استارت اپ در Carriacou-Petite Martinique گرنادا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در Carriacou-Petite Martinique گرنادا را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در Carriacou-Petite Martinique گرنادا شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره ثبت 44497   در صورتی که تمایل به مهاجرت به کشوری دیگر و اخذ پاسپورت آن کشور را در زمانی کوتاه با شرایطی مناسب دارید، کشور گرانادا گزینه ای مناسب به شمار می آید.

هزینه های مناسب دریافتی و مدت زمان کوتاه برای دریافت پاسپورت، گرانادا را به مقصدی مناسب برای متقاضیان از جمله تجار بین المللی که به دنبال امنیت و آسایش برای خود و خانواده هایشان هستند فراهم آورده است.

اجرایی شدن برنامه اخذ شهروندی گرانادا از طریق سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۳ فرصت های مناسبی را در اختیار سرمایه گذاران و تجار قرار داد که بیشتر به منظور توسعه و استقلال اقتصادی کشور برنامه ریزی شده بود.

در ادامه بیشتر به شرایط اخذ پاسپورت گرانادا اشاره می کنیم.

    بسیاری از مردم شاید اسم این کشور را هم نشنیده اند و حتی شاید نمی دانند گرانادا کجاست؟ در حوزه کارائیب جزایر متعددی وجود دارد که گرانادا یکی از آن هاست.

کشور جزیره ای و کوچک گرانادا واقع در جنوب شرق دریای کارائیب - از سه جزیره به نام های گرانادا، کاریاکو (Carriacou)و مارتینیک کوچک (Petite Martinique) تشکیل شده- است.

فلوریدا در جنوب شرقی و ونزوئلا در شمال گرانادا قرار دارد.

این کشور سال ها مستعمره فرانسه و بریتانیا بوده است و هنوز در آن آثاری از معماری و فرهنگ اروپایی دیده می شود.

در حال حاضر این کشور جزو اتحادیه کشورهای مشترک المنافع بریتانیاست.

آب و هوای این کشور جزیره ای، بسیار گرم و مرطوب است و دارای دو فصل خشک و پرباران می باشد.

این کشور دارای جنگل های انبوه و زمین های حاصلخیز برای کشاورزی است.

گرانادا به جزیره ادویه نیز شهرت یافته است و دومین صادر کننده جوز در جهان به شمار می رود و در کنار آن توریسم یکی از فعال ترین صنعت ها در گرانادا است.

  برای اخذ پاسپورت هر کشوری شرایط نسبتا سختی منظور شده و ساده بودن شرایط اخذ پاسپورت گرانادا از دلایل محبوبیت اخذ شهروندی این کشور می باشد.

برای اخذ پاسپورت گرانادا دو روش سرمایه گذاری وجود دارد که بر حسب نوع و شرایط، مبالغ و مدارک مورد نیاز آن متفاوت خواهد بود.

هزینه های موردنظر برای خانواده نیز متناسب با تعداد افراد خانواده که برایشان درخواست داده شده است تغییر خواهد کرد.

 -گزینه اول کمک بلاعوض به صندوق توسعه ملی (National Transformation Fund (NTF)) دولت است که صرف توسعه اقتصادی گرانادا، صنعت توریسم، کشاورزی و .

.

می گردد.

از تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۹، به منظور اخذ پاسپورت از طریق کمک بلاعوض به صندوق ملی، متقاضی می بایست مبلغ 220000 دلار به صندوق توسعه ملی پرداخت نماید.

این مبلغ برای متقاضی و خانواده حداقل  440000 دلار خواهد بود.

از این طریق متقاضی می تواند بلافاصله درخواست شهروندی نماید یا در ابتدا درخواست اقامت و سپس درخواست شهروندی نماید.

-گزینه دوم برای اخذ پاسپورت گرانادا، سرمایه گذاری در پروژه های تصویب شده در گراناداست که بیشتر بر روی املاک و مستغلات متمرکز شده است.

