برندینگ در برمودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در برمودا شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دلیل عمده ای که بسیاری از شرکت ها مدیریت شبکه های اجتماعی خود را برون سپاری می کنند صرفا نداشتن وقت کافی نیست بلکه دلیل اصلی آن تخصصی بودن این کار است… در حال حاضر کسب و کارهایی بیشترین سهم بازار را دارند که تولید محتوای روزانه انجام می دهند و… از لحظه ی ثبت برند تا به موفقیت رسیدن و گرفتن درصد مطلوب از سهم بازار هدف کنار شما هستیم… امروزه بازاریابی دیجیتال مشتری را از خانه به فروشگاه میبرد و بستر یک خرید امن را برای مشتری فراهم میکند.

طراحی لوگو توسط افراد زیادی انجام می شود ولی نکته مهم در رنگ شناسی و نوع بازار هدف و اهداف شرکت است که تمایزی بین طراحان متخصص با دیگر طراحان را به وجود می آورد.

قبل از همه چیز مشتریان شما را از سایتتان قضاوت می کنند پس هر کسب و کاری باید به سایت خود بیش از همه چیز اهمیت دهد و بر اساس معیارهای گوگل برای طراحی و سئو اقدا نماید.

بازار تلفن های همراه هوشمند و شبکه های اجتماعی طوری گرم شده است که نحوه ی تبلیغات تغییر یافته و افراد مشهور و تاثیرگذار در این شبکه ها به تابلوهای تبلیغاتی متحرک جذب پول برای بسیاری از برندها تبدیل شده اند.

مثلث طلایی اضلاع مثلثی است که از کارشناسان و کارشناسان ارشد رشته های مختلف دانشگاه علوم و تحقیقات تشکیل شده است و بر پایه ارزش آفرینی برای مشتریان فعالیت می کند .

هدف ما ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر و تخصصی به مشتریان بر اساس تقسیم کار بین دانشجویان متخصص در همان رشته کاری/تحصیلی می باشد.

اتفاقات بزرگ از دل دانشگاه و در کنار دانشجویان با استعداد رقم میخورد.

شعار سازمانی ما مدیریت بر پایه ی مدرنیسم دیجیتال و خلق ارزش برای دانشجویان،فارق التحصیلان و مشتریان عزیز است.

دریافت گواهینامه مهندسی مدیریت از آکادمی QAM دریافت گواهینامه مهندسی مدیریت از AGS آمریکا دریافت گواهینامه مدیریت استراتژیک در توسعه کارآفرینی از انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران تا این لحظه طراحی کرده ایم محتوا تولید کرده ایم مشغول پروژه های شرکت هستند تجربه حرفه ای در عرصه دیجیتال کسب و کارهای تیمی به موفقیت می رسند تولید محتوا شامل چیست ؟ متن،عکس،اینفوگرافیک،پادکست،ویدئو،انیمیشن که برای اهداف خاصی تولید و منتشر می شوند.

تولید محتوا را انفرادی نبینید ! به طور مثال پروسه عکاسی را بررسی کنیم : هدف گذاری و طراحی سناریو ، عکاسی (بر حسب نیاز :نورپرداز،عکاس،مدل و…) که پس از آن عکس های خام باید به عکس های رتوش شده یا پردازش شده تبدیل شوند که این کار توسط ادیتور انجام می شود! بسیاری از شرکت ها برای تولید محتوا شخصی را استخدام می کنند که در نهایت به دلیل حجم زیاد کار بازدهی لازم را ندارد در حالیکه با هزینه ای حدود نصف این مبلغ می توانند با شرکت ها برای این کار قراردادی منعقد کنند بله نصف ! به دلیل اینکه متخصصین ما هر کدام چند پروژه را انجام می دهند و مبالغ بر حسب تعداد پایین تر محاسبه می گردد.

(به طور مثال برای هر 3 پروژه یک عکاس انتخاب می کنیم) برگزاری رویدادهای اطلاع رسانی رونمایی از یک آلبوم موسیقی، برگزاری جشن امضای کتاب‌ یا معرفی یک محصول جدید ارائه گزارش! برای هر یک از پروژه های مدیریت شبکه های اجتماعی یک خدمت ویژه تحت عنوان “گزارش فعالیت کاربران” دریافت می کنید که به شما بازخوردهای لحظه به لحظه فعالیت ها را اطلاع رسانی می کند.

برگزاري كارگاه هاي آموزشي در راستای مسئولیت اجتماعی و کشف استعدادهای درخشان کارگاه های آموزشی از قبیل دیجیتال مارکتینگ ،اینستاگرام و … را برگزار می کنیم 021-44867162 داخلی 5539 021-44867163 داخلی 5539 021-44867164 داخلی 5539 09100015381 دانشگاه علوم و تحقیقات،مرکز رشد،طبقه5 واحد32 شنبه تا چهارشنبه: 9:00 الی 18:00 پنج شنبه: 9:00 الی 14:00

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map