برندینگ در زاهدشهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در زاهدشهر در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۸ مهر ۱۳۹۹ امروزه تمامی شرکت‌ها برای آنکه در عرصه رقابت و بازار باقی بمانند، باید قادر باشند خود را به‌خوبی معرفی کنند.

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان، تبلیغ برند، افزایش فروش، به دست آوردن سهم بیشتری از بازار همگی جزء اهداف تبلیغات محسوب می‌شوند که هر تجارتی با آن‌ها درگیراست.

استفاده اصولی از راهنمای تبلیغات نوین مخاطبین را به محصول یا خدمات جذب کرده و برای تجارت و یا برند درآمدزایی میکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌ نام برند شما گاهی تا کیلومترها دورتر خواهد رفت، نام آن را خواهند شنید، به آن اعتماد خواهند نمود، دوستش خواهند داشت، محصولات تحت نام آن را میخرند و حتی بدان فخر خواهند فروخت؛ ولی عده ای حتی نام شما را به عنوان موسس یا مالک برند نخواهند دانست، مگر برندتان همان نامتان باشد.

این واقعیتی است که اگر به اطراف خود دقت کنید به وضوح می بینید؛ انسانها کالاهایی را خریداری میکنند که برند یکسانی دارند؛ اما مالک آنها را نمیشناسند.

آنان هر بار که میخواهند خرید نمایند به لوگو دقت کرده و محصولات همان برند را میخرند.

موسسه‌ای در فاصله‌ای که فرسنگها از مصرف کننده دور است، بدون دانستن نام مصرف کننده، او را به خود وفادار کرده است.

برند و برندینگ مشتریان وفادار ایجاد میکند.

چنین سرنوشتی وقتی برای کسب و کاری رقم میخورد که سنگ بنای خود را از همان ابتدا طبق یک استراتژی حرفه‌ای، به صورت صحیحی بنا نهاده است‌، در این مبحث ما به چنین روندی خواهیم پرداخت و سعی داریم تفاوت برندینگ با بازاریابی و فروش را تشریح نماییم.

برندسازی یا برندینگ به معرفی هویت یک کسب و کار میپردازد ، هویتی که همچون نام خانوادگی از زمان تولد تا آخر عمر کسب و کار همراهش خواهد ماند و مخاطبین این نام را به خاطر خواهند سپرد.

برندسازی یکی از اصلیترین گامها در حیات هر کسب و کاری است.

برندسازی و بازاریابی و فروش هر دو با تحقیقات بازار شروع میشوند؛ شناخت بازار هدف کمک میکند تصمیم بگیرید در برند خود، به مصرف کنندگان قول چه تجربه ای را بدهید که آنان واقعا خواستار آن هستند.

نحوه انتقال این پیام نیز مهم است تا بهترین راه انتقال پیام مشخص گردد، در همین راستا میبایست مخاطبان شناسایی شده و سلایق آنان درنظر گفته شود.

شما در بازاریابی و فروش به طور مستمر خلاقیت به خرج میدهید و مزیت‌ها را به شیوه‌های مختلف بیان میکنید و حتی در این راه در محصولات تغییر ایجاد میکنید؛ اما برند متفاوت است، برند ثابت است، متعهد است، اگر تعهد داده میشود با این برند همیشه تک خواهید بود نمیتوانید تابع مد رایج در جامعه بوده و همانند رقبا طرح بزنید و یا رنگ انتخاب نمایید و پیام برندتان را نادیده بگیرید، باید همیشه ویژگی منحصربفردی داشته باشید که احساس خاص بودن را با تبلیغات محصولات یا خدماتتان به مصرف کننده منتقل نماید.

این خاص بودن است که مشتری را بارها به سمت شما برمی گرداند و وفادار میسازد.

در راستای بازاریابی و فروش، تبلیغات برای هر محصولی می تواند تغییرات زیادی ایجاد کند؛ اما برند تعهد شماست و میبایست همه محصولات به آن تعهد پایبند باشند.

طراحی کاتالوگ و بروشور ، طراحی لوگو ، عکاسی صنعتی و محتواهای متنی المانهای اولیه تبلیغات هستند که میبایست در کنار هم به درستی قرار گیرند.

برای مثال طراحی کاتالوگ را در نظر بگیرید، بدون در اختیار داشتن ساختار هویت بصری برند (تعاریفی همچون ساختار طراحی (تبلیغاتی، صنعتی، ژورنالی و .

.

.

)، پرتره و یا لند اسکیپ بودن کاتالوگ، فونت‌ها، راهنماهای رنگی و .

.

.

)؛ طراحی آن اصولی نخواد بود.

نکته دیگر اینکه شناسه گاتالوگ در دست طراحی، لوگویی است که روی جلد آن نقش خواهد بست! پس تعاریف و ساختار لوگو نیز در دستور کار قرار دارد.

امروزه تمامی شرکت‌ها برای آنکه در عرصه رقابت و بازار باقی بمانند، باید قادر باشند خود را به‌خوبی معرفی کنند.

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان، تبلیغ برند، افزایش فروش، به دست آوردن سهم بیشتری از بازار همگی جزء اهداف تبلیغات محسوب می‌شوند که هر تجارتی با آن‌ها درگیراست.

معمولاً اکثر مجموعه‌ها هزینه زیادی برای تبلیغات خود می‌کنند.

بااین‌حال، نکته اینجاست که این هزینه‌ها تنها در صورتی به نتیجه‌ی مطلوب ختم می‌شوند که از بهترین تکنیک‌های تبلیغاتی برای معرفی محصولات و یا خدمات خود استفاده کنند.

بیاد داشته باشید در صورتی که برند شما به درستی تعریف نشده است میبایست ری برند شود.

