برندینگ در صد دستگاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در صد دستگاه شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سوال بسیاری از تاجران تازه وارد در دنیای تجارت که با مجموعه آراد برندینگ قرار است همکاری کنند، این است که مجموعه آراد چه تضمینی در زمینه مشتری آوری به آن ها می دهد.

ذات این سوال نشان دهنده کم تجربه بودن فرد در تجارت است، زیرا تضمین کردن از نگاه او یعنی آوردن تضمین داده شده روی کاغذ و بستن قراردادی محکم؛ اما اگر یکی از بندهای این قرارداد محقق نشود و شکایتی صورت بپذیرد، روند رسیدگی به شکایت در دادگاه های ایران حداقل هفت یا هشت ماه طول می کشد و این یعنی از دست دادن زمان.

کارشناسان مجرب مجموعه آراد معتقد هستند، بهترین راه برای تشخیص عملی شدن یک تضمین از طرف یک فرد یا مجموعه بررسی کردن سابقه آن شخص یا مجموعه می باشد.

به عنوان مثال می توان برای پی بردن به حقیقی بودن تضمین یک نفر یا مجموعه به سابقه آن در گذشته نگاه کرد.

بررسی شود که برخورد شخص یا مجموعه تضمین دهنده با مشتری های قبلی خود چگونه بوده است.

به چند درصد وعده های خود عمل کرده است؟ یا رضایت مشتریان از آن فرد یا مجموعه چگونه است؟ و از این قبیل سوالات که کافی است برای یافتن پاسخ آن ها فقط رزومه شخص یا مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد.

موضوع تضمین با سه حالت تعریف می شود.

۱- برندسازی ۲- مشتری ۳- فروش بعضی از شرکت ها به شما تضمین می دهند که کسب و کار یا تجارت شما را به بقیه معرفی کرده و باعث شناخته شدن و معروف شدن برند شما می شوند.

به عنوان مثال در زمینه اینترنت، آن ها به شما تضمین می دهند که با سرچ مشتری در گوگل، برند یا سایت شما در صفحه اول قرار بگیرد.

این کار باعث اول دیده شدن برند شما توسط مشتری می شود.

مجموعه آراد برندینگ با توجه به جستجوی مشتری در گوگل، با قرار دادن چهار کلید واژه مهم و اساسی باعث می شود تا سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و برند تجاری شما سریع تر از هر برند رقیب دیگری، توسط مشتری دیده شود.

دو نوع تضمین مشتری توسط مجموعه ها به شما ارائه می شود.

۱- قرار گرفتن سایت شما در صفحه نخست گوگل ۲- تضمین فروش بعضی از شرکت ها با دانستن بخشی از علم سئو سایت ، به شما تضمین می دهند که در تک کلمه، سایت تجاری تان را در صفحه اول سرچ گوگل قرار می دهند.

قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل توسط یک کلمه هیچگاه موفقیتی به همراه ندارد.

کارشناسان متخصص مجموعه آراد برندینگ همیشه به شما پیشنهاد می دهند که مطالب فراوانی در سایت خود قرار بدهید، تا مشتری با سرچ کلمات مختلف باز هم سایت شما را در صفحه اول گوگل ببیند.

بعضی دیگر به شما تضمین می دهند که با خرید مواد اولیه از آن ها و تولید محصول، آن کالای تولیدی را از شما قطعا می خرند.

مثالی از این نوع تضمین، مجموعه هایی هستند که مواد اولیه تولید ورمی کمپوست را به شما می فروشند و پس از تولید این نوع کود، آن را تضمینی از شما خریداری می کنند.

مثالی دیگر از این نوع تضمین، شرکت های پرورش زالو هستند.

به این صورت که آن شرکت به شما پیشنهاد می دهد که مثلا صد میلیون تجهیزات پرورش زالو از آن ها خریداری کنید و یک مجموعه تولید زالو راه اندازی کنید.

پس از پرورش زالو، آن ها را تضمینی از شما می خرند.

مثال بعدی شرکت های فروش دستگاه های تولید ذغال بودند که مواد اولیه تولید ذغال را مانند خاک اره و غیره به شما می فروختند و ذغال تولید شده را تضمینی خریداری می کردند.

شرکت هایی که این نوع تضمین را می دهند، کلاهبرداران واقعی هستند؛ یعنی آن ها یک دستگاه تولیدی را به مبلغ صد و پنجاه میلیون تومان به شما می فروشند که از این مبلغ دستگاه صد و سی میلیون تومانش سود خالص است، از آن طرف داستان، چون به شما وعده خرید تضمینی داده اند، ماهانه مثلا ۵ میلیون تومان محصول از شما خریداری می کنند.

در این زمان تازه متوجه می شوید که با فروش ماهانه پنج میلیون تومان محصول به آن شرکت، پس از گذشت حدود سی ماه پول خرید دستگاه را به دست می آورده و هیچ سودی نکرده اید.

