برندینگ در بادن-وورتمبرگ آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در بادن-وورتمبرگ آلمان شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهر اشتوتگارت مرکز ایالت بادن-وورتمبرگ (Baden-Wurttemberg) است و در جنوب غربی کشور آلمان واقع شده و ششمین شهر بزرگ این کشور محسوب می‌شود.

یکی از دلایل اهمیت این شهر آن است که اشتوتگارت به قطب تولیدی آلمان مشهور است و دفتر اصلی شرکت‌های صاحب نامی همچون مرسدس بنز و پورشه در اشتوتگارت قرار دارد.

موزه‌های این دو برند درجه یک خودرو در این شهر ساخته شده اند.

اشتوتگارت آلمان مملو از فضای سبز است و پارک‌های معروف Schlossgarten، Killesbergpark و Rosensteinpark نیز به جاذبه های آن افزوده اند.

باغ وحش معروف ویلهلم هم در اشتوتگارت واقع شده است.

این باغ وحش، یکی از بزرگترین باغ وحش‌ها و مراکز گیاه شناسی در اروپاست، و در قسمت شمال شرقی قلعه روزنشتاین قرار گرفته است.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که اشتوتگارت به چه معناست؟جالب است بدانید که نام شهر اشتوتگارت، که به انگلیسی Stuttgart نوشته می‌شود، از گذشته این شهر اقتباس شده است! این شهر در گذشته به پرورش اسب مشهور بوده است.

منطقه ای که در ابتدا شهر اشتوتگارت در حومه آن توسعه یافته، در ابتدا مکانی برای پرورش اسب‌های سواره نظام بوده که متعلق به “دوک لیودولف فون شوابن” در قرن ده میلادی بوده است.

واژه اشتوتگارت از “Stutengarten” آمده که شکل باستانی کلمه آلمانی “Gestüt” به معنی حیاطی با سنگواره ای از یک اسب است.

خوشبختانه شبکه حمل و نقل عمومی شهر اشتوتگارت بسیار گسترده است.

سیستم حمل و نقل این شهر که شامل اتوبوس، مترو، تاکسی و وسایل حمل و نقل زیرزمینی است، از ۵ صبح تا یک بامداد آماده خدمت رسانی به مردم است.

این شهر حتی سیستم حمل و نقلی مخصوص نیمه شب‌ها دارد تا در ساعاتی که سایر وسایل حمل و نقل کار نمی‌کنند، مسافرین در نیمه شب هم امکان جابجایی داشته باشند.

شهر اشتوتگارت یک ساعت از ساعت هماهنگ جهانی (GMT) جلوتر است و هر ساله در تاریخ ۲۹ مارچ ساعت رسمی خود را یک ساعت به جلو می‌کشد و در تاریخ ۲۵ اکتبر، آن را دوباره به حالت اول برمی گرداند.

اختلاف ساعت تهران با اشتوتگارت ۳:۳۰+ است.

در هنگام محاسبه ساعت، به ماه میلادی و شمسی آن دقت کنید تا متوجه شوید که در حال حاضر اختلاف ساعت ها شامل تغییرات شده یا خیر.

کد تلفن شهر اشتوتگارت با پیش شماره ۴۹+، که مختص کشور آلمان است، ۷۱۱ می باشد.

طبق آخرین سرشماری که در انتهای سال ۲۰۱۹ انجام شده، جمعیت شهر اشتوتگارت به حدود ۶۳۲،۷۴۳ هزار نفر می‌رسد که نسبت به سال قبل ۰.

۱۶ درصد رشد داشته است.

متوسط دما در این شهر از یک درجه بالای صفر در ماه ژانویه تا ۱۹ درجه بالای صفر در ماه جولای در نوسان است.

البته این متوسط دماست و روزهایی با ۳۲ درجه در تابستان و ۲- درجه در زمستان هم در اشتوتگارت دیده می‌شود.

اشتوتگارت با قرار گرفتن در جنوب و جنوب غربی آلمان، دارای آب و هوایی قاره ای است به این معنی که زمستان‌ها در اشتوتگارت هوا سرد است ولی نه آنقدر که یخ بزنید! تابستان اشتوتگارت هم گرم و دلپذیر است.

اگر چه موقعیت جغرافیایی شهر ایجاب می‌کرد که اشتوتگارت گرم‌ترین شهر آلمان لقب بگیرد ولی، به علت ارتفاع شهر از سطح دریا، این اتفاق نیفتاده است.

زمستان در اشتوتگارت از ماه دسامبر شروع می‌شود و تا فوریه ادامه دارد.

دمای هوا در روزهای زمستانی چند درجه بالاتر از صفر است در حالی که در شب به دمای انجماد هم می‌رسد.

