برندینگ در اتوبان بعثت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در اتوبان بعثت شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. برند کردن یک نام و یک شرکت ارزش واقعی آن را به دیگران هشدار میدهد که بر گرفته از قدرت و توان عملیاتی آن مجموعه در بازار میباشد. تبلیغات و بازاریابی هر دو در کنار هم تلاش برای برند شدن دارند تا بعد آن بتوانند در فروش تسهیل حاصل کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی است که به صورت استارت آپی در قالب خدمات اینترنتی در انجام این امور در یک پکیج کامل به شما مشتریان عزیز دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک نفر و مصدوم شدن چهار تن در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران پیاده در بزرگراه بعثت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: ساعت ١١:٣١ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت قبل از چهار راه خزانه بخارایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه از مسیرهای مختلف به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی به دلایل نامشخصی هنگام حرکت کنترل خود را از دست داده و با عابران و افرادی که در محل حضور داشتند برخورد می کند.

  ملکی با بیان اینکه این اتوبوس با پنج نفر آقا برخورد کرده بود که چهار نفر دچار مصدومیت شده بودند و به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: متأسفانه یک نفر نیز در پی این حادثه جان خود را از دست داد.

وی افزود: اتوبوس به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شده است.

در ادامه روابط عمومی اورژانس کشور نیز اعلام کرد که طی این حادثه که در اتوبان بعثت، زیر پل عباسی، مقابل ترمینال جنوب رخ داده است، سه نفر مصدوم و یک نفر جان‌باخته است.

در این حادثه چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس کشور طی این حادثه رسول علی پناهی ۵۳ ساله به بیمارستان بهارلو، آقای مجهول الهویه ۴۰ ساله به بیمارستان شهدای هفتم تیر و آقای وحید اعما ۳۳ ساله به بیمارستان لقمان منتقل شدند.

همچنین متاسفانه یک نفر آقای مجهول الهویه  حدودا ۴۰ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map