برندینگ در سوبرگ دانمارک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در سوبرگ دانمارک و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در سوبرگ دانمارک و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانمارک کشوری اروپایی است که بیش از ۹۰ درصد مرز آن به دریا متصل است و تنها مرز مشترک آن با آلمان می‌باشد.

سرگرمی، هتل – رستوران‌ها و پارتی‌های ساحلی کنار دریا در دانمارک برای گردشگران در سراسر دنیا شناخته شده است.

آنچه ما می‌خواهیم در این لیست به اشتراک بگذاریم، برخی مکانها در داخل شهرهای زیبای دانمارک است.

امیدوارم شما هم پس از بازدید از آنها، این مکان‌ها را سرگرم کننده بیابید.

کرونبرگ معروفترین قلعه دانمارک و مهمترین قلعه فرهنگی از زمان رنسانس در اروپای شمالی است که در سال ۲۰۰۰ به لیست مکانهای میراث جهانی یونسکو اضافه شد.

این قلعه برای اعتبار بخشیدن به قدرت و رونق دانمارک ساخته شد.

ضیافت‌های شیک و مدرن از وقایع معمول زندگی قلعه بود و معماری پر آب و تاب قلعه نوعی نمایش عالی برای شاه و دربار او بشمار می‌رفت.

این قلعه الهام بخش شکسپیر برای “السینور”، شاهزاده دانمارک، در نمایشنامه معروف هملت بوده و شکسپیر با این اثر این قلعه را به یکی از معروف ترین قلعه‌های دنیا تبدیل کرد.

قلعه کرونبرگ که در باریک ترین نقطه تنگه اورسوند Oresund واقع شده چشم اندازی بسیار وسیع و زیبا به دریا و همچنین آبهای کشور سوئد دارد و از آن جهت که به عنوان دروازه ورود به دریای بالتیک شناخته می‌شود از لحاظ استراتژیک بسیار با اهمیت است.

kronborg castle   یکی از پربازدیدترین پارک‌های تفریحی که در کپنهاگ واقع شده باغ تیولی است که از نام صاحب آن گرفته شده است.

این باغ که در سال ۱۸۴۳ افتتاح شد، دومین پارک قدیمی‌جهان است.

تیولی دارای جاذبه‌های  متنوعی از قبیل سالن‌های تئاتر، نمایشگاهها، تالار کنسرت اجرای موسیقی زنده، صحنه در فضای باز، برج چینی، تالار شیشه ای تئاتر، غرفه‌هارمونی، جشنواره گالری‌ها، آکواریوم، رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل شبیه سازی شده از تاج محل هندوستان، بازیهایی چون قطار وحشت چوبی قدیمی، قطارهای جدید و سرگرمی‌ها و بازیهای متنوع می‌باشد.

همچنین در ماه اکتبر فستیوال‌هالووین نیز برگزار می‌شود.

پارک چشم انداز زیبایی از فواره‌ها و ۴۰۰ هزار گل دارد که در آن لاله‌ها یکی از این تعداد بیشمار است.

باغ‌های عجیب و غریب، سواری، رستوران‌ها، برجهای باشکوه، مناره‌ها و بیش از ۱۲۰ هزار چراغ و لامپ که آنرا در شب چراغانی می‌کنند، فروشگاه‌های عالی برای خرید سوقاتی و بسیاری از فعالیت‌های سرگرمی‌دیگر در اینجا یافت می‌شوند که هر ساله تعداد عظیمی‌از گردشگران را برای دیدار این پارک سرگرم کننده به تیولی می‌کشانند.

Tivoli Gardens پارک لگولند بیلوند یکی از بزرگترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری در دانمارک است که از زمان افتتاح آن توسط ۵۰ میلیون مهمان مورد بازدید قرار گرفته است.

بیلوند زادگاه اولین لگولند دنیاست که پس از استقبال از آن پارک‌های موضوعی دیگری در کشورهایی چون آلمان، انگلیس، دبی، مالزی، ژاپن، فلوریدا و کالیفرنیا آمریکا نیز ساخته شدند.

این پارک شامل مینی لند است که متشکل از قلعه‌هاست، زیبائی‌های طبیعی، فرودگاه، دهکده ولخرجی، دوپولند که دارای سواری‌ها و تمامی‌جاذبه‌ها برای بچه‌هاست، یک منطقه تخیلی شامل تئاتر، سرزمین دزدان دریایی، سرزمین ماجراجوئی و سرگرمی‌های بسیار دیگری چون سیرک و نمایش قلعه‌هاست.

علاوه بر اینها تفریحات بیشتری چون ترن هوایی اژدهایی، سرسره‌های نینجایی و خانوادگی، ساختمان‌های لگویی، مدرسه رانندگی لگولند و اتومبیل‌های برقی نیز در این مجموعه سرگرمی‌کننده وجود دارد.

این پارک همچنین برگزار کننده وقایع خاص دیگری چون‌هالووین، آتش بازی، روزهای جنگ ستارگان و بسیاری دیگر می‌باشد.

