برندینگ در باشگاه نفت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در باشگاه نفت شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اجرای طرح برندینگ خلاف خصوصی سازی دانست.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها خوبی به لحاظ زیرساختی برخوردار است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در بحث اجرای پروژه جاده مریوان سنندج در گذشته با مشکلات اعتباری مواجه بودیم در حال حاضر در این زمینه مشکلی نداریم، تصریح کرد: الان اعتبار کافی برای عقد قرار داد با پیمانکار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جاده کرمانشاه مریوان از دیگر مسیرهایی است که می تواند در روند توسعه مریوان .

.

.

مرکز ملزم به ایجاد مرکز داده بخش بازرگانی در محل مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شده است.

همچنین این مرکز قبلاً توسط سازمان بازرسی کل کشور به واسطه عدم ایجاد و راه اندازی مرکز داده مورد سؤال قرار گرفته بود که البته این موضوع به واسطه دشواری های کار و مشکلات پیرامون آن، تاکنون توسط متولیان پیشین مرکز راکد و مغفول مانده بود.

در سال های گذشته متولیان مرکز نه تنها به اساسنامه مرکز بی توجه بودند و هیچ گونه .

.

.

.

.

.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان با یادآوری برخی از مشکلات این طرح خاطرنشان کرد: اگر چه در زمینه اجرای فاز دوم این طرح بسیاری از مشکلات برطرف شده اما در برخی از مناطق برق مورد نیاز هنوز تامین نشده که سبب کند شدن روند اجرا کار شده است.

همچنین یدالله شمایلی مدیرعامل موسسه جهاد نصر نیز در جلسه بررسی مصوبات هیئت دولت در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اظهار داشت: به منظور مقابله .

.

.

نیروی ساده نیز اختیاری نداریم.

رسیدگی سریع به پرونده ها در وهله اول مستلزم نیروی انسانی کافی و بودجه مناسب است.

در بودجه 97 با وجود اینکه دستگاه قضایی طبق قانون برنامه ششم اجازه استخدام دارد به گونه ای تدوین کرد ه اند که ما نمی توانیم نیرو استخدام کنیم.

افزایش بودجه دستگاه قضایی نیز همان 7 درصد معمول است که متعلق به افزایش حقوقهاست.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی می گویند اختیار قوه .

.

.

.

.

.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه مجوز تامین نیروی انسانی قوه قضائیه و جذب چهار هزار قاضی صادر شده است، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در این امر اتفاق نظر دارند، اما پولی وجود ندارد.

محسنی اژه ای یادآور شد: هنوز 400 میلیارد تومان از بودجه سال جاری پرداخت نشده و با وجود صادر شدن دستور لازم، خزانه می گوید پولی نداریم.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه سخنان خود به رابطه انصاف، عدل .

.

.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، دستور جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که بر این اساس، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای ارائه گزارش درباره تحصن دانشجویان دانشگاه نفت به کمیسیون آموزش می رود.

گفتنی است،همانطور که خبرگزاری خانه ملت نقل کرده است، همچنین لایحه بودجه سال 97 کل کشور در کمیسیون های تخصصی بررسی می شود.

برای مشاهده متن کامل دستور جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ .

.

.

اجتماعی با اولویت اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، کودکان کار و مفاسد اخلاقی (موضوع ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه) به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با تایید شورای اجتماعی کشور صرف اقدامات اجرایی طرح فوق می شود.

همچنین در بند الف تبصره 19 ماده واحده نیز آمده است: به دولت اجازه داده می شود برای مردمی شدن اقتصاد، حداکثرسازی مشارکت اقتصادی، بهره گیری موثر از ظرفیت های عظیم جمعیت فعال کشور (جوانان، زنان و .

.

.

فروش نفت بر اساس سلیقه روسای جمهور تبدیل شود که این امر آثار بسیار سوئی همچون فساد، افزایش بودجه جاری، اتلاف منابع، سرپوش گذاشتن بر اهمال کاری ها و سوء مدیریت ها و.

.

.

