برندینگ در آرارات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در آرارات در صدر پردانلود ترین اپلیکیشن ها در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلود قرار بگیرید. باتوجه به وضعیت کرونا که در کل جهان پیش آمده است تمامی کسب و کار ها به سمت کسب و کار اینترنتی سوق پیدا کرده اند که سبب پیشرفت فرهنگ استفاده از موبایل در بین مخاطبان شده است و از اینرو این فضای چهارگوش کوچک که در دستان تمامی مردم قرار دارد بهترین مکان برای دیده شدهن و برند شدن میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه تبلیغات و برندینگ به شیوه نوین میباشد که بر اساس خلاقیت و ایده پردازی استراتژی و برنامه ریزی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما مجموعه ای هستیم که فعالیت خود را بر روی تجارت و صادرات متمرکز نموده ایم و کسانی را که با ما همراه می شوند را در این مسیر وارد می کنیم.

اعتقادمان این است که پول و ثروت در تجارت است و تلاش و فعالیت در بقیه زمینه ها مخصوصا کارگری و کارمندی نوعی زحمت زیادیست با پول بسیار اندک.

کسی که می خواهد وارد دنیای تجارت شود باید چهار گام را بردارد و آراد در تمام این گام ها همراه شماست.

گام اول: باور کند که باید ثروتمند شود و به زندگی بخور و نمیر اکتفا ننماید و با کلماتی امثال اینکه من قانعم و دنیادوست نیستم خود را نفریبد و سعی کند روز به روز ثروتمندتر شود تا خود و دیگران را از فقر که منشا بزرگترین انحرفات بشری است برهان.

گام دوم: باور کند که پول در تجارت و خرید و فروش و صادرات است و روزی دنیا در مسیرهای دیگر بسیار اندک است.

اگر مذهبی است به احادیث پیامبران و امامانش نگاه کند که رسول خدا فرمودند روزی در ده قسم است که نه قسم آن در تجارت است.

شبیه این احادیث در کتب روایی زیاد است و حتی در بسیاری از کتاب های حدیث فصلی جداگانه با نام برتری تجارت بر سایر مشاغل وجود دارد.

اگر مذهبی نیست می تواند در تاریخ نگاهی بیاندازد تا ببیند ثروتمندان هر عصر و زمانه ای چه شغلی داشته اند.

اگر حوصله ندارد تاریخ بخواند به ثروتمندان امروز دنیا نگاه کند و ببیند تاجران و صادرکنندگان هستند یا کارمندان و کارگران و بقیه مشاغل.

گام سوم: مسیری را پیدا کند که بتواند از او یک تاجر بسازد.

برای تاجر شدن نیاز است تا اولا تجارت را بیاموزد و با قوانین و مقرراتش آشنا شود و سودها و ضررهایش را از هم تشخیص دهد که در آرادبرندینگ این فضا برای آرادی ها مهیاست.

ثانیا باید مشتریها و تامین کننده ها او را بشناسند و با او ارتباط بگیرند تا بتواند معامله های تجاری را طبق آموزش هایی که یاد گرفته انجام دهد و سود کند.

آرادبرندینگ این مسیر را نیز به خوبی برای آرادی ها اجرا می کند.

با طرح های مختلف خود مشتری های داخلی و خارجی را به شما و شما را به آنها می شناساند.

گام چهارم: باید با فعالان اقتصادی و تاجران در شهرهای مختلف ایران و نیز کشورهای مختلف جهان آشنا شوید و گروه های مختلف تجاری با یکدیگر به راه بیاندازید.

این امر موجب می شود هم قراردادهای شهرهای مختلف جهان برایتان راحت تر شود و هم از تجربیات یکدیگر بهره مند گردید و هم بتوانید در کشورهای مختلف پایگاه های تجاری داشته باشید و هر زمان که خواستید به آنجا مسافرت کنید و با مشتریان جدیدتری در تجارت بین الملل و صادرات آشنا شوید.

سیاست ما اینست که آرادی ها را بیشتر به عرصه صادراتی تشویق نماییم تا بتوانیم دلار و یورو را از خارج از کشور به داخل وارد نماییم تا سهمی در برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان ایرانی داشته باشیم و رونقی به تولید کارخانه ها بدهیم.

ما دست همکاری به تاجران فعال ایرانی و نیز کسانی که قصد کار در عرصه تجارت دارند می دهیم و با تمام توانمان به آن ها کمک می کنیم تا تاجری ورزیده و توانمند شوند و روزی خود را از تجارت بیشتر و بهتر در بیاورند.

رشد و پیشرفت ما در طول این سال ها فقط لطف خدا بوده و از خداوند می خواهیم ضعف ها و کاستی هایمان را جبران نماید.

هدف ما پرورش و رشد تاجران است.

به آنان می آموزیم تجارتشان را پرسود نمایند.

ما ثروتمند شدن را در تجارت و صادرات می دانیم.

زیرساخت های تجارت را نیز برایشان اجرا می کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map