البته با وزش باد، دمای هوا گرم‌تر هم می‌شود ولی گاهی وزش باد با باران نیز همراه است که چه بسا هوا را سرد‌تر می‌کند.

بهار در اشتوتگارت از مارچ تا می است و امکان باریدن برف در ماه مارچ هم وجود دارد.

به تدریج و با گرم‌تر شدن هوا در ماه اپریل، دمای هوا به ۱۰ درجه بالای صفر هم می‌رسد.

تابستان‌های اشتوتگارت از ماه جون تا آگوست ادامه می‌یابد.

اگر چه با اختلالاتی که اقیانوس اطلس در آب و هوای اشتوتگارت ایجاد می‌کند ممکن است در تابستان شاهد بارش باران باشید اما بطور معمول دما در روزهای گرم تابستان از ۲۸ تا ۳۲ درجه در نوسان است.

پاییز در اشتوتگارت از سپتامبر شروع می‌شود و تا نوامبر ادامه دارد.

در اوایل پاییز هوا دلپذیر و خنک است اما به تدریج سرد، کسل کننده و مرطوب می‌شود تا آنجا که اولین یخبندان‌ها در ماه اکتبر رسماً آغاز می‌شود.

در کل اشتوتگارت شهری آفتابی کحسوب نمی شود و تعداد روز‌ها و ساعت‌هایی که بتوانید خورشید را با تمام نور و گرمای لذت بخش خود در آسمان شهر ببینید، زیاد نخواهد بود.

در مقایسه با بیشتر شهر‌های آلمان، هزینه‌های زندگی در اشتوتگارت برای دانشجویان مقرون به صرفه است.

اگر بنا را بر این بگیریم که تحصیل در آلمان تقریباً رایگان و یا با پرداخت شهریه بسیار پایین میسر است، دیگر نگرانی بابت هزینه باقی نمی‌ماند مگر هزینه اجاره مسکن!برآورد‌ها حاکی از این است که در حال حاضر هزینه زندگی برای یک دانشجو در ماه حدود ۷۶۵ یورو در ماه است که این رقم شامل اجاره بها نیز می‌شود.

البته وقتی می‌گوییم کرایه خانه، منظورمان یک آپارتمان بزرگ با تجهیزات و وسایل کامل نیست، بلکه صحبت از سوییت‌های دانشجویی و یا خانه‌های حومه شهر است که اجاره آنها نسبت به آپارتمان‌های نزدیک به مرکز شهر و دانشگاه‌ها بسیار ارزان‌تر است.

راه دیگر برای خلاص شدن از دست کرایه‌های سنگین، استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی است؛ یا اجاره مشترک یک آپارتمان با چند دوست یا همکلاسی.

در کل به یاد داشته باشید که هر چه به طرف مرکز و غرب اشتوتگارت بروید، به علت تجمع مراکز تفریحی و تجاری، هزینه‌ها بالاتر و همه چیز گران‌تر می‌شود.

در نگاه اول باید گفت که شاید بسیاری از دانشجویان اشتوتگارت را بیشتر به عنوان یک قطب اقتصادی در آلمان بشناسند، که البته درست هم هست اما همین واقعیت باعث شده تا دانشجویانی که اشتوتگارت را برای تحصیل انتخاب می‌کنند، بتوانند موقعیت‌های شغلی زیادی بدست بیاورند.

دانشجویان خارجی با تمرین و توسعه مهارت‌های شغلی خود بعد از اتمام تحصیلات در این شهر، می‌توانند به بازار کار اشتوتگارت وارد شوند.

با تحصیل در اشتوتگارت و اخذ مدرک از دانشگاه‌های معتبر این شهر، هم این شانس را دارید که در دانشگاه‌هایی با کلاس جهانی تحصیل کنید و هم از بهترین و به‌روزترین تجهیزات در زمینه فناوری آموزشی بهره ببرید.

یکی دیگر از دلایلی که به شما می‌گوید چرا باید در اشتوتگارت تحصیل کنید، هزینه های مقرون به صرفه آن برای دانشجویان است.

هزینه های تحصیل در اشتوتگارت آلمان، به مراتب پایین‌تر از بسیاری شهر‌ها و کشور‌هاست تا آنجا که این شهر را به شهری سازگار با بودجه نام نهاده اند و هزینه های زندگی در آن معقول و برای دانشجویان مقرون به صرفه است.

از آن گذشته، اگر جزو آن دسته از دانشجویانی هستید که علاوه بر تحصیل، عاشق مسافرت و تفریح اند، اشتوتگارت بهترین مقصد برای شماست چرا که شهری بسیار زیبا با موقعیت مکانی ای فوق العاده برای سفر‌دوستان است.

