استارت اپ در کنگاور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در کنگاور شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کرمانشاه- سیماگر- دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای کرمانشاه طرح «آخر هفته استارتاپی» را در آموزشگاه شماره یک فنی و حرفه‌ای شهر کرمانشاه آغاز کرد.

دبیر اجرایی این طرح روز چهارشنبه در گفت وگو با سیماگر گفت: این همایش سه روزه از امروز تا روز جمعه برگزار خواهد شد.

«هانیه سیماگر» با بیان اینکه اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه در این طرح حضور دارند، افزود: تاکنون ۴۰ ایده در زمینه های مختلف استارتاپی معرفی شده اند که از میان آنها ۱۲ ایده به عنوان ایده های برتر انتخاب می‌شوند و به صاحبان سه ایده نخست نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: اساتید و کارشناسان در این طرح ۵۴ ساعت مستمر ایده های مطرح شده را بررسی خواهند کرد و در رابطه با آنها به بحث و گفت و گو می پردازند.

دبیر اجرایی طرح آخر هفته  استارت‌آپی عنوان کرد: در سه روز برگزاری طرح حامیان مالی و شرکت های خصوصی نیز دعوت شده اند تا در صورت تمایل از ایده های مطرح شده حمایت کنند.

استارتاپ چیست؟ شرکت نوپا یا نوآفرین یا استارتاپ به یک شرکت یا کسب‌ و کار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی ایجاد شده ‌است، رشد سریعی دارد و در جهت تولید راه ‌حلی نوآورانه و دوام‌ پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته ‌است.

دانشنامه آزاد ویکی پدیا در باره این شرکت ها نوشته «این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌پذیر هستند که مدل کسب ‌و کارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است.

شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند و در زمینهٔ فناوری فعالیت می‌کنند.

شرکت‌های نوپا در دورهٔ حباب دات کام محبوب شدند.

» استارتاپ ها در کشورهای در حال گذر و توسعه نیافته می توانند به کمک بخش های مختلف از جمله اقتصاد و اشتغال بیایند و باتوجه به ماهیت آنها در کمترین زمان به ایجاد شغل و رونق اقتصادی این کشورها کمک کنند.

نبود مدل بومی عامل ناموفقی استارتاپ ها رئیس مرکز شماره ۲ دانشگاه فنی و حرفه ای پسران کرمانشاه در باره فعالیت استارت آپ ها معتقد است: براساس بررسی ها و تجربیاتی که در چند سال اخیر داشتیم نشان می دهد که استارتاپ ها آنطور که باید اثربخش باشند، نبودند که شاید یکی از دلایل اصلی این موضوع هم این باشد که مدل بومی شده استارتاپی را طراحی نکردیم.

«ابوالفضل محمدی» در گفت و گو با سیماگر، اظهار داشت: به عنوان اولین گام باید صاحبان خرد و تجربه در این عرصه جلسات کارشناسی داشته باشند و ابتدا برای کشور یک مدل بومی ایرانی طراحی کنند و سپس باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های هر استان و منطقه نیز این استارتاپ ها را بومی استانی و منطقه ای طراحی و تعریف کند.

وی تاکید کرد که بعد از طراحی باید چندبار این مدل در دانشگاه ها به صورت عملیاتی و اجرایی در بیاید و اشکالات آن احصا شود و بعد از گذشت یکسال به یک مدل ایده آل و کاربردی در آید.

محمدی افزود: استارتاپ ها در صورتی که براساس مدل بومی فعالیت کنند می توانند به تولید و اشتغال کمک کنند و در غیر این صورت خروجی آن تنها باعث سرخوردگی دانشجویان و اتلاف منابع می‌شود.

حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای از فعالیت های استارتاپی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه تاکنون چندین رویداد استارتاپی در این دانشگاه برگزار شده است، گفت: زمینه و بستر برای فعالیت های استارتاپی در این دانشگاه فراهم است و ما هم از این فعالیت حمایت می کنیم.

«رضا کیهانی» در این رابطه به سیماگر، گفت: فعالیت های استارتاپ ها در کشورهای در حال توسعه مانند ایران در ایجاد اشتغال، رونق و تحول صنعت و ایجاد صنایع جدید بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته از محل استارتاپ ها و کسب و کارهای جدید به توسعه رسیده اند، افزود: ما نیز بر اهمیت استارتاپ ها واقف هستیم و همه جانبه از فعالیت های این بخش حمایت می کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه ۶ هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه جزء دانشگاه های بزرگ استان است و باتوجه به فنی بودن آن زمینه برای فعالیت های استارتاپی فراهم است.

کیهانی افزود: این دانشگاه در قالب سه دانشکده در شهر کرمانشاه و یک دانشکده در اسلام آبادغرب فعالیت می کند.

به گفته وی، ۲ دانشکده دامپروری و برق و کامپیوتر نیز در شهرستان های سنقر و کلیایی و کنگاور در دست ساخت است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار داشت: این دانشگاه تربیت دانشجوی مهارتی را بر عهده دارد و دانشجویان بعد از دانش آموختگی می توانند مستقیم وارد بازار کار شوند.

کرمانشاه- سیماگر- استارت آپ ها اگر با مدل بومی ایرانی فعالیت کنند می توانند تاثیرگذاری بیشتری… سنندج - سیماگر - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: این استان آذر سال جاری میزبان اولین… بیرجند - سیماگر - سرپرست سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران از آمادگی برای تامین… ساری - سیماگر - سرپرست فرمانداری سواد کوه گفت که پنج کوهنورد گرفتار… کرمانشاه- سیماگر- مدیرکل شیلات کرمانشاه گفت: هشت پروژه بزرگ مربوط به… قصرشیرین- سیماگر- فرماندار قصرشیرین گفت: ممنوعیت تردد مسافر از مرزهای… تبریز- سیماگر- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضور بانوان در… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map