برندینگ در تومسک روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

برندینگ در تومسک روسیه یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین روش ها جهت ارزشمند کردن یک شرکت میباشد که با قرارگرفتن در معرض دید و انجام دادن مجموعه فعالیت هایی مانند فعالیت در بخش های م سئو لیت اجتماعی و اهدافی هوشمندانه صورت میگیرد.

برندینگ با توجه به زیر ساخت تبلیغات و بازاریابی شکل میگیرد و برای توسعه بازار هر شرکت و سازمان و مجموعه ای از نون شب واجب تر است. شرکت سیماگر در این راستا آماده ارائه خدمات نوین در این زمنیه به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  رتبه دانشگاه تومسک در QS: رتبه ۲۶۸ تعداد اعضای هئیت علمی: – تعداد دانشجویان: بیش از بیست هزار تن محل قرارگیری: تومسک ، روسیه زبان تحصیل: انگلیسی ، روسی     تحصیل در روسیه   دانشگاه تومسک (دانشگاه ایالتی تومسک – Tomsk State University) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در سیبری روسیه واقع شده است.

در ۲۸ مه ۱۸۷۸ ، امپراتور الكساندر دوم فرمان تأسیس اولین و تنها مؤسسه آموزش عالی را با نام دانشگاه امپراطوری سیبری در تامسك ، روسیه امضا كرد.

دانشگاه تومسک اولین دانشگاه روسی در آسیا است.

دانشگاه ایالتی تومسک در سال ۱۸۸۸ افتتاح شده است.

اولین کلاس ها برای ۷۲ دانشجوی اول این دانشگاه در اول سپتامبر ۱۸۸۸ در تنها دانشکده پزشکی این دانشگاه آغاز شد.

کلاس ها توسط هشت استاد ، به کمک هفت دستیار و تکنسین آزمایشگاه برگزار می شد.

پروفسور نیکولای گزخوس به عنوان اولین رؤسای دانشگاه منصوب شد.

  در حال حاضر ۲۳ دانشکده و موسسه با ۱۵۱ واحد و حدود ۲۳۰۰۰ دانشجو وجود دارد (از جمله آنها حدود ۲۰۰۰ دانشجو بین المللی) افتخار دانشگاه تومسک ، کتابخانه علمی آن است (۴ میلیون نسخه ، موزه کتاب نادر) و باغ گیاه شناسی سیبری.

در سال  ۲۰۱۸، سیارک ۳۴۳۳۲۲ Tomskuniver به افتخار دانشگاه ایالتی تومسک نامگذاری شد.

دانشگاه ایالتی Tomsk اغلب به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های روسیه و همچنین یکی از بهترین های BRICS (برزیل ، روسیه ، هند ، چین ، آفریقای جنوبی) و اتحاد جماهیر شوروی سابق در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این ، اغلب در رده بندی جهانی در بین ۲۵۰ رتبه برتر قرار دارد.

این دانشگاه همچنین از نظر تاریخی به عنوان یکی از مهمترین دانشگاههای روسیه و اتحاد جماهیر شوروی شناخته شده است ، با داشتن مدالهای مختلفی در دوران اتحاد جماهیر شوروی مانند نظم انقلاب اکتبر و دستور بنر قرمز کار و همچنین یکی از نه دانشگاه روسیه است که عنوان “تحقیقات ملی” را دریافت کرده است.

    تحصیل در روسیه     مکانیک و ریاضیات فیزیک رادیولوژی فیزیک و مهندسی ریاضیات کاربردی و سایبرنتیک مؤسسه بیولوژیک زمین شناسی و جغرافیا شیمی تاریخ فلسفه فلسفه روزنامه نگاری زبانهای خارجی روانشناسی تربیت بدنی فن آوری های نو آورانه مطالعات رایانه مؤسسه حقوق موسسه اقتصاد و مدیریت مؤسسه فرهنگ و هنر آموزش نظامی دپارتمان پیش دوره   کتابخانه تحقیقات و دانشگاه ایالتی Tomsk در همان سال ، ۱۸۸۸ افتتاح شد.

