برندینگ در سرخه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در سرخه کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برندینگ و حذف واسطه ها به عنوان راهکارهای موثر در رشد و توسعه صنایع دستی نام برد.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سرخه انجام شد .

در این مراسم علیرضا ایزدپور مدیرکل ، حسین نوحی معاون پشتیبانی و حمید همتیان م سئو ل حراست اداره کل بهزیستی استان میهمان محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در محل فرمانداری بودند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتداری این مراسم ضمن تقدیر و .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، خانی مدیر کل اداره پست خراسان شمالی با اشاره به اینکه ارسال مرسوله از استان به سایر نقاط کشور در سال گذشته 929 بوده است، گفت:امسال این آمار به 8 هزار و 86 مرسوله رسیده و رشد 70 درصدی را داشتیم.

خانی افزود:پارسال 39 هزار و 865 مرسوله وارد استان شد و امسال این ترافیک به 59 هزار و 846 مرسوله در نه ماهه رسیده است و رشد 50 .

.

.

.

.

.

، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اطهار کرد: بر اساس گزارش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نرخ بیکاری در استان 8.

1 درصد است و این در حالی است که این نرخ برای جوانان استان 14.

6 درصد است.

وی از تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان در این استان خبر داد و افزود: در همین راستا تفاهمنامه ای با برخی بانک های استان منعقد شده که از اشتغال جوانان حمایت شود.

سرپرست ورزش .

.

.

به گزارش ایلنا از سمنان، فرشید فلاح با صدور حکمی علی اکبر چتری را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر منصوب و معرفی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این حکم حمایت، هدایت و نظارت بر فعالیت های حوزه فرهنگ، برنامه ریزی برای توسعه موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی و کانون های فرهنگی هنری مساجد، کشف استعدادهای نو و خلاق، ترویج اقتصاد فرهنگ و هنر، اهتمام به .

.

.

های جوان، استارتاپ و همچنین شرکت های شتاب دهنده انجام خواهد شد.

وی گفت: استان سمنان به صورت ویژه و مجدانه به طرح پارک اقتصاد دیجیتال ورود کرده و همکاری بسیار مطلوبی از سوی استانداری سمنان برای راه اندازی این واحد صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: به منظور راه اندازی مرکز گسترش اقتصاد دیجیتال در استان سمنان، نیاز است .

.

.

مهران حموله مدیرکل شرکت پست خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، با اشاره به همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ارسال سوالات امتحانی تا توزیع گواهینامه های مهارتی گفت: بر اساس تعاملات و مذاکرات صورت گرفته بین پست و فنی و حرفه ای با موضوع بررسی فرصت های گسترش همکاری ها و ارائه خدمات نیابتی، تفاهم نامه همکاری این 2 سازمان منعقد شد.

او .

.

.

اختیار قرار دهند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: شورای ورزش همگانی از این پس به شورای ورزش و تربیت بدنی تغییر نام خواهد یافت و احکام برای اعضای جدید صادر شده است .

لازم به ذکر است: بسته حمایتی از ورزشکاران و قهرمانان می تواند در قالب یک بسته اجرایی و عملیاتی، مشوق خوبی برای ورزشکاران استان باشد و ورود بحث اسپانسری در امر ورزش جانبازان و معلولین و جامعه ورزش استان امری بسیار ضروری است.

.

.

.

نمائید.

امید است با استعانت از درگاه احدیت ضمن هماهنگی با رئیس و اعضای هیءت برابر قوانین و مقررات در پیشبرد اهداف ورزش موفق و موید باشید.

مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محسن فدائی باش در این دیدار گفت:در شهرستان آرادان با کمبود اماکن و امکانات برای آموزش و برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری روبرو هستیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان با تاکید بر وجود استعدادهای فرهنگی هنری در این شهر خاطرنشان کرد: رفع مشکلات فرهنگی و هنری با برنامه ریزی و همکاری دستگاه های ذیربط امکان پذیر است.

جواد صفری سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این شهرستان را زمینه ساز افزایش نشاط و پویایی در جامعه دانست و بر توسعه این فعالیت ها تاکید کرد.

.

.

.

کشور به فعالیت رسانه ای اشتغال دارند که این رسانه ها شامل چهار پایگاه خبری، پنج فصلنامه و دوفصلنامه، یک سالنامه، یک هفته نامه و یک روزنامه کثیرالانتشار استانی است.

