استارت اپ در گوادالکانال جزایر سلیمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در گوادالکانال جزایر سلیمان در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

“استارتاپ جاده ابریشم” اولین و بزرگ‌ترین رویداد استارتاپی در ایران ست که با هدف گرد هم آوری، انتقال دانش و تجربه بین کارآفرینان داخلی و بین‌المللی، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذارن، موسسات مالی، و سرمایه‌گذاران خطرپذیر بصورت سالانه در سه بخش طراحی شده و سعی دارد تا علاوه بر شبکه‌سازی و انتقال دانش بین این عناصر، از طریق شناسایی بهترین استارتاپ ها و منتورینگ آن ها به اکوسیستم استارتاپی ایران کمک نماید.

“استارت‌آپ جاده ابریشم” شامل سه مرحله است: تور استارتاپی: هر سال کشور را به نواحی مختلفی تقسیم می‌کنیم و بر روی چند استان متمرکز می‌شویم و برای انتخاب بهترین استارتاپ‌های هر ناحیه، رویدادهایی را برای ارائه استارتاپ‌های شرکت‌کننده مقابل داوران ایرانی و بین المللی برگذار می‌کنیم.

ما به همراه هیئت داوری خارجی و بومی برای تعیین استارتاپ‌های برگزیده به این نواحی سفر می‌کنیم و سعی داریم تا  این تور استارتاپی در هر ناحیه باعث هم افزایی و شبکه سازی در آن شهر شود.

سیلک رود ۱۰۰: بعد از انتخاب بهترین‌های هر ناحیه، برنامه شتاب‌دهی آنلاین شروع می‌شود.

در سیلک رود ۱۰۰، کارآفرینان محلی٬ بین‌المللی و متخصصان برای یک دوره سه ماه به کمک استارتاپ‌ها می‌آیند.

رویداد گردهمایی و فینال “استارتاپ جاده ابریشم”: این آخرین مرحله “استارتاپ جاده ابریشم” ست که شامل ارائه های رقابت‌کنندگان برگزیده، سخنرانی‌ها، پنل‌ها، و شبکه‌سازی‌ها به زبان انگلیسی و فارسی می‌باشد.

کمتر از 2 روز تا برگزاری دومین دوره فینال استارتاپ جاده ابریشم؛ 8 استارتاپ، پنل های تخصصی، سخنران های بین المللی و داخلی در موضوعات متنوع … ثبت نام برای حضور در رویداد فینال استارتاپ جاده ابریشم … تیم برگزار کننده به همراه مهمانان، داوران داخلی و بین المللی و سرمایه‌گذاران در تاریخ مشخص به شهرهای مختلف می‌روند.

تیم‌های شرکت کننده از مسابقات در سایت ثبت‌نام می‌کنند و درخواست حضور در مسابقات را می‌دهند.

این تیم‌ها در محل به همراه تیم استارتاپی خود حضور دارند.

تیم ها توسط هیئت داوران ارزیابی شده‌ و معمولا بین ۵ تا ۲۰ تیم از هر ناحیه بر اساس جمعیت استارتاپی آنجا برای ارائه انتخاب می‌شوند.

استارتاپ‌ها در حضور داوران و سرمایه‌گذاران طرح های خود را ارائه می‌دهند و در صورت تایید رای اکثریت داوران و سرمایه‌گذاران به مرحله دوم مسابقات دعوت می‌شوند.

تمامی استارتاپ های منتخب هر منطقه از کشور و بعد از یک دوره شتابدهی آنلاین صد روزه که توسط منتور های داخلی و بین المللی انجام شده است، در مسابقه ای نهایی مقابل داوران بین المللی و ایرانی به رقابت می پردازند.

در این رویداد همچنین شما شاهد سخنرانی های کلیدی و پنل های تخصصی خواهید بود و بهترین فرصت برای شبکه سازی و انتقال تجربه از بهترین های اکوسیستم استارتاپی ایران را خواهید داشت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map