برندینگ در صباح مالزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در صباح مالزی شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  تاریخ طبیعی عجیب و متفاوت ، یک مکان بی نظیر برای تجربه های ماجراجویانه ، سواحل بسیار بکر و زیبا ، جزایر و صخره های مرجانی ، میراث فرهنگی غنی و مهمان نوازی گرم و مردم پسند آن ، امکانات و خدمات حرفه ای هستند که جزو این جزیره زیبا می باشند .

  طیف گسترده ای از محل اقامت از خانه های روستایی گرفته تا هتل های 5 ستاره و شیک ، ترکیب جنگل های انبوه بکر و سرسبز پر تکاپو با حیات وحش منحصر بفرد و جالب ، یک بهشت گرمسیری سرشار از شن و ماسه های لطیف و منظره آب های شفاف و پاک و غذاهای فوق العاده همه و همه در دل جزیره ای در آسیای جنوب شرقی بنام جزیره صباح قرار دارد که همه ساله گردشگران متعددی روانه این جزیره زیبا می شوند .

این جزیره بکر در مالزی شرقی و جزوی از جزیره بورنئو محسوب میشود و سابقا برنئوی شمالی نامیده می شده است و صباح دومین ایالت بزرگ بعداز ساراواک می باشد .

از جنوب با ایالت ساراواک ھم مرز است کوتا کینابالو مرکز این ایالت در جزیره بورنئو واقع در شرق شبه جزیره مالزی و در ساحل شمالی غربی بورنئو در کناره دریای چین جنوبی قرار دارد و جالب است شما گردشگران بدانید که این شهر قبلا در بین عموم مردم محلی جسلتون نامیده میشده است .

    اما پس از خروج نیروهای انگلیسی از آن و استقلال یافتن کشور مالزی ، به سبب وجود کوه های کینابالو در شرق آن کوتا کینابالو نامگذاری شده است و عموم مردم به طور مخفف کی کی صدا می زنند و این شهر تقریبا نیم میلیون نفری بزرگترین شهر ایالت صباح ( ششمین شهر بزرگ مالزی ) و همینطور اصلی ترین دروازه ورودی به جزیره بورنئو است .

  همچنین به علت مهاجرت اقوام مختلفی از کشورهایی چون چین ، هند ، کره ، فیلیپین ، برونئی و .

.

.

فرهنگی متنوع و چند مذهبی نیز دارد که شما می توانید با سنت های متفاوت این شهر آشنا شوید .

  صباح یکی از 13 جزیره ای می باشد که مالزی را تشکیل داده است و جزیره صباح از لحاظ وسعت دومین منطقه بزرگ مالزی پس از سلانگور و جوهر محسوب می شود و مردم صباح به نام صباحان در مالزی و در بین مسافران شناخته می شوند .

در حال حاضر 32 گروه قومی و مذهبی در جزیره صباح زندگی می کنند ، زبان مادری مردم صباح زبان صباحان است اما زبان باهاسا مالزی ( زبان ملی ) ، انگلیسی و ماندرین و و چینی در اقوام مختلف به صورت گسترده ای رواج دارد و به صورت گسترده لمس خواهید کرد .

  در جزیره صباح مردم با گفتن " datang selamat " به معنای خوش آمدید و " terima kasih " به معنای با تشکر از شما به استقبال گردشگران می آیند و با توجه به دلایل مذهبی خیلی هنگام خوش آمد گویی و آشنایی مایل به تماس فیزیکی نیستند .

    جزیره رویایی صباح در کشور مالزی قرار دارد و دومین ایالت این کشور بشمار می رود  و این جزیره 2 میلیون نفر جمعیت و سه گروه قومی بزرگ و 32 قومیت فرهنگی - مذهبی دارد .

جزیره زیبای صباح متشکل از آب های صاف ، جنگل های استوایی و شن های نرم و وجد آور می باشد .

جالب است بدانید که این جزیره در اختیار سلطان برونئی بوده است و مدتی هم یک فرد آمریکایی اجاره کرده بوده و هم اکنون در اجاره یک فرد انگلیسی به نام دنت می باشد .

جزیره ساحلی " صباح " در کشور مالزی ، از نظر وسعت دومین ایالت مالزی است که 2 میلیون نفر جمعیت و سه گروه قومی بزرگ و 32 قومیت فرهنگی نیز دارد.

  این جزیره رویایی ، آمیخته ‌ای از آب ‌های شفاف ، شن‌ های نرم و جنگل های استوایی بی نظیری است و همچنین صباح روزگاری در تملک سلطان برونئی بوده و مدتی به اجاره یک فرد آمریکایی و سپس یک فرد انگلیسی شد .