پورتقی با اشاره به وجود 36 نمایندگی و سرپرستی نشریات در استان سمنان گفت: در این استان همچنین 34 کانال و گروه دارای کد شامد در شبکه پیام رسان ایرانی در این استان فعال است.

در نشست مذکور همچنین در خصوص لزوم توسعه کسب و کارها دیجیتالی نیز بحث و تبادل نظر شد.

.

.

.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شعبانعلی آشوری روز چهارشنبه گفت: این کتابها به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز پرستار و به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت در دوران شیوع ویروس کرونا اهدا شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت: در این خصوص بیش 50 جلد کتاب به شبکه بهداشت شهرستان میامی اهداء شد.

.

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود در آیین تجلیل از راهداران شاهرود گفت: بحث راه از مهمترین شاخصه ها و مولفه های شریان اقتصادی شهرستان محسوب می شود و به واسطه اینکه شاهرود در کوریدور شمال و جنوب و شرق و غرب است می تواند نقش ارزنده ای داشته باشد.

او افزود: هر چه این فرصت و ظرفیت سریعتر و با کیفیت بهتری مورد توجه و پیگیری قرار .

.

.

سرویس : سمنان - زمان : شناسه خبر : 1006693 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، محسن مسعودیان راد در نشست با مدیرکل مددکاری کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه 769 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند گفت: تأمین نیازهای امروز و آینده آنان نیاز به برنامه ریزی دارد که با حمایت ادامه دار حامیان امکان پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با .

.

.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سمنان ، در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می شود.

شما هم استانی های عزیز می توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می دهد، تصویر بگیرید و به شماره 09108994697 ارسال کنید.

این تصاویر در قالب بخش "شهروند خبرنگار" با نام شما در بخش خبری، سایت و .

.

.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و به مناسبت روز پرستار، با حضور مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ، امیر بینائی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و تشکل های مردم نهاد از مقام شامخ پرستاران و کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان طی مراسمی تقدیر شد.

در این مراسم .

.

.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، علی تشنه دل در حکم خود خطاب به امیر بشیری آورده است: با عنایت به تعهد ، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و ضمن بهره گیری از استعداد ها و توانمندی نیروهای لایق ، دلسوز و کارآمد نسبت به انجام امور محوله در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان موفق باشید.

.

.

.

را به همراه دارد، اما با این حال تسهیلات و اعتبار های مناسبی به منظور ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان کشور و استان سمنان تخصیص یافته و در حال پرداخت است که باید تقویت شود مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در ادامه افزود: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستانها به صورت مستمر برگزار شده است که تقاضا داریم با کیفی تر شدن جلسات، شاهد خروجی های کاربردی و موثر تر در این .

.

.

به گزارش ایثار واحد سمنان ، اولین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در سال تحصیلی 99-1400 روز یکشنبه 29 آذر 99 با حضور رئیس دانشگاه آزاد ، معاونان مربوطه ، سرپرست بنیاد استان ، معاون فرهنگی و رئیس اداره آموزش استان ، رئیس بنیاد و معاون فرهنگی بنیاد شهرستان سمنان در سالن جلسات موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار سمنان برگزار شد .

در این نشست تخصصی در مورد سامانه های دانشگاه .

.

.

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا رحیمی اظهار داشت: از اول دی ماه سال جاری ارسال قبوض عوارض سالیانه(نوسازی و پسماند) به درب منازل که از طریق اداره پست ارسال می شد، حذف و به تلفن همراه مالکین پیامک خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: با توجه به پروژه ممیزی سال گذشته اطلاعات 43 هزار ملک منطقه ثبت شده و پیش بینی می شود تا 2 ماه آینده برای 50 درصد این املاک اطلاعات قبوض سالیانه پیامک شود .

.

.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور طی حکمی الهه امیدیان را به سرپرستی اداره بهزیستی شهرستان سرخه معرفی کرد.

متن حکم بدین شرح است : سرکار خانم الهه امیدیان با سلام و احترام نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی که از سرکارعالی سراغ دارم به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سرخه منصوب میگردید.

ازسرکارعالی انتظار .

.

.

اجرای طرح های اقتصادی در این مناطق اقدام کرد، مشخص شود که در سه تا پنج سال، اعتباراتی را که هزینه کرده است با درآمدزایی به وی برمی گردد.

