اپلیکیشن طراحی جلد کتاب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن طراحی جلد کتاب شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این ویدئو می توانید بیاموزید که چگونه یک قلم typekit را در برنامه InDesign ادوبی همگام سازی کنید ، سپس از متن های جایگزین متن برای دقیق تر کردن تایپوگرافی خود بر روی یک جلد کتاب استفاده کنید.

تمام آنچه شما نیاز دارید فونت های بهتر برای ایجاد یک متن مناسب است.

در InDesign CC ، ابزار type را انتخاب کنید و سپس بر روی صفحه خود کلیک بنمائید و بکشید تا یک قاب متن ایجاد شود.

متن خود را تایپ کنید و سپس Esc را فشار دهید تا از قاب خارج شوید و به طور خودکار به ابزار Selection شورع به سوئیچ کردن حروف کنید.

توسط: میلاد حاتم در 7 ماه پیش (دسته ها: آموزش, آموزش گرافیک, آموزش نرم افزار, ویدئو, ویدئو های آموزشی) رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

سلام میشه لطفا برای طراحی جلد کتاب برنامه تحت اندروید خوب معرفی کنید تبلتم سامسنگ تب آ همراه با قلم اس پن هست برای کار نویسندگی میخام نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند.

بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نترانی ها منتظر شما هستند، سریع تر وارد شوید! نترانی ها منتظر شما هستند، سریع تر ثبت نام کنید!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map