داشت.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: حساب ذخیره ارزی اگرچه اهدافی همچون سرمایه گذاری و تأمین بخشی از اعتبارات موردنیاز طرح های تولیدی و کارآفرینی غیردولتی را نیز در اساسنامه داشت، اما فلسفه شکل گیری این حساب بیشتر در .

.

.

پیکان وانت حامل چوب مشکوک شده و در بازرسی از آن، 2 تن چوب قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی بخش اطاقور در پی توقیف یک دستگاه خودرو نیسان، 2 هزار لیتر نفت قاچاق کشف و ضبط کردند.

شهرستان های رودسر و لنگرود به ترتیب در 75 و 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.

خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشاردهنده:امیرحسین کبیری 7294/2007 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.

ir تماس بی واسطه با مسئولین .

.

.

برای کشور نداشته و حتی به خاطر مخالفت شورای نگهبان در راهروهای مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در رفت و آمد هستند و باعث صرف وقت و هزینه از کشور می شوند در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها مورد انتقاد مردم و منتقدین قرار گرفته است.

در همین زمینه روز چهارشنبه جهانبخش محبی نیا نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستور کارهای مجلس آن را موجب زیر سوال رفتن شأن مجلس دانست و در .

.

.

موانع و قوانین زدایی پیش رفت.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری هدفمند وزارت ارتباطات، فناوری و سایر وزارتخانه ها مرتبط درسال جاری به منظور تسهیل امور و تحول جدی در این خصوص وجود دارد.

بختیار در ادامه افزود: تطبیق قیمت تمام شده آب و برق با قیمت فروش و عرضه یکی از چالش های جدی است پیش روی مجلس و مسئولان است.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای .

.

.

یادداشت اعتراضی خطاب به "استیون منوچین" وزیر خزانه داری آمریکا، ابتکارعمل مالیاتی کاخ سفید را به مثابه اقدامات محافظتی دانسته اند.

به عقیده مقامات اروپایی، این طرح برای جریان سرمایه گذاری خارجی، ساختارهای مالی و کل بازرگانی جهان، تهدیدآمیز است.

این نامه دقیقا در آستانه سخنرانی ترامپ برای حمایت از این اصلاحات، به ایالات متحده ارسال شد.

پیش از این لایحه قانونی مربوط به آن در هر دو مجلس .

.

.

.

.

.

: در بودجه سال آینده واریز 32 درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیطنت های اخیر استکبار جهانی گفت: دشمنان جهان اسلام به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید بودند که با هوشیاری و تدبیر، این نقشه شوم خنثی شد.

فرماندارمهدی شهر خاطرنشان کرد:فضاسازی درباره تغییر قیمت نان و بنزین بعد از چندسال .

.

.

لینک ارتباط الکترونیکی گمرک ایران با سازمان های همجوار از جمله صدور کارت ترخیص راهور ناجا (مرکز شماره گذاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران)، عملاً امکان ورود غیرقانونی خودرو و صدور پلاک میسر نیست.

در خصوص خودروهای وارده از مناطق آزاد تجاری نیز به موجب مصوبه هیأت دولت، ساکنان مستقر در محدوده مناطق آزاد تجاری می توانند با خودروهای وارداتی خود صرفاً در محدوده و شعاع تعیین شده در مصوبه هیأت .

.

.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بیژن زنگنه وزیر نفت یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارشی در مورد تحصن دانشجویان دانشگاه نفت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می یابد.

وزیران آموزش و پرورش و بهداشت نیز دوشنبه هفته آینده برای بررسی جداول و احکام لایحه بودجه 97 کل کشور در این کمیسیون حضور می یابند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون حضور می یابد.

.

.

.

خبرنگار روزنامه حامی دولت اعتماد از مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، از ابتدای دی ماه قیمت بنزین به 1500 تومان و قیمت نفت گاز به 4000 تومان افزایش خواهد یافت.

ظاهراً این تصمیم بر اساس قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده یک قانون هدفمندی اتخاذ شده است.