فخری ادامه داد: در اجرای این طرح از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزیران مربوطه استفاده شود و نامه نگاری ها در این ارتباط از سوی مسئولان ارشد استان به مقامات کشوری ارسال خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: احداث خط و ایجاد پُست و برق رسانی به معادن جنوب شهرستان های شاهرود و دامغان از ماه های گذشته با پیگیری های استاندار و گفت و گوی ویدئو کنفرانسی ایشان با وزیر نیرو به طور جد در دستور کار قرار گرفته است.

.

.

.

طرح حمایت کند.

فخری یادآور شد: میامی در شرق استان سمنان جزو شهرستان های کمترتوسعه یافته محسوب می شود که نیازمند توسعه و اجرای طرح های برق رسانی است.

وی تصریح کرد: شهرستان میامی دارای ظرفیت های معدنی زیادی است که تامین برق می تواند به توسعه، اشتغال زایی و آبادانی این منطقه کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اجرای پست و خط انتقال برق برای معادن جنوب شهرستان های دامغان و شاهرود نیز مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان در سال 1397 است و اجرای این طرح ها اهرمی برای ایجاد رونق تولید و چرخه اقتصادی محسوب می شود.

.

.

.

گرمابخش محفل خانواده ها در شب یلدا و شب های زمستانی باشد.

جمال افزود: علاقمندان می توانند تا پایان دی 99 خاطرات خود را به صفحه اینستاگرام tourism_semnan ارسال کنند و از خاطره ای که بیشتر استقبال و به اشتراک گذاشته شود، با اهدای صنایع دستی نفیس استان قدردانی می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه خاطرات و آیین های کهن از جمله میراث معنوی است که نیاز به حفظ و انتقال به نسل آینده دارد، بیان کرد: از هم استانی ها دعوت می شود، خاطرات را به زبان و یا گویش محلی ارسال کنند.

برگزاری مسابقه "خاطره گویی یلدایی" به زبان یا گویش های محلی .

.

.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابراهیم پورتقی در نشستی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه به بررسی وضعیت رسانه ها و مطبوعات در این شهرستان پرداخت.

این نشست با هدف برنامه ریزی پنج ساله گسترش فعالیتها و توجه به زیر ساخت رسانه های دیجیتال و مطبوعات شهرستان سرخه برگزار شد.

در شهرستان سرخه تنها یک پایگاه خبری دارای مجوز فعالیت دارد.

در این .

.

.

درجلسه ای با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان ، سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان علی آباد کتول معرفی شد.

مهندس غلامعلی شهمرادی با حضور در اداره مخابرات علی آباد کتول ، سرپرست جدید این اداره را معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه درشرایط کنونی ، پایداری ارتباطات مخابراتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت : تامین ،حفظ و ارتقاء زیرساختهای مخابراتی در جای جای استان مهم است و خدمات ، محصولات و سرویسهای .

.

.

بیان اینکه در راستای استفاده از ظرفیت های مردمی و کشف استعدادهای ناشناخته این بار جشنواره تولیدات مردمی کرونا برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بهره وری هرچه بیشتر از ظرفیت فرهنگ و هنر در تبیین رفتارهای صحیح به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا دیگر رویکرد برگزاری جشنواره تولیدات مردمی است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین جشنواره تولیدات مردمی کرونا در .

.

.

حالی است که سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از اعطای تسهیلات به باشگاه داران استان سمنان خبر داد و گفت: تسهیلات 12 درصدی ویژه کرونا برای باشگاه داران استان سمنان که در این دوران تعطیل و یا متضرر شده اند، در راستای جبران خسارات آنان تخصیص یافته است.

باشگاه ها وام دریافت می کنند مصطفی مرادی با بیان اینکه باشگاه ها برای اخذ تسهیلات تا پایان ماه جاری در سامانه .

.

.

.

.

.

، درخواست و سوابق کامل خود را طبق فرم مخصوص، از طریق پست و یا از طریق ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان به نشانی اردبیل- خیابان باکری- اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل – اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی ارسال نمایند .

شرایط لازم : الف- دارابودن حداقل پنج و حداکثر 20 سال سابقه خدمت قابل قبول در آموزش و پرورش یا سایر دستگاههای اجرایی ب- دارا بودن حداقل .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map