  Legoland – Billund بورن هولم یک جزیره دانمارکی در دریای بالتیک، در شرق دانمارک و جنوب سوئد است.

بورن هولم ساعت‌های زیادی نور آفتاب دارد و این نور خالص و ناب همیشه گردشگران را به این جزیره جذب کرده است.

جزیره پر است از تپه و مزارع و جنگل‌های پربار و حاصلخیز و جایی است که می‌توانید بر روی یک ساحل گرانیتی و پر از تخت سنگ قدم بزنید و از سواحل سفید خالص، مسیرهای دوچرخه سواری و معماری سالهای ۱۸۰۰ لذت ببرید.

گردشگری اینجا در طول فصل تابستان بسیار حائز اهمیت است و عمدتا بخاطر صخره‌های دریایی در جونزکاپل Jons Kapeal و Helligdomskipperne و فانوس دریایی در Dueodde، بیشترین جذب توریست را داراست.

جزیره جایگاهی است برای ۱۵ کلیسای قرون وسطایی که ۴ مورد از آنها کلیساهای گرد می‌باشند و مکان باستانی Rispebjerg دارای بقایای معابد خورشید است.

از صنایع این جزیره می‌توان به ماهیگیری، هنر، شیشه سازی و کوزه گری با استفاده از خاک رس این جزیره و کشاورزی لبنی اشاره کرد.

  Bornholm باغ وحش کپنهاگ واقع در شهرداری فردریکزبرگ Fredriksberg به مساحت ۱۱ هکتار در سال ۱۸۵۹ تاسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌ها در اروپا و یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی دانمارک است.

این باغ وحش دارای ۳۰۰۰ حیوان با ۲۶۴ گونه شامل شتر دوکوهانه، فلامینگوی آمریکایی، لک لک گرمسیری سرخ مخملی، پنگوئن هومبولت، شامپانزه‌ها، منقار قاشقی گلگون، کرکس بوقلمونی، پلیکان پا خاکستری، خز میمون کلاه سیاه، شیر دریایی کالیفرنیا و بسیاری دیگر می‌باشد که در باغ وحش به نمایش درمی‌آیند.

گونه‌های منحصربفردی از قطب شمال، آسیا، آفریقا، تاسمانی، آمریکای جنوبی و مناطق گرمسیری نیز بصورت مجزا به نمایش عموم درمی‌آیند.

ویژگی بسیار برجسته و قابل توجه این باغ وحش، برج نظارتی چوبی است که پایه آن شبیه برج ایفل ساخته شده و با ارتفاع ۵/۴۳ متر فرصتی فراهم می‌سازد تا از محوطه‌های پارکی اطراف و شهر دیدن نمائید.

Copenhagen Zoo موزه هنر مدرن لوئیزیانا که توسط باغ تندیس‌هایی تماشایی احاطه شده است، شامل طیف گسترده ایی است از نقاشی‌های هنری، تندیس‌ها و فیلم‌هایی که به جنگ جهانی دوم باز می‌گردند و آثار هنرمندان مشهوری چون ژان دوبافه، ماکس ارنست، فرانسیس بیکن، هنری مور، پابلو پیکاسو و دیگران می‌باشد.

علاوه بر اینها موزه همچنین کلکسیونی از هنر پیش کلمبیایی (آمریکا پیش از کشف کریستف کلمب) را نیز به نمایش می‌گذارد که متشکل از بالغ بر ۴۰۰ اثر است.

همچنین موزه دارای سالن کنسرتی است که در سال ۱۹۷۶ ساخته شد و برای ژانرهای موسیقی و فعالیت‌های دیگری نظیر مباحث، سخنرانی‌ها و سمپوزیوم‌ها از آن استفاده می‌شود.

موزه هنر مدرن، کانال لوئیزیانا را که یک کانال تلویزیونی شبکه ای است، به منظور توسعه موزه راه اندازی کرده است.

این موزه هنری تاکنون توسط یک میلیون مهمان مورد بازدید قرار گرفته است.

Louisiana – Humlebaek موزه استاتنز یک گالری ملی دانمارکی است که در کنار باغ‌های گیاه شناسی قلعه روزنبرگ و در نزدیکی ایستگاه نورریپورت واقع شده که شامل ۹۰۰۰ نقاشی و مجسمه، تقریبأ ۳۰۰ هزار اثر هنری بر روی کاغذ مثل چاپ‌های مسی، طراحی، قلم زنی، آبرنگ، سنگ چاپی و مجموعه اشکال سلطنتی از مجسمه‌ها و حجاری‌های برجسته از موزه‌ها، کلیساها و مکان‌های عمومی‌در سرتاسر دنیاست.

این موزه همچنین حاوی مجموعه ای از نقاشی‌های خارجی و اثر نقاشان ایتالیایی رنسانس است.

خالی از لطف نیست اگر سری هم به کافه متفاوت و پر رنگ و لعاب موزه بزنید که خود جزء دیدنی‌های هنری آنجاست.