در این روزنامه آمد: "ظاهراً دولت قصد دارد با توجه به بالا نرفتن قیمت ها در سال 96، خلاف مجوز قبلی عمل کرده و به جای افزایش 20 .

.

.

های لازم برای ایجاد رقابت در اقتصاد ایران را به وجود نیاورده است.

وی درباره ارزیابی و نظرش نسبت به لایحه بودجه سال 1397 که از سوی دولت به مجلس ارائه شده است، گفت: مهم ترین مسئله این هست که اقتصاد ایران باید به سمت رقابتی تر شدن برود.

منافعی که رقابتی تر شدن در اقتصاد خواهد داشت، هزاران خواهد بود و یکی از منافع جنبی که شاید مهم تر از خودش باشد مبارزه با فساد است، وقتی رقابت در اقتصاد ایجاد .

.

.

هستند دانست وگفت: رئیس جمهوری در جلسه ارائه برنامه بودجه به مجلس، یکی از محوری ترین برنامه ها را بازآفرینی شهری عنوان کرد و امید است که همه به این اجماع برسند که حل مساله توسعه شهری به معنای فرار از مراکز شهرها و رفتن به حاشیه ها نیست.

وی تصریح کرد: طرح مسکن مهر که چند 10 هزار میلیارد تومان در ایران به خود اختصاص داد به جای مرکز شهرها به حاشیه رفت و امید است دیگر از این گونه کارها در ایران اجرا .

.

.

رهبری از آن یاد کردند، یعنی اقتصادی که در شرایط تحریم، خصومت و دشمنی می تواند موجب رشد و شکوفایی کشور باشد زیرا تحریم ها سبب مقاومت بیشتر مردم می شود.

سید احمد حسینی اظهار داشت: از سال ها قبل مشخص بود که طراحی دشمن روی اقتصاد کشور ما متمرکز شده است.

بر همین اساس شعارهای سال های اخیر از طرف مقام معظم رهبری با عناوین مختلفی مثل اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت .

.

.

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست پیگیری طرح راه آهن شیراز- بوشهر با حضور شماری از اعضای کمیسیون های عمران و بودجه مجلس در استانداری بوشهر افزود: طول این پروژه نیز 630 کیلومتر است که 300 کیلومتر آن در محدوده استان فارس و مابقی در محدوده استان بوشهر واقع شده است.

استاندار بوشهر گفت: برای اجرای چهار قطعه یادشده شامل 2 قطعه در استان .

.

.

جمله تامین فاینانس خارجی منابع جدید جذب شود.

رضایی کوچی در ارتباط با طرح راه آهن شیراز -بوشهر -عسلویه نیز گفت: اتصال بوشهر به شبکه ریلی سراسری در راستای ظرفیت سازی درآمدی برای وزارت نفت است و نباید آن را هزینه ببیند.

وی افزود: استان بوشهر نقش مهمی در تامین منابع ملی دارد این امر باعث شده تا در اجرا شبکه ریلی آن اهتمام ویژه ای بین دستگاه های زیربط ایجاد شود.

7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد ارتباط با سردبیر newsroom@irna.

ir تماس بی واسطه با مسئولین .

.

.

اختیاری نداریم.

رسیدگی سریع به پرونده ها در وهله اول مستلزم نیروی انسانی کافی و بودجه مناسب است.

در بودجه 97 با وجود اینکه دستگاه قضایی طبق قانون برنامه ششم اجازه استخدام دارد به گونه ای تدوین کرد ه اند که ما نمی توانیم نیرو استخدام کنیم.

افزایش بودجه دستگاه قضایی نیز همان 7 درصد معمول است که متعلق به افزایش حقوقهاست.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی می گویند اختیار قوه قضاییه از مقام معظم .

.

.

.

رسیدگی سریع به پرونده ها در وهله اول مستلزم نیروی انسانی کافی و بودجه مناسب است.

در بودجه 97 با وجود اینکه دستگاه قضایی طبق قانون برنامه ششم اجازه استخدام دارد به گونه ای تدوین کرده اند که ما نمی توانیم نیرو استخدام کنیم.