بیمه دانشجویی در اشتوتگارت همانند سایر کشورها و شهرهای دنیا امری ضروری است.

البته نظام آموزشی آلمان برای هر دسته از دانشجویان این کشور بیمه خاصی در نظر گرفته است؛ ولی در کل تمام این مدل‌ها بسیار شبیه به هم هستند و فقط در بعضی موارد تفاوت‌های کوچکی دارند.

در واقع، شرط ثبت نام در هر کدام از دانشگاه‌ها و مراکز تحصیلی کشور آلمان، داشتن بیمه است.

به طور کل دو نوع سیستم بیمه در کشور آلمان وجود دارد:۱- بیمه عمومی :(Public Insurance) همه افرادی که در آلمان زندگی، کار یا تحصیل می کنند باید تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

نکته قابل توجه اینجاست که هزینه بیمه عمومی برای دانشجویان بسیار کمتر از سایر افراد است.

بطور مثال یک فرد عادی باید ماهانه چیزی حدود ۲۰۰ تا ۳۵۰ یورو حق بیمه بپردازد در حالی که حق بیمه دانشجویی بین ۷۰ تا ۱۰۰ یورو در هر ماه است.

۲- بیمه خصوصی :(Private Insurance) داشتن بیمه خصوصی برای همه الزامی نیست و برای داشتن آن باید کمی بیشتر حق بیمه بپردازید.

البته به خاطر داشته باشید که همه دانشجویان بالای ۳۰ سال باید تحت پوشش بیمه خصوصی نیز قرار بگیرند.

همه دانشجویان شامل طرح اولیه بیمه اجباری هستند و چنانچه خودشان تمایل داشته باشند می توانند با پرداخت مبلغی اضافه تر، بیمه خصوصی را نیز دریافت کنند.

تمام دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی چه به عنوان تحصیل کوتاه مدت برای دوره آموزشی، یا دانشجوی مهمان و دانشجوی دکترا و سایر محصلین موظفند حداقل سقف بیمه دانشجویی که در هنگام اخذ ویزای تحصیلی نیز از آنها خواسته شده را پرداخت کنند.

• دانشگاه شهر اشتوتگارت• دانشگاه هوهنهایم• دانشگاه علوم رسانه‌ای اشتوتگارت• دانشگاه علوم پایه اشتوتگارت• دانشگاه موسیقی و هنر‌های نمایشی• دانشگاه AKAD اشتوتگارت • آکادمی Merz • آکادمی هنر و طراحی • موسسه آموزشی HFT موقعیت محله‌های شهر اشتوتگارت از چهار طرف: • Stammheim• Zuffenhausen• Muhlhausen• Munster • Degerloch• Mohringen• Birkash• Plieningen • Bad Cannstatt• Unterturkheim• Oberturkheim• Wangen• Hedelfingen • Sillenbuch • Vaihingen• Weilimdorf• Bontang• Feuerbach البته زبان مشترک تمام شهر‌ها در آلمان، آلمانی است ولی لهجه‌ها ممکن است از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد.

لهجه مردم اشتوتگارت Swabian نام دارد که تلفیقی از لهجه جنوب غربی استان باواریا با زبان رسمی آلمانی است.

طراحی و معنی آرم پورشه به نام اشتوتگارت که از واژه “stutt garten” یا “باغ پرورش اسب” آمده، برمی‌گردد.

از قرن‌ها پیش، اشتوتگارت برای حفاظت از شهر خود از اسب‌ها استفاده کرده است که این موضوع تصویر اسب سیاه روی آرم پورشه و نیز نام شهر را توضیح می دهد.

امنیت در اشتوتگارت که جزو شهر‌های امن محسوب می‌شود، یک مسئله مهم و حیاتی است.

شما می‌توانید شب‌ها بیرون از خانه قدم بزنید اما از پرسه زدن در پارک مرکزی شهر در ساعات نیمه شب پرهیز کنید.

در زمینه اجاره کردن خانه در اشتوتگارت باید گفت شهر گرانی را انتخاب کرده اید چرا که به طور متوسط هزینه کرایه هر متر مربع از یک خانه در این شهر برای شما ۹ یورو تمام می‌شود.

شکلات محلی مزین به آرم اسب سوسیس و پنیرهای جذاب با ادویه‌های مخصوص محلینوعی بیسکویت معروف به نام پرتزلشکلات معروف ریتر اسپرت بله! اولین حمله هوایی به شهر اشتوتگارت در ۲۵ آگوست ۱۹۴۰ اتفاق افتاد و منجر به ویرانی ۱۷ ساختمان شد.

© کپی‌رایت ۱۳۹۹ اپلای استار - کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه ستاره دانش پارسیان می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map