برندینگ در خواف

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در خواف شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نواع مجموعه پلی گراند انواع کفپوش و دیوار پوش انواع ترامپولین (جامپینگ) انواع استخر توپ و استخر شن انواع الاکلنگ و ماهی تعادل انواع تاب و سرسر.

.

.

آماده سرمایه گذاری جهت درآمد بالا هستید؟ اگر دنبال ایجاد کسب و کار و ایجاد اشتغال تضمینی هستید و اگر آماده سرمایه گذاری هستید ما بهترین و سودآور ترین طرح ها.

.

.

آموزش و مشاوره خروج از بحران کسب و کارها.

نیازی نیست هزینه کنید .

فقط با ما تماس بگیرید.

بهبود بهروری اثر بخش مستلزم نگاه مهندسی است که اهداف بهرهوری را مشخص و معین تصور کرده و کارآمدترین شیوه های تحقق این اهداف را تعیین کند.

از این رو آشنایی با .

.

.

سپینود شرق ضمن دارا بودن مشاوران برجسته و مسلط بر اصول اجرایی ساختارهای تأمین مالی در بازار سرمایه ایران در قالب بخشی از خدمات مشاوره سرمایهگذاری، نسبت به ار.

.

.

مشاوره و انجام تحلیل داده ها (تست فرضیه ها) با مدل سازی معادلات ساختاریSPSS/SEM_AMOS/SEM_PLS به همراه آموزش، سرعت بالای تغییرات و تحولات در محیط کسب و کار توانایی برنامه ریزی و تصمیم گیری درک شایسته از موقعیت حال و آینده شناسایی، ایجاد و توسعه شبکه تحقیقاتی.

.

.

هونامیکو ین موسسه با توجه به موضوع مورد معامله ، اهداف و خواسته های اصلی و آثار مطلوب قراردادی مورد نظر طرفین و نیز با در نظر گرفتن قوانین داخلی ، معاهدات بی.

.

.

انجام خدمات مشاوره ای در زمینه تهیه و تکمیل فرم جواز تاسیس سازمان صنایع و معادن مشاوره سرمایهگذاری ,تهیه طرح توجیهی و دفاع از طرح در بانکها و مراجع ذیصلاح .

.

.

پروژه های بازاریابی، مدیریت استراتژیک، تئوری مدیریت، آمار، تحلیل آماری، پژوهش عملیاتی، تحقیق در عملیات، تصمیم گیری، MADM، MCDM، مباحث ویژه مدیریت، روش تحق.

.

.

تولید کنندگان مواد غذایی و صادرکنندگان خشکبار، پسته، خرما جهت معرفی کسب و کار خود و اخذ گواهینامه های استاندارد : گواهینامه استاندارد بین المللی ISO9001:201.

.

.

نرم افزار ArcGIS یکی از تولیدات مشهور و معروف شرکت ازری آمریکا است که در حوزه سامانه های ژئوماتیک و نقشه برداری پرکاربرد است.

نرم افزار ArcGIS برنامه ای بسیا.

.

.

شرکت مهندسین مشاور سها برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره واخذ گواهینامه های بین المللی ایزو در کمترین زمان ممکن(اخذ گواهینامه ایزو 9001 ، ایزو 22001، ایزو 140.

.

.

استاندارد ISO9001:2015 به عنوان اصلی ترین و مهمترین استاندارد از نوع استاندارد های سیستمی می باشد که الزامات جامع این استاندارد موجب شده است که استاندارد ISO.

.

.

دنیای نو ارائه دهنده مشاوره تبلیغاتی و فروش ، برنامه ریزی و بوجه بندی تبلیغاتی،بازاریابی جهت فروش و پخش محصولات،همچنین راه اندازی سایت بازاریابی و فروش می باشد خدمات مشاوره کسب و کار و برندینگ و مشاوره کارآفرینی گروه مهندسین مشاور بهسان کیفیت آسیا پیشرو در ارائه خدمات مشاوره کسب و کار و مشاوره کارآفرینی جهت کسب اطلا.

.

.

خدمات مشاوره کسب و کار در هونامیکو در شرکتها ارزش آفرینی کرده و با مدیریت و برنامه ریزی اهداف وماموریت شرکتها با ارائه پلنهای موفقیت و ارزیابی و کنترل کیفی و.

.

.

مشاوره به مدیر موفق که توان و پشتکار بالایی دارد و پرورش قدرت تصمیم گیری مدیر عامل می تواند شرایط اقتصادی شرکت را جلا بخشد.

بخش های قابل اجرا یا اهداف پیش رو.

.

.

برگزاری کارگاه مشاوره رایگان جهت تاسیس آموزشگاه در "مجتمع آموزشی صدر اندیشه" اصفهان بوستان سعدی کوچه بیمارستان سعدی روبروی مسجد کوچه ناز "آموزشگاه صدر اند.

.

.

برای اولین بار در کرج مشاوره شغلی توسط مدرس دانشگاه و مدیر موفق شناخته شده در کرج.

برای موفقیت در کسب و کار و راه اندازی شغل جدید با ما تماس بگیرید.

*از ایده تا موفقیت همراهتان هستیم* گروه مشاورین مکتا (مدیریت کسب و کار تدبیر ایرانیان) با بیش از 13 سال سابقه موفق در پیاده سازی سیستمهای مدیریتی, آماده ارا.

.

.

تولید محصولات جدید با بروزترین متد های روز سفارشی سازی طعم ، کم کردن هزینه تولید ، بالابردن بازدهی ، تولیدات انبوه ، مشاوره و کمک برای تولید محصولات با ک.

.

.

اگر مایل به راه اندازی مهدکودک ، شهر بازی ، خانه بازی هستید میتوانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید.

- اجرای تخصصی پروژه های آماری علوم انسانی به وسیله نرم افزار SPSS ؛ - ورود داده‏ها ؛ - تجزیه و تحلیل داده‏ها ؛ - تهیه نمودار و گرافت‏های مقایسه‏ای ؛.

.

.

شرکت های تجهیزات پزشکی اغلب محصولات خود را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان خود، یعنی پزشکان، به فروش می رسانند.

هدف این است که مثلاً یک جراح از ابزاری که در ج.

.

.

مهندسین مشاور ، در هلدینگ هونامیکو ارائه دهنده ی عالی ترین فرمولاسیون با متد روز ، با کمترین هزینه برای دستگاه های لازم با بالاترین بهره وری ، قیمت های تمام .

.

.

مشاوره تخصصی با بیش از 18سال سابقه کاری در بیش از 1200شرکت تولیدی800شرکت خدماتی200شرکت خدمات کشاورزی 500شرکت ساختمانی 1300شرکت بازرگانی .

کسب و کار خود را با.

.

.

ارائه ی مشاوره برندینگ و مارکتینگ تحت نظر افراد مجرب .

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید هستید قبل از شروع کار خود ، با ما مشاوره کسب و کار داشته باشی.

.

.

اگر برای ورود به بازار بورس ، نیاز به مشاوره دارید ، مدرسین با سابقه این رشته در آموزشگاه جوان ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند این مشاوره کاملا رایگان .

.

.

شرکت ایده پردازان کسب و کار به عنوان اولین کلینیک تخصصی کسب و کار درنیشابور با مجوز های رسمی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و نیز اولین مرکز مشاوره ، اطلاع.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map