برندینگ در بندر ماهشهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در بندر ماهشهر شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مرا به خاطر بسپار نمایش همه نمایش همه نمایش همه نمایش همه نمایش همه نمایش همه خورنا محمدشایان افضلی، یکی از شهروندان بندرماهشهر که در حوزه برندینگ و تبلیغات فعالیت دارد، شعاری برای بندرماهشهر پیشنهاد داد که مورد استقبال ماهشهری ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، هفته پیش در گروه واتس آپی بندرماهشهر قرار شد اعضای گروه شعاری برای بندرماهشهر پیشنهاد دهند که با استقبال اعضای حاضر در گروه روبه رو شد.

م سئو لان، فعالین، اصحاب رسانه و کلیه اعضای گروه هرکدام یک یا چند شعار پیشنهاد دادند.

در این میان، محمدشایان افضلی که خود ایده ی پیشنهاد شعار توسط اعضا را مطرح کرده بود، با شعار “بندرماهشهر، شهر کرانه های سرمایه و صنعت” در این مسابقه واتس آپی شرکت کرد که این شعار با پس زمینه کشی و دریا به سرعت به عنوان عکس پروفایل بسیاری از شهروندان بندرماهشهر انتخاب شد.

حتی برخی از مسئولان شهرستان نیز این تصویر را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کردند.

در ادامه، برخی شهروندان خوش ذوق این تصویر را در دیگر شبکه های اجتماعی مثل اینستا گرام و فیسبوک منتشر کردند.

به زودی گفتگوی محمدشایان افضلی، از فعالین مدنی شهرستان بندرماهشهر و متخصص در امور برندینگ و تبلیغات را در خصوص ضرورت انتخاب شعار برای شهرها، نقش برندینگ در توسعه شهری و جذب سرمایه گذار را از همین رسانه بخوانید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خبرگزاری خورنا در شهریور ماه ۱۳۹۰ توسط علی چاروسائی تاسیس شد.

این خبرگزاری در سال ۱۳۹۳ مجوز رسمی خود را از هیات نظارت بر مطبوعات کشور و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با شماره ۷۴۰۴۴ دریافت کرد.

هرچند مجوز خورنا سراسری است اما عمده فعالیت این خبرگزاری در حوزه استان خوزستان است.

مرکز این رسانه هماکنون در شهر اهواز قرار دارد و با حدود ۴۰ خبرنگار و ده ها هزار مخاطب ثابت در فضای مجازی از بزرگترین، پرمخاطب ترین و معتبرین ترین رسانه های استان است و به عنوان یک رسانه مرجع در استان خوزستان شناخته میشود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map