برندینگ در آمستردام هلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در آمستردام هلند کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایده پردازی و طراحی لوگو مجموعه رستورانهای روجا در آمستردام هلند پیش رو در ارائه دادن و سرو کردن غذاهای خاورمیانه ای به مشتریان خود است.

این مجموعه رستوران با دکور های جذاب و سنتی خود به همراه نمادی که از خاورمیانه دارند فضای بصری جذابی را خلق کرده که هر رهگذر و مخاطبی را مجذوب خود می کند به گونه ای که هر کسی دوست داشته باشد حداقل برای یک بارهم که شده از این غذا ها بچشد.

شاهکار روجا در سرو غذای “حمص” است که این غذا به مورد پسندترین غذای این مجموعه رستورانها برای مشتریان خود شده است.

اگر روزی به آمستردام سفر کردید روجا را از دست ندهید! شناسنامه لوگو کارفرما: مجموعه رستوران های روجا آمستردام مجری: آژانس مارکتینگ و برندینگ پارماتیک نام لوگو: روجا زمینه کاری: رستوران گستره فعالیت: هلند سبک طراحی: تایپوگرافی (wordmark) رنگ مورد استفاده: قهوه ای – سبز تاریخ اتمام پروژه: 31 مهر 1398 آلبوم شمای لوگو اتود های دیگر پالت رنگی حمص، غذایی که مجموعه رستورانهای روجا در پخت و سرو آن تبهر داشتند، به نمادی برای آنها تبدیل شده بود و دیگر همه روجا را با حمص آن می شناختند.

به گونه ای که حمص ارزشی جدا نشدنی برای رستوران های روجا بود.

حمص غذایی است برپایه نخود که طرفداران زیادب به خصوص در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دارد.

وجود المان حمص هم به شکلی می توانست ارتباط این برند را با متریان قدیمی خود تثبیت کند و از طرفی دیگر نیز می تانست جذابیت بصری بسیاری زیبایی را نیز برای لوگو این برند ایجاد کند.

در ابتدا تایپ فیسی مطابق با کشورهای مدیترانه ای برای این لوگو در نظر گرفته شد ولی مورد استقبال آن چنانی تیم خلاقیت پارماتیک قرار نگرفت.

به عقیده ما این تایپ فیس باعث می شد تا کل شمای این رستورانها به سمت خاورمیانه برود و شاید در دیدگاه اول نتواند نظر رهگذران و یا مشتریان جدیدی که در دیدگاه اول با آن روبرو می شوند را جلب کند.

بدین ترتیب بود که تنها حرف “R” از تایپ فیس خاورمیانه ای استفاده شد و به شکلی خلاقانه با یک فونت هندرایتینگ ترکیب شد تا لوگویی در خور این نام جذاب در آمستردام هلند خلق شود.

سفارش طراحی لوگو ورزشی سفارش طراحی لوگو معماری سفارش طراحی لوگو پزشکی سفارش طراحی لوگو مهندسی سفارش طراحی لوگو شرکت سفارش طراحی لوگو بیمه سفارش طراحی لوگو پوشاک سفارش طراحی لوگو استارتاپ سفارش طراحی لوگو فیلم سفارش طراحی لوگو شخصی سفارش طراحی لوگو اسم سفارش طراحی لوگو اختصاصی سفارش طراحی لوگو دکوراسیون داخلی سفارش طراحی لوگو املاک سفارش طراحی لوگو صنعتی سفارش طراحی لوگو حقوقی و وکالت سفارش طراحی لوگو حسابداری و مالی سفارش طراحی لوگو تجاری سفارش طراحی لوگو سایت سفارش طراحی لوگو رستوران درباره پارماتیک پارماتیک حاصل تفکری نوین و متفاوت در عرصه ارائه خدمات برندینگ و دیجیتال مارکتینگ می باشد.

هدف ما رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا و بزرگ می باشد ، به گونه ای که تغییری رو به جلو و مثبت را در روند رشد کسب و کارها در سطح جهانی ایجاد نماییم.

ما براین باوریم مرزهای ملت ها ساخته های ذهنی است ، پس کسب و کارهارا محدود به ناحیه ی مرزی یک کشور نمی دانیم.

معنای حقیقی کلمه ” رشد در کسب و کار ” را با پارماتیک تجربه کنید اطلاعات تماس دسترسی ها قوانین و مقررات ثبت شکایت پر بازدیدترین مقالات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map