موفق، از تمامی مشکلات و پیچ خم های که برای یک استارت آپ ایجاد میشود اگاه است.

شرکت موبی سافت تمامی نیاز های استارت آپ شما را بر طرف میکند از جمله: استخدام برنامه نویس، سرمایه گذاری و تبلیغات، جگونگی توسعه استارت آپ و در اختیار قرار دادن مکان اداری برای توسعه ایده را در اختیار شما قرار میدهد.

شرکت موبی سافت 4 استارت آپ موفق سامانه کاریابی اپا، سامانه آموزش مجازی کنارک، فروشگاه ساز چارک و شفق راه پیاده سازه کرده است.

سامانه اپا اولین مجموعه تخصصی معرفی فرصت های شغلی، امریه و کسر خدمت است که با همکاری برترین اساتید دانشگاهی ایران به عنوان یک سامانه معرفی نیروی انسانی برای کار در نیروهای مسلح و سازمان های نظامی در قالب استخدام رسمی، امریه و پروژه کسری خدمت راه اندازی شد و توانست هزاران نفر را برای استخدام به ارگان های دولتی معرفی کند.

کنارک یک سامانه آموزش مجازی برای برگذاری کلاس های آموزشی و کنفرانس های ویدیو است.

این سامانه پس از شیوع ویروس کرونا و مشکل های متعدد سامانه های آموزش مجازی موجود برای برطرف کردن مشکلات موجود راه اندازی شد.

سامانه کنارک را میتوان برای برگذاری کلاس های آنلاین، دوره های مجازی، وبینارها و جلسات کاری مورد استفاده قرار گیرد.

از مزیت های این سامانه سازگاری کامل با زبان فارسی، کیفیت و سرعت بالا در انتقال تصویر و صدا است.

چارک یک فروشگاه ساز آنلاین با کلی امکانت منحصر به فرد است و به جرات میتوانیم بگویم که چارک کامل ترین و بهترین فروشگاه ساز اینترنتی در ایران است امکانتی که در چارک پیاده سازی شده است را نمی توانید در هیچ یک از فروشگاه ساز های دیگر پیدا کنید! در چارک فروشگاه اینترنتی خود را با سریع ترین زمان و زیباترین ظاهر راه اندازی کنید.

چارک مناسب ترین تعرفه در بین فروشگاه سازها را دارد و فروشگاه های که توسط فروشگاه ساز چارک راه اندازی میشوند از پشتیبانی این فروشگاه ساز حرفه ای بهرمند میشوند.

این فروشگاه ساز در حال حاظر بر روی 3 سایت فروشگاه در حال تست است و به زودی برای عموم قابل استفاده است.

استارت آپ شفق با هدف تامین نیازمندی های ارگان ها و سازمان های دولتی و غیر دولی راه اندازی شد و در حال حاظر با تولید چندین محصول دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

اگر دوست دارید استارت آپ شما سریع رشد و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد کافیست با شماره 09121442355-021 تماس بگیرید و درخواست مشاوره رایگان با م سئو ل پذیرش استارتاپ ها را کنید.

شرکت طراحی اپلیکیشن و وب سایت موبی سافت با هدف گسترش و توسعه کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی شد.

شماره تماس ما ۰۲۱-09121442355 ۰۹۱۹۴۴۴۷۶۲۷ دفتر اصلی تهران: پاسداران، خیبان اختیاریه جنوبی، نبش کوچه خداجو پلاک ۲۶ واحد ۴ دفتر شماره ۲ تهران: لویزان، خیابان شعبانلو، جنب دانشگاه مالک اشتر، داتفام دفتر مشهد: خیابان صاحب الزمان، ابتدای صاحب الزمان ۷، ساختمان خانه آب و انرژی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map