برندینگ در بیکینی جزایر مارشال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در بیکینی جزایر مارشال شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مردم جزایر مارشال در اقیانوس آرام با وجود سپری شدن شش دهه هنوز از آثار آزمایش های هسته ای آمریکا در آب های این جزیره بیماری و رنج می کشند.

دانشمندان هسته ای آمریکا در دهه های چهل و پنجاه میلادی، 67 مورد آزمایش هسته ای و هیدورژنی در آب های این جزایر انجام دادند.

اکنون ساکنان این جزایر با گذشت بیش از شش دهه از پایان این آزمایش ها، هنوز با آثار مخرب آن دست به گریبان هستند.

آمریکا در سال 1954 میلادی، بی هیچ هشداری به ساکنان منطقه بیکینی اتول جزایر مارشال، یک آزمایش هیدروژنی انجام داد که 250 نفر از مردم این جزیر را در معرض مواد رادیو اکتیو قرار داد.

آزمایشی که هزار برابر از بمبی که علیه مردم هیروشیما استفاده کرد، قوی تر بود.

رئیس جمهور جزایر مارشال که در مراسم شصت امین سالگرد این آزمایش هسته ای، به ژاپن سفر کرده بود، گفت: ما هنوز افرادی را در این جزایر داریم که از این آزمایش ها بیمار شده و رنج می برند.

مساله هسته ای در الویت نخست سیاست خارجی من است.

من خواهان ممنوعیت استفاده از این سلاح ها در جهان هستم.

قرار است رئیس جمهورجزایر مارشال برای نخستین بار از شهر هیروشیمای ژاپن دیدار کند و با مردم و بازماندگان حمله اتمی آمریکا دیدار کند.

وی گفت: مردم در سراسر جهان نباید دیگر شاهد استفاده از این سلاح ها باشند.

هرچند تا کنون در این زمینه موفق نبوده ایم.

فعالان مخالف با فعالیت نیروگاه های اتمی پس از حادثه سونامی سال 2011 میلادی و نشت مواد اتمی از نیروگاه اتمی فوکوشیما، همچنان برای تعطیلی این نیروگاه ها تلاش میکنند.

رئیس جمهور جزایر مارشال تاکید کرده است مردم نباید هرگز حملات هسته ای آمریکا و کشتار مردم بی دفاع را فراموش کنند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map