به نوشته روزنامه آسیا ، این جزیره ، بعد از جنگ جهانی دوم و اعلام استقلال مالزی به این کشور پیوست و امروزه یکی از پتانسیل‌ های بزرگ و یکی از جاذبه های مهم گردشگری در مالزی است و قطعا از آن را هم ردیف با مالدیو مالزی می دانید .

جزیره صباح با آب ‌های دریای چین جنوبی در غرب و دریاهای سولو و سلبز در شرق محاصره شده است و مرکز آن شهر کوتا کینبالو دارای هتل های فوق العاده و لوکسی همانند شانگری و سوترا واقع شده که بسیار هم در میان مسافران پرطرفدار می باشند .

  جمع الجزایر صباح یکی از عجیب ترین و زیباترین نقاط دنیاست ، این جزیره هر ساله علاقه مندان به غواصی را به خود جلب می کند و بهترین نقاط غواصی جهان مانند سپیدان ( Spidan ) ، مبول ( Mabul ) و کاپالای ( Kapali ) همگی در این جزیره هستند که در فصل گردشگری برای غواصی حتما به این نقاط بروید ، جزیره صباح در جهان به خاطر گنجینه بزرگ طبیعی و ذخیره گاه حیات وحش صباح ( Tabin ) مشهور است .

در ضمن می توانید با گوش دادن به صدای پرندگان و قدم زدن در سواحل شنی ، زیبا و آفتابی با آب های شفاف لحظه هایی رویایی را در کنار خانواده تان داشته باشید که بخشی از جاذبه های زیبای جزیره صباح می باشد .

علاوه بر این ها تجربه انواع بازی های هیجان انگیز مانند قایق سواری ، غواصی ، جت اسکی ، بالن سواری در صباح تعبیه شده است .

این جزیره شگفت انگیز همانند گوهری است که جانداران مختلفی از جمله پرندگان گرمسیری خاص ، خرچنگ های زیبا و لاکپشت های با مزه و متفاوت را در خود جای داده است که حتما شما را سر شوق خواهد آورد و با توجه به این که غذاهای مالزی اغلب حلال هستند شما می توانید از غذاهای دریایی و محلی که معمولا تازه هم صید و طبخ می شود را می توانید  استفاده کنید و با طعم و مزه های جدیدی در مالزی آشنا شوید .

پایتخت صباح کوتا کینابالو است که با آب و هوای شبیه مالزی که استوایی می باشد 3.

6 میلیون نفر جمعیت را در خودش جای داده است و جزیره صباح دارای رودخانه ها و کوه های زیبا میباشد و دومین رودخانه بزرگ مالزی در صباح قرار گرفته است .

    جالب است بدانید که اقتصاد مالزی ارتباط گسترده ای را با کشور چین دارد و بر عکس کشورمان رانندگی در صباح در لاین چپ بوده و تاکسی ، اتوبوس و ون و مابقی وسایل تردد عمومی در اکثر جاهای آن به چشم میخورد .

  دوچرخه سواری در دره دانوم و دوره های آموزش غواصی از دیگر جاذبه های جزیره صباح می باشد که طرفداران زیادی از سراسر جهان دارد .

کوه کینابالو ، پارک ملی سیپادان و موزه تاریخی سنداکان در زمره جاذبه های پر بازدید آن می باشد .

    از دیگر مناطق گردشگری صباح می توان به مراکز نگهداری اوران گوتان سپیلوک ، مرکز نگهداری خرسهای بورنین ، پارک جزیره لاکپشت ها ، مسجد کوتا کینابالو ، موزه صاباح استیت ، یکشنبه بازار گایا استریت مرکز خرید ایماگو ، مرکز خرید سوریا صباح ، پارک تانجونگ آرو پردانو، بازار شبانه کوتا کینابالو و جزایر متعدد دیگر اشاره کرد که در نهایت شما می توانید تمامی این مناطق را انتخاب کرده و کلی خوش بگذرانید .

  البته با توجه به این که غذاهای مالزی اغلب حلال هستند شما برای صرف غذا حلال مشکلی ندارید ولی غذاهای محلی به رغم گران بودن و این که اغلب غذاهای دریایی و حتی میگوها ، به اندازه کف دست هستندو شما به خاطر طبخ خاصی که شاید داشته باشید به مذاقتان سازگار نباشد .

  ضمنا در این منطقه ، یک موزه از حشرات و باغ گیاه شناسی در منطقه مرتفع " کوتاکنیابالو " که در آن از قارچ های سمی گرفته تا گیاهان گوشت خوار که همگی را می توانید در آنجا ببینید .

و در آخر اگر به دنبال تجربه ای خاص برای فرزندانتان هستید پیشنهاد ما ، باغ وحش کوتاکنیابالو است که دارای حیوانات جالب و دیدنی مانند میمون های خرطوم دار و با گونه های متفاوت و .

.

.

است که دیدن آن خارج از لطف نیست .