ری برندینگ پروسه ای دشوار و پر ریسک در برندسازی است که میتواند سرنوشت یک کسب و کار را دگرگون کند.

این تصمیم بزرگی است که بخواهید با تغییر در برند، دوباره از نو شروع کنید.

هر کسب و کاری در ابتدای کار، آرزوها و رویاهای خود را در قالب برند خود به مشتریان معرفی مینماید.

سعی میکند برای مشتریان ارزش آفرینی کند و شعار خود را در قالب برند به صورت فشرده بیان نماید؛ اما در مسیر برندینگ یک مجموعه بعد از مدت زمانی، گاهی نیاز به تغییر در ظاهر برند و گاهی حتی تغییر نام تجاری دیده میشود؛ تغییراتی که بدون تحقیقات کامل بازار و پیاده سازی استراتژی درست برندسازی ، میتواند به یک شکست مجدد منتهی گردد.

تیم هنری استدیو خانه عکس و طرح با در اختیار داشتن سالها تجربه و دانش کافی با نگاهی مدرن به صنعت تبلیغات سعی در ارتقاء تصویر بصری بهتری از برندها دارد.

ما ادعا نمیکنیم که بهترین هستیم ولی در جهت پیشبرد و موفقیت ، و شکوفایی کسب و کارها تمامی تلاشمان را بکار بستیم و آماده‌ایم درزمینه تبلیغات و نه بنام مشاور بلکه به عنوان یک دوست همراه شما باشیم.

انتها پیام/ منبع: دانا کلیدواژه: بازاریابی و فروش کسب و کار درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

dana.

ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد ۲۹۴۶۳۹۶۸ را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

فاجعه گرسنگی اقشار فرودست پس از گرانی چند برابری کالا‌های اساسی| ۱۷ استان در معرض مخاطرات تغذیه‌ای| نان ۷٠ درصد گران می‌شود؟ فیلم| واکنش تند مجری تلویزیون به حضور فرزندان ولایتی در همایشی گرگ وال استریت عضو ارشد حماس: ایران ۲۲ میلیون دلار نقد در چمدان به ما تحویل داد تصاویر| روستایی با سبک زندگی ۱۰۰۰ سال پیش در خوزستان جلوی برداشت غیر اصولی شن و ماسه در یک روستای قزوین گرفته شد طی ۲۴ ساعت گذشته اخبازری در خصوص دریافت بخشی از مطالبات صنت برق و گاز از عراق، وضعیت بازار و گل و گیاه و تسهیل گری دولت برای شروع کسب و کار در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص دریافت بخشی از مطالبات صنت برق و گاز از عراق، وضعیت بازار و گل و گیاه و تسهیل گری دولت برای شروع کسب و کار در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

دریافت ۷۰۰ میلیون دلار از مطالبات صادرات برق و گاز به عراق/ افتتاح حساب‌های یورویی برای شرکت‌های گاز و توانیر وزیر نیرو و مسئول کمیسیون مشترک همکاری‌های اقصادی ایران و عراق، از دریافت حدود ۷۰۰ میلیون دلار از مطالبات ایران و توافق برای افتتاح حساب‌های یورویی برای شرکت‌های ملی گاز و توانیر برای دریافت مطالبات در عراق خبر داد.

بلاتکلیفی تولیدکنندگان گل و گیاه در سایه کرونا رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تزئینی تهران با اشاره اینکه فعالیت گل‌فروشی‌ها از بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ کم‌خطرتر است، مبهم بودن وضعیت محدودیت‌های کرونایی را عامل بلا تکلیفی تولیدکنندگان گل و گیاه در تولید دانست.

یک سوم مشاغل نیاز به مجوز برای شروع کسب وکار ندارند مدیر مرکز مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار گفت: مطابق معیار‌های بانک جهانی شرکت‌های با مسئولیت محدود نیاز به هیج مجوزی ندارد که برآورد‌ها حکایت از عدم نیاز یک سوم مشاغل به مجوز برای کسب کار دارد.

تعیین دستمزد کارگران مشروط به تامین حداقل معیشت یک خانوار ۳.

۳ نفری است معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تعیین دستمزد دو معیار نرخ تورم و هزینه‌های زندگی باید لحاظ شود؛ بنابراین با وجود اینکه قانون کار می‌گوید که می‌توان مزد را بر اساس مناطق و صنایع تعیین کرد، اما این کاملا مشروط به تامین حداقل معیشت یک خانوار ۳.

۳ نفری است.

بهره برداری از مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تکمیل عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از دو مخزن ذخیره‌سازی میعانات گازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی خبر داد.

عزم کمیسیون اقتصادی مجلس جهت اصلاحات ساختاری بودجه پورابراهیمی با اشاره به عزم کمیسیون اقتصادی مجلس جهت اصلاحات ساختاری بودجه، گفت: با مولدسازی ۱۰ درصد از دارایی‌های دولت آن هم با ایجاد نرخ بازدهی ۵ درصد، می‌توان به اندازه درآمد یک ساله نفت در شرایط عادی، برای دولت درآمدزایی کرد.

ثبت نام کنندگان جدید مسکن ملی جایگزین افرادی که تکمیل وجه نکردند وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه ثبت نام در جا‌هایی که ظرفیت خالی وجود دارد و شهر‌هایی که در دوره‌های قبل ثبت نام صورت نگرفته است بازگشایی می‌شود.

استفاده از اوراق گام در زنجیره قطعات خودرو مدیر کل دفتر تامین مالی و پشتیبانی تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر بهره گیری از روش‌های نوین برای تامین مالی واحد‌های تولیدی از پیگیری وزارت صمت برای معرفی و عملیاتی نمودن اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) در صنایع مختلف خبر داد.

انتهای پیام/ تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map