افزایش بودجه دستگاه قضایی نیز همان 7 درصد معمول است که متعلق به افزایش حقوقهاست.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی می گویند اختیار قوه قضاییه از مقام معظم رهبری نیز .

.

.

سوال مطرح می شود که چه چیزی باعث برآشفته شدن ایشان و ابراز چنین سخنانی که در شأن یک نماینده و به خصوص یک خانم نیست، شده است؟ آیا خانم الماسی مایل هستند برای چندمین بار مردم استان قربانی یک تفکر منطقه گرایِ خاص شوند و به قیمت محروم کردن مردم استان از راه آهن و فقط به خاطر رد شدن مسیر ریلی از یک شهر خاص، هر ایده ی غیرکارشناسی را پیگیری و حمایت کنند و به افرادی که معتقد به نظر کارشناسان فنی باشند .

.

.

منابع ژنتیکی و طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس، طرح اصلاح بودجه برای تامین منابع زلزله زدگان، موافقت با کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها یک شنبه 12 آذر تصویب تعداد دیگری از تبصره های لایحه بودجه سال 1397 - یک شنبه 19 آذر اختصاص 1500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به عشایر کشور تقدیم لایحه بودجه 97 توسط رئیس جمهور به مجلس، طرح دوفوریتی اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی، اعلام وصول سوال نمایندگان از وزرای نفت و اقتصاد .

.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، ظهر امروز 150 نفر از جایگاه داران و صاحبان نفت کش از استان های اصفهان، یزد و تهران با حضور در دفتر نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از دادن کارت زرد نمایندگان به زنگنه وزیر نفت درباره طرح برندینگ پخش فرآورده های نفتی قدردانی کردند.

سید احمدرضا میرپوریان عضو انجمن جایگاه داران کشور در این جلسه گفت: طرح برندینگ پخش فرآورده .

.

.

.

.

.

> ساختار بودجه نشان می دهد که دولت هیچ عزم و اراده ای برای کاهش هزینه های گزاف خود ندارد و همه مشکلات باید به مردم تحمیل شود.

به عنوان نمونه وزیر نفت همواره از پرداخت یارانه های نقدی گله و شکایت می کند اما خدا می داند که در اثر سوء مدیریت و سوء تدبیر چه ریخت و پاش عظیمی در این وزاتخانه و توابع آن وجود دارد.

کاهش هزینه ها دشوار است اما ظاهرا پاس کردن مشکلات به زمین مردم، آسان است.

ادعا می .

.

.

ارتباط با طرح راه آهن شیراز - بوشهر در بودجه سال آینده برای تامین 15 درصدی سهم دولت به مبلغ 320 میلیارد تومان در طرح های فاینانسی روش های جدید تعریف و تدوین شده است.

تاجگردون ادامه داد: در پروژه های فاینانسی دولت باید سهم 15 درصدی خود را تامین کند که در این راستا، مجلس به دولت اجازه می دهد برای تامین این میزان اعتبار، از محل جابه جایی اعتبارات زمینه تامین 15 درصد سهم خود را انجام دهد.

وی .

.

.

اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی طرح صدور چک را یکشنبه هفته آینده در این کمیسیون بررسی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، بر اساس برنامه اعلام شده دستور کار کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی علاوه بر بررسی طرح صدور چک، کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور را نیز در جلسه روز سه شنبه خود بررسی می کنند.

وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی .

.

.

امیدوارانه منتظر تصمیم نهایی هستیم.

وی علت کاهش بودجه نسبت به انتظار وزارت بهداشت از اختصاص مبلغ بودجه را انباشت مطالبات قبلی، مشکلات اقتصادی دولت، کاهش قیمت نفت و .

.

.

معرفی کرد و افزود: طرح تحول سلامت طرحی اجتماعی و غیرنفتی تلقی می شود که اجرا و ارائه خدمت آن به مردم منجر به فقرزدایی از جامعه شده است.

اجرای این طرح منجر به کاهش هزینه سلامت از سبد خانوار شده و بار فشار روانی ناشی از بیماری ها را .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map