    دهکده سنتی یکی از جذابترین ، پرطرفدارترین و در حقیقت مهمترین جاذبه گردشگری مالزی در این شهر و شاید کل جزیره بورنئو است دهکده سنتی باشد .

خانه های متمایز ، لباس و مهارت های سنتی از پنج گروه عمده قومی صباح در ماری ماری – دهکده فرهنگی برجسته که در یک دره رودخانه باریک است و حدود نیم ساعت از مرکز شهر فاصله دارد و پس از عبور از یک پل معلق ، در هر خانه تجربه هایی مانند پخت و پز در چوب بامبو ، شلیک با بلوگان ( اسلحه فوتی ) ، روشن کردن آتش با چوب بامبو و غیره را از نزدیک خواهید دید و بعد از اجرای رقص ھای سنتی و یک وعده غذایی محلی سفر کوتاه شما با کلی خاطرات به پایان میرسد .

  پارک کینابالو پارک کینابالو که در ورودی کوه کینابالوو در ۱,۵۸۵ متر بالای سطح دریا واقع شده است یکی دیگر از مناطق گردشگری مالزی در صباح است و نقطه اصلی شروع مسیر برای رسیدن به مربع است و از کوه کینابالو ، کوه تامبایوکون و کوه پایه هایی قله کوه کینابالو است .

مساحت این پارک ۷۵۴ کیلومتر می باشد و تاریخچه جغرافیایی این کوه ها که شکل گرفتن  آنھا تنها  " یک میلیون سال " طول کشیده است برای شما بسیار شگفت انگیز می باشد .

  کوه عظیم کینابالو در واقع یک توده گرانیتی بوده که بعد ها از پوسته سطح به سمت بالا رانش پیدا کرده است و در اثر فرسایش های بعدی که صورت گرفته است ، ھزاران فوت شن و سنگ های گلی از بین رفتند و این توده را بر جای گذاشتند که در حال حاضر تبدیل به جاذبه گردشگری شده است .

همچنین در عصر یخی ، یخچال های طبیعی اطراف قله آن را هموار کردند ، اما قله های ناهموار که در بالای سطح یخی قرار دارند همانطور بدون تغییر باقی مانده و باعث حفظ سطوح بسیار ناهموار شدند .

این کوه ناهموار تا به امروز نقطه مرکزی این پارک ملی محسوب می شود .

  پارک دریایی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری صباح پارک دریایی می باشد که این پارک دریایی از مجموعه ای از پنج جزیره ساده تشکیل شده است و مساحت این منطقه بیش از ۴,۹۲۹ هکتار که دو سوم آن را دریا فرا گرفته است .

این جزایر دارای سواحل نرم و سپید مملو از ماهی های زیبا و مرجان ها است و این منطقه برای غواصان مبتدی و نیز غواصان با تجربه و افرادی که به دنبال جایی برای پیک نیک و تفریحات آبی هستند بسیار مناسب است .

برای مسافران و گردشگرانی که عاشق ماجراجویی در خشکی هستند ، همچنین مسیر های پیاده روی در جنگل های بکر تعبیه شده است که بسیار لذت بخش خواهد بود  .

  این منطقه از انواع مختلفی از گیاهان و جانوران گرمسیری برخوردار است و تماشای گونه های نادر از قبیل مگاپود جذاب یا بورونگ تامبون ، نوعی پرنده شبیه به مرغ با پاهایی بلند که صدایی شبیه به گربه دارد همگی می تواند جذابیت های تکرار نشدنی داشته باشد .

    وتلند کروز یک سفر یک روزه در مناطق زیبا و خیره کننده در میان تالاب کینابالو فرصت بازدید از جنگل های حرا و استوایی برنئو را برای شما فراهم می سازد که با گوناگونی حیوانات مختلف از جمله میمون های پوزه دراز ، سمور های آبی ، دم دراز های و غیره همراه با تماشای غروب آفتاب لذت و خاطره ای فراموش نشدنی به ارمغان خواهد گذاشت .

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معراج گشت  به پشتوانه ۱ دهه تجربه مدیران و فعالیت خود در حوزه خدمات گردشگری با در اختیار داشتن کاملترین بانک اطلاعاتی توریسم و اکوتوریسم و تجهیزات مربوط به خدمات توریستی در سال ۱۳۹۰ با هدف راه اندازی اولین دپارتمان تخصصی خدمات گردشگری، فعالیت خود را آغاز نمود.

  این شرکت در راستای جلب رضایت مسافران، مشتری مداری را سرلوحه خدمات خویش قرار داده است.

  شرکت معراج گشت با بکارگیری نیروهای کارآزموده و متخصص آماده پاسخگوئی و مشاوره سفر به متقاضیان محترم و همچنین با فراهم آوردن فضایی آرام و دلنشین آماده پذیرایی از مسافران عزیز می‌باشد.

© طراحی سایت و سئو توسط وبنا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map