  SMK – Statens Museum for Kunst پری دریایی معروفترین تندیس دانمارک از جنس برنز است که برروی سنگ بزرگی قرار دارد و به سمت دریا نگاه می‌کند.

این مجسمه که نصف آن انسان و نصف دیگر آن ماهی است توسط مجسمه ساز هنرمند ادوارد اریکسون ساخته شد و جزء معروفترین جاذبه‌های شهر بحساب می‌آید و هرساله میلیون‌ها گردشگر را از سراسر دنیا بخود جذب می‌کند.

این مجسمه به سفارش کارل جاکوبسن ساخته و به شهر تقدیم شد.

این تندیس برنزی ۲۵/۱ متر طول دارد و وزن آن ۱۷۵ کیلوگرم است و در گردشگاه لانگه لینی Langelinie در کپنهاگ دانمارک قرار دارد.

پری دریایی کوچولو بر اساس یک داستان افسانه ای اثر‌هانس کریستین اندرسون راجع به یک پری دریایی است که از همه چیز دست می‌کشد تا به شاهزاده ای جوان بر روی زمین بپیوندد.

این مجسمه نمادی از شهر کپنهاگ است و از زمان رونمایی آن در سال ۱۹۱۳ تا بحال از جاذبه‌های مهم گردشگری بوده است.

The Little Mermaid باغ گیاه شناسی با مساحتی حدود ۱۰ هکتار واقع در مرکز شهر کپنهاگ دانمارک بخشی از موزه تاریخ طبیعی دانمارک است که هم به عنوان اهداف تحقیقاتی/آموزشی و هم اهداف تفریحاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این باغ که ساختمان اصلی موزه را احاطه کرده به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که شامل ۶۰۰ گونه گیاهان دانمارکی، ۱۱۰۰ گونه گیاهان دائمی‌و ۱۱۰۰ گونه گیاهان سالانه، باغ‌های صخره ای شامل گیاهان نواحی کوهستانی اروپای مرکزی و جنوبی و همچنین تپه مخروطی پوشیده شده از درختان مخروطی می‌باشد.

این باغ‌ها دارای ۲۷ گلخانه است که شامل گونه‌های مختلف گیاهان می‌باشد و یکی از چشم نوازترین مکان‌ها در دانمارک است.

باغ‌های گیاه شناسی، کپنهاگ شهر بازی Dyrehavsbakken که معمولا از آن با عنوان پارک باکن Bakken یاد می‌شود، بر روی حاشیه جنگل فریبنده و باستانی Dyrehaven واقع شده که از این رو این نام به معنای “تپه پارک گوزن” به آن اطلاق شده است.

این قدیمی‌ترین پارک جهان و دومین پارک تفریحی پر بازدید دنیا در دانمارک است که سالانه تقریبأ ۵/۲ تا ۷/۲ میلیون بازدید کننده را در خود جای می‌دهد.

این یک پارک تفریحی پر رونق است که مملو از سواری‌ها و تجملات مدرن است که شامل ۳۲ سواری خانوادگی و بچه‌های کوچک می‌باشد.

مقامات دانمارک برای افزودن سرگرمی‌و تفریحات بیشتر، بارها، رستوران‌ها، سیرک، سرگرمی‌و موسیقی زنده، نمایش حیوانات، تیراندازی و بازی‌های متنوع دیگری ترتیب داده اند.

همچنین ۷ سالن بازی‌های مختلف نیز در آنجا جود دارد که برگزار کننده بازی‌هایی با ظاهر طراحی شده کارناوال، ماشین‌های خودکار پولی و رقص هستند.

همچنین بطور مرتب اجرای موسیقی زنده در بارهای میان پارک دائر می‌باشد.

پارک ۱۲ رستوران در خود جای داده که همه انواع غذاها را برای بازدید کنندگان خود سرو می‌کنند.

Klampenborg, Dyrehavsbakken ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب بریتانیا یک آمیزه فرمانروایی از سه ایالت مستقل با بیش از ۱۰۰ جزیره است که توسط یک دریا از اروپای مرکزی جدا شده است.

لندن پایتخت آن و همچنین بزرگترین منطقه کلان شهری در انگلستان با مراکز تجاری و بین المللی واقع در حومه آن است.

بریتانیا یک غول اقتصاد جهانی است که بویژه بخاطر صنایع هوا فضا، ساخت اسلحه و صنایع نرم افزاری شناخته شده است.

در این کشور کشاورزی نیز وسیع و در سطح بالایی مکانیزه است.

علاوه براین انگلیس یکی از بهترین مقاصد گردشگری در دنیاست.

از روستاهایی با کلبه‌های پوشیده از کاه گرفته تا اتوبوسهای دو طبقه، یا بزرگترین نمایش بناهای قدیمی‌با معماری باستانی، یا مکانهایی متعلق به اشراف زادگان خارق العاده و یا آب و هوای گرفته و غمگین، این کشور همگی این دیدنیها را باهم دارد.

ادامه مطلب نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map