این شرکت ها از شما ویدیو های مختلفی می گیرند و با قرار دادن آن ویدیو ها در سایت خود، مشتری های بیشتری جذب می کنند.

در پایان این نوع شرکت ها با فروختن چندین هزار دستگاه به دیگران و کسب سود بسیار بالا تعطیل کرده و دیگر محصولی از شما خریداری نمی کنند.

مجموعه آراد در تضمین مشتری هیچ زمان فروش یا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با یک کلمه را در نظر نمی گیرد.

تضمین مشتری توسط مجموعه آراد یک نوع مخصوص و منحصر به فرد با بالاترین راندمان است.

۱- بازار داخلی ۲- بازار صادراتی مجموعه آراد برندینگ فقط و فقط تضمین مشتری می دهد نه تضمین فروش، زیرا فروش تابع چگونگی پیاده سازی تکنیک های آموزشی مجموعه آراد در مورد تبدیل مشتری به خریدار، توسط شما است؛ یعنی این که شما چطور با مشتری رفتار می کنید؟ آیا با رفتار مناسب باعث خرید او از خود می شوید یا مشتری را از دست می دهید؟ بنابراین مجموعه آراد به شما تضمین مشتری می دهد.

م سئو ل فروش کالا به مشتریان خود شما هستید.

نکته دیگر این است که مجموعه آراد برندینگ اگر قرار باشد علاوه بر تضمین مشتری، تضمین فروش هم بدهد، دیگر چه نیازی است که با تاجران مختلف زیادی مشارکت کند.

در این صورت خود مجموعه آراد به تنهایی کار صادرات انجام داده و روش های بسیار عالی خود را در حوزه تجارت به دیگران آموزش نمی داد؛ اما مجموعه آراد، چون پتانسیل لازم و نیروی انسانی کافی برای کار کردن و تجارت در همه زمینه ها را ندارد، با دیگر تجار مشارکت می کند تا آن ها هم بتوانند به واسطه حرفه ای بودن مجموعه آراد در مشتری آوری در تجارت خود موفق شوند.

هنر مجموعه آراد برندینگ تضمین مشتری و مشتری آوری است.

به این صورت که شما فقط کافی است بیان کنید که مثلا برای صادرات کالای انتخابی خود به دنبال مشتری هستید، آن زمان است که مجموعه آراد برای تجارت شما، مشتری های فراوانی از هر نقطه دنیا پیدا کرده و به سایت شما می آورد.

شما حتی می توانید به مجموعه آراد بگویید، مشتریان تان از کشورهای خاصی که مورد نظر دارید باشد.

آن زمان مجموعه آراد فقط از همان کشورها برای شما مشتری می آورد.

به عنوان مثال شما می خواهید فقط از C.

I.

S (اتحادیه کشورهای مستقل شوروی سابق) مشتری داشته باشید.

مجموعه آراد در کمترین زمان ممکن فقط از کشورهای همان اتحادیه برای شما مشتری فراهم می کند.

یا فقط از اروپا می خواهید مشتری داشته باشید، مجموعه آراد فقط از اروپا برای شما مشتری می آورد.

مجموعه موفق آراد برندینگ سال های زیادی است که در امر تجارت فعالیت می کند و هر سال از سال گذشته موفق تر می شود.

مجموعه آراد در طول این سال ها با تاجران زیادی مشارکت و همکاری کرده است.

همچنین در این مدت نیز تاجران زیادی به دلیل همکاری با مجموعه آراد به موفقیت های فراوان رسیده و ثروت بسیار زیادی کسب کرده اند.

  نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL نام ایمیل سلام بسیار عالی بود باسلام عالی بود عالی بود منتها من چون تجربه کافی درتجارت گسترده را ندارم درک یکسری مطالب عنوان شده دربرنامه آموزشی برام سخت بود لازم میدونم چند جلسه حضوری بامشاور محترم صحبت کنم وباآگاهی کامل واردتجارت بشم باتوکل به خدا ۰البته این مواردمربوط به ضعف بنده میشه وازبزرگی شمایک درصدهم کم نمیشه ۰باتشکر سلام کارگر خم کاری ظروف مسی هستم چگونه میتونم تولیدات کارگاهمونو بفروشم وازاین طریق هم سودی کنم ممنون سلام کارگر خم کاری ظروف مسی هستم چگونه میتونم تولیدات کارگاهمونو بفروشم وازاین طریق هم سودی کنم ممنون سلام.

تازه اومدم تو شرایط فروش لوازم الکترونیک ی.

تولید کننده نیستم یه واسطه فروش هستم.

آیا میتونم کالاهایی که تو فروشگاه لوازم الکترونیک م دارم رو بفروش برسونم چطوری?؟لطفا راهنمایی سلام.

بله می توانید.

کافی است مشاوره بگیرید.

هدف ما پرورش و رشد تاجران است.

به آنان می آموزیم تجارتشان را پرسود نمایند.

ما ثروتمند شدن را در تجارت و صادرات می دانیم.

زیرساخت های تجارت را نیز برایشان اجرا می کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map