استارت اپ در گز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در گز در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تا کنون استارتاپ‌های برگزار شده کشور در حوزه ICT بوده‌اند؛ اما این نخستین باری است که استارتاپی تحت عنوان گز، شیرینی، کیک و بیسکوییت در استان اصفهان برگزار می‌شود.

تا کنون استارتاپ‌های برگزار شده کشور در حوزه ICT بوده‌اند؛ اما این نخستین باری است که استارتاپی تحت عنوان گز، شیرینی، کیک و بیسکوییت در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، مسیح کریمیان، برگزارکننده نخستین استارتاپ شرکت‌های نوپای گز، شیرینی، کیک و بیسکویت در توضیح این رویداد گفت: در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل متخصصان حرفه گز، شیرینی، شکلات و بیسکویت، طراحان، مدیران تجاری، عاشقان کسب و کارهای نوین و بازاریاب‌های حرفه‌ای گرد هم می‌آیند تا در طی این دوره ایده‌هایشان را مطرح کنند.

گروه تشکیل دهند و ایده‌های منتخب را به مرحله اجرا برسانند.

وی بیان کرد: شرکت در این رویداد به شرکت‌کنندگان می‌آموزد که با افزایش مهارت‌های فردی و کار تیمی و برپایه اصول علمی، ایده‌های خود را به کسب و کارهای سود ده و پایدار تبدیل کنند.

کریمیان با بیان این که این استارتاپ از 16 تا 18 مهرماه در شهر اصفهان و با هدف یادگیری و تجربه روش‌های نوین شروع کسب و کار در صنعت مواد غذایی برپا می‌شود، از برپایی اولین کارگاه تخصصی شرکت‌های نوپای گز، شیرینی، کثیک و بیسکویت (startup) خبر داد.

به گفته کریمیان، نخستین استارتاپ تخصصی شرکت‌های نوپای گز، شیرینی، کیک و بیسکویت با همکاری شبکه مراکز رشد خوشه‌های فناوری دانشگاه با همکاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان، مرکز رشد خوشه فناوری‌های گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته اصفهان و مرکز رشد خوشه فناوری‌های بیسکویت و صنایع وابسته زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد کارآفرینی به سبک استارتاپ ویکند است.

استارتاپ ویکند یک ایده بین المللی است که برای دعوت از ایده پردازان و ارائه فکرهای نو به کار برده می‌شود.

این رویداد از سال 91 وارد ایران شد و تا کنون در شهرهای مختلفی هم برگزار شده است.

برگزار کننده استارتاپ تخصصی شرکت‌های نوپای گز، شیرینی، کیکی و بیسکوییت تصریح کرد: رویدادهای عمومی استارتاپ ویکند می‌توانند در هر حوزه ای باشند، اما چون ایده‌های عمومی معمولاً به مرحله عملیاتی شدن نمی‌رسند، تصمیم گرفتیم در این حوزه به صورت خاص اقدام کرده و دعوت به همکاری کنیم.

وی افزود: هدف ما این است تا ایده‌های خام را جهت دهیم.

از سال گذشته مذاکرات برگزاری این برنامه آغاز شده بود و به تازگی به نتیجه مطلوب رسیدیم.

کریمیان تصریح کرد: ایده‌های برتر برگزیده شده در این استارتاپ فرصت جذب در مرکز رشد خوشه فناوری‌های گز، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته اصفهان (مرکز آموزش علمی‌کاربردی عتیق) و مرکز رشد خوشه فناوری‌های بیسکویت و صتایع وابسته زنجان (مرکز آموزش علمی‌کاربردی شرکت سهامی عام مینو) را دارند.

وی ادامه داد: هچنین علاوه بر اعطای گواهی‌نامه معتبر از شبکه مراکز رشد خوشه‌های فناوری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی تسهیلاتی به آن‌ها تعلق می‌گیرد که شامل بهره برداری از تسهیلات قرض الحسنه بلند مدت، برای تیم اول 20 میلیون، تیم دوم 10 میلیون، تیم سوم 5 میلیون و سایر تیم‌ها 2 میلیون تومان است.

برگزار کننده استارتاپ تخصصی شرکت‌های نوپای گز، شیرینی، کیکی و بیسکوییت گفت: این یک رویداد انتفاعی نیست.

رویداد غیر انتقاعی و خودجوشی است که برای برگزارکنندگان حاصل تجاری مستقیم ندارد.

نتیجه مستقیم آن آشنا شدن با ایده‌های نوآور و افراد با انگیزه است.

وی افزود: همچنین برگزاری چنین رویدادی در دانشگاه موجب می‌شود تا تمرین کار گروهی، تبدیل ایده به کسب و کار و فعالیت‌های عملی ای که در دانشگاه‌ها وجود ندارد، رونق بگیرد.

کریمیان همچنین عنوان کرد: ممکن است چنین رویدادی در حوزه‌های دیگر همچون مخابرات و دیگر صنوف اصفهان که اعلام آمادگی کرده‌اند هم اجرایی شود.

براساس این گزارش، سخنرانان این برنامه، حمیدرضا قدری مدیرعامل گروه صنعتی مینو، محمد نصرتی رئیس اتحادیه کشوری نان و شیرینی و سید عبدالوهاب سهل آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن ایران خواهند بود.

همچنین محمدعلی زاهدی (تحلیلگر کسب و کار، مدرس بازاریابی )، محمد جعفر کرمانپور (مشاور کارآفرینی و نوآوری کسب و کار)، علی اسماعیلی (مدرس نان در دانشگاه جامع علمی و کاربردی)، سیدعزیزالله بنی هاشم (مدیر واحد پژوهش و نوآری شرکت کیمیاگران سرزمین رایانه)، ناهید امیدوار (مدرس قنادی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی)، سپهر سرمست (مدیرگروه طراحی بسته بندی دانشگاه علمی-کابردی عتیق اصفهان)، شقایق حق جو (رییس بنیاد نخبگان اصفهان) شیر و.

.

.

از مربیان این استارتاپ ویکند هستند.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map