سرمایه گذاری بر روی املاک می بایست حداقل تا سه سال بعد از اعطای شهروندی نگهداری شود.

این مبلغ برای شخص متقاضی و همینطور دیگر اعضای خانواده معادل 350000 دلار است.

البته هزینه های دولتی نیز به این مبلغ اضافه می شود که برای یک خانواده چهارنفره معادل ۵۰۰۰۰ دلار است.

در صورت بیشتر بودن تعداد اعضا، مبلغ 25000 دلار برای هر نفر اضافه می شود.

بعد از عقد قرارداد ملک و پرداخت وجه و اخذ سند، متقاضی می تواند برای دریافت شهروندی اقدام نماید.

و به محض پذیرفته شدن درخواست شهروندی، متقاضی پاسپورت خود را دریافت می نماید.

در هر دو فرآیندها هزینه های درخواست ۱۵۰۰ دلار، ارزیابی صحت اطلاعات ۵۰۰۰ دلار ، هزینه بررسی پرونده ۱۵۰۰ دلار ( برای افراد زیر ۱۸ سال ۵۰۰ دلار)  در نظر گرفته شده است که برای هر فرد به صورت جداگانه دریافت خواهد شد.

تمام فرآیند اخذ پاسپورت گرانادا به صورت محرمانه خواهد بود (به جز در مواردی که نیاز به ارزیابی صلاحیت که بخشی از فرآیند اخذ پاسپورت به حساب می آید).

فرآیند اخذ شهروندی گرانادا از طریق سرمایه گذاری حداقل ۶۰ روز کاری و با توجه به ارزیابی صلاحیت و دریافت وجه سرمایه گذاری شده زمان خواهد برد و بعد از دریافت آن می توان برای اخذ پاسپورت اقدام نمود.

یادآور می شود متقاضیان می بایست درخواست خود را به نمایندگان مجاز ارائه دهند و نمی توانند شخصا درخواست اخذ پاسپورت از طریق سرمایه گذاری نمایند.

  از اصلی ترین مزایای گرفتن پاسپورت گرانادا این است که از مارس ۲۰۱۹، دارندگان پاسپورت گرانادا امکان سفر به ۱۴۳ کشور بدون ویزا یا ویزا در بدو ورود را دارند.

همین امر این کشور را در رتبه ۳۲ معتبرترین پاسپورت های دنیا قرار داده است.

از تاریخ ۲۸ می ۲۰۱۵ ، به موجب امضای تفاهم نامه میان گرانادا و اتحادیه اروپا،‌ دارندگان پاسپورت گرانادا امکان مسافرت بدون ویزا به اتحادیه اروپا را دارند.

از دیگر مزایای اخذ پاسپورت گرانادا می توان به موارد زیر اشاره نمود: - مدت زمان کوتاه برای اخذ پاسپورت گرانادا - دریافت هزینه ای کم  برای اخذ پاسپورت متقاضی، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال (۱۸ تا ۳۰ سال در صورت عدم استقلال مالی) و وابستگان متقاضی.

- امکان سفر به انگلستان، چین و کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا - امکان اخذ ویزای سرمایه گذاری E2 آمریکا  در صورت واجد شرایط بودن - عدم نیاز به اقامت چه قبل و چه بعد از اخذ پاسپورت گرانادا - عدم نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد، دارایی و ارث.

- برخورداری از حقوق شهروندی مانند حق کار و تحصیل - عدم نیاز به مصاحبه، دانستن زبان و تجربه کاری و مدیریتی - اخذ شهروندی دائم گرانادا - محیطی مناسب، امن و با ثبات برای سرمایه گذاری.

  موسسه مهاجرتی بین المللی سیماگر پارس با همکاری وکلای مجرب در تمامی نقاط دنیا از جمله گرانادا در منطقه آمریکای مرکزی و جنوبی آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم و اخذ پاسپورت کشورهای مختلف از جمله گرانادا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-09121442355 مطالب مرتبط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map