بنیانگذار این کتابخانه واسیلی فلورینسکی، پزشک ، نویسنده و سازمان دهنده دانشگاه تومسک بود.

به دانشگاه ایالتی تامسک و کتابخانه تحقیقات آن جایگاه ویژه و با ارزش از میراث فرهنگی مردمان فدراسیون روسیه اعطا شده است.

در سال ۲۰۱۶ این کتابخانه حاوی ۳٫۸ میلیون واحد سپرده گذاری ، از جمله بیش از ۱۲۴،۰۰۰ نسخه خطی و کتاب های نادر بوده است.

    کتابخانه دانشگاه       در سال ۲۰۰۶ ، دانشگاه ایالتی تومسک یکی از ۱۷ دانشگاهی بود که در رقابت های برنامه های آموزشی نوآورانه روسیه پیروز شد.

یکی از نتایج این مسابقه تشکیل خوشه ابررایانه دانشگاه ایالتی Tomsk بود که به طور مشترک توسط دولت فدرال و بودجه اضافی این دانشگاه تأمین می شد در زمان آغاز شروع به کار ، این کامپیوتر یکی از ۱۰۰ ابر رایانه برتر جهان بود.

و بیش از یک سال ، سریعترین ابر رایانه در اروپا شرقی و کشورهای CIS بود و از آن زمان تا به حال چندین بار مدرن و نو سازی شده است.

    ابر رایانه SKIF       دانشگاه تومسک یکی از بزرگترین خوابگاه ها ما بین دانشگاه های روسیه را دارد.

دانشجویان دارای محیط راحت برای زندگی هستند: اتاق های ناهار خوری ، آشپزخانه ها ، اتاق های ورزشی و لباسشویی ، تمام زیرساخت های اجتماعی لازم.

خوابگاه به بخش های مختلفی تقسیم می شود ، شما با یک یا دو دانشجوی دیگر سهیم خواهید بود.

در هر اتاق یک راهرو ، حمام و دوش وجود دارد.

در سالن بزرگ محلی برای مطالعه ، استراحت و معاشرت وجود دارد.

این خوابگاه مجهز به امکانات صوتی تصویری مدرن ، شبکه فیبر نوری ، دستگاه های خودپرداز و ماشین لباسشویی است.

برای ناهار یا فقط برای یک فنجان قهوه می توانید به یکی از کافه های مدرن خوابگاه مراجعه کنید: اولی که در طبقه همکف قرار دارد و دوم در طبقه هشتم (کافی شاپ).

محل خوابگاه نه در محوطه ی بیرون شهر بلکه در مرکز شهر و نزدیک زیر ساخت های لازم برای زندگی قرار گرفته است.

دانشگاه ایالتی تومسک همچنین بزرگترین اسکیت پیاده روی در سیبری را جلوی خوابگاه افتتاح کرده است و در زمان تابستان ، این پشته کوه به دریاچه ای بسیار زیبا تبدیل می شود.

توجه ویژه ای به ایمنی در ساخت و ساز محل سکونت شده است، سالن اقامتگاه مجهز به سیستم های امنیتی مدرن از جمله سیستم نظارت تصویری قابل اعتماد است.

    خوابگاه دانشگاه تومسک روسیه         همچنین می توانید مطالعه کنید:   دانشگاه لومونوسوف مسکو   دانشگاه نووسیبیرسک دانشگاه فدرال کازان   دانشگاه سنت پترزبورگ   نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه متقاضیان تحصیل در مدارس چینی   دوستانی که متقاضی تحصیل در مدارس چینی هستند و یا والدینی که میخواهند فرزندانشان را برای تحصیل در مدارس ثروتمندترین شهرهای جهان را بشناسید   با پرشیا مایگریت، ثروتمندترین شهر های جهان را که بیشترین افراد ثروتمند را دارد بشناسید! ۶ شهر از ۱۰

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map