برندینگ در خواجه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در خواجه و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در خواجه و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لایو آموزشی پیش‌نیاز و پاسخ به سوالات شما در صفحات زیر در تاریخ ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود:https://www.

instagram.

com/hamidsabaghi.

irhttps://www.

instagram.

com/mtkarimi_com ۱۲۱ ساعت آموزش یعنی چی؟! میخوایم یاد بگیریم که چطور بازاریابی و برندینگ میتونه باعث تحول در کسب‌وکار و زندگیمون بشه.

یاد میگیریم دنیای واقعی با مسائل تئوریک تفاوت زیادی داره و چطور باید دانش تئوریکو تبدیل به مهارت‌های کاربردی برای خودمون کنیم.

بازاریابی و برندینگ بسیار بزرگتر از چیزهایه که تا الان شنیدی مفاهیمی یاد میگیری که برات اثربخش باشن.

در این دوره عوامل موثر موفقیت بازاریابی و برندینگ آموزش داده خواهد شد که در نهایت باعث جذب مشتریان جدید برای کسب و کار شما در فضای آنلاین و آفلاین می شود.

هدف از برندینگ و انجام درست بازاریابی کاهش هزینه نفوذ به بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اقدامات بازاریابی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.

  آیا این دوره برات مناسبه؟   برخی موضوعات در این دوره   مدل اجرایی دوره و زمان برگزاری   پیش‌نیاز این دوره چیست؟ من پیج اینستاگرام دارم آیا این دوره برای من مناسبه؟ بله این دوره برای تمام کسانی که به بازاریابی و برندسازی نیاز دارن کمک شایانی میکنه   چرا این دوره رایگان هست؟ این دوره آموزشی رایگان نیست و در حالت عادی باید با مبلغ ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در آن ثبت‌نام کنید.

اما باتوجه به شرایط اقتصادی تصمیم گرفتیم با همراه کردن حامیان مالی، دوره را برای دانشجویان به رایگان ارائه کنیم.

  بعد از ثبت نام دوستان ما در واحد پشتیبانی با شما تماس میگیرند  اطلاعات و نحوه ی شرکت در کلاس را به شما دوستان میدهند حضوری: تهران -میدان رسالت - خیابان هنگام - برج مینافقط برای بچه های حضوری ______________________________________ مدرک دوره:در صورت نیاز گواهینامه بین المللی حضور در کارگاه به دانشجوها ارائه میگردد.

هزینه گواهینامه ببین المللی بازاریابی جدا دریافت می شودهزینه گواهینامه بین المللی برندینگ نیز جدا دریافت می شودمدرک دوره ی بازاریابی و برندینگ بصورت جدا صادر می شود ______________________________________ مزایای دوره:ساخت چنل تلگرامی برای آرشیو دوره کارگاه دوره پشتیبانی ۶۰ روز بعد بصورت آنلاین ______________________________________ سرفصل کلاس آنلاین:تعاریف بازاریابیمفاهیم اولیه بازاریابیآمیخته ی بازاریابی یا مارکتینگ میکس4c چیست؟بازار هدف و پیدا کردن آنقیف بازاریابی و نرخ تبدیلسفر مشتری و استراتژی آگاه سازینیش مارکتینگماتریس SWOTاستراتژی قیمت گذاریرفتار مصرف کنندهقوانین بازاریابیاصول بازاریابیمعرفی بازاریابی تاریخچه بازاریابی تعریف تقاضا، نیاز و خواسته مطالعات بازارتقسیم بندی بازارمنحنی عمر محصولماتریس BCGنیش مارکتینگ4p ، 7p ، 4cاستراتژی قیمت گذاری و عوامل موثر بر آنرابطه قیمت با تقاضاتبلیغات و الگو  5mاستراتژی اقیانوس قرمزSWOTرفتار مصرف کننده ______________________________________ این دوره یک سوپرایز ویژه هم داره که متوجه میشید   تهران میدان رسالت -خیابان هنگام -برج مینا - (دوره بصورت آنلاین هست و از هر شهر یک نفر بصورت حضوری میتونه حضور داشته باشه) ما یک تیم اجرایی قوی و با تجربه از بچه‌های قدیمی اکوسیستم استارتاپی هستیم.

.

.

دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map