برندینگ در علامرودشت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در علامرودشت در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مرکا اولین مجری و مشاور طرحهای زود بازده و پردرآمد تکثیر و پرورش عقرب در سراسر کشور - مشاوره اولیه رایگان - دوره های آموزش تکثیر و پرورش عقرب با مدرک م.

.

.

دوره آموزش پرورش شتر به صورت کامل و جامع دوره های اموزشی صفر تا صد به صورت تخصصی و اکادمیک پرورش زالو ، پرورش شتر ، پرورش قارچ ، پرورش ماهی زینتی ، پرورش .

.

.

صفر تا صد پرورش شتر را آموزش ببینید و یک شغل پر سود را داشته باشید از پروش و تکثیر و پرواربندی تا جیره نویس و بیماری ها و واکسیناسیون همراه با اعطای مدرک م.

.

.

آیا به درآمد زالو تحقیق کرده اید !؟؟(به عنوان شغل دوم) با زالو درآمد میلیونی داشته باشید در آموزشگاه و اعطاء مدرک معتبر 10 ساعت + کار عملی + بازدید .

.

.

دوره آموزش پرورش حلزون آچاتینا با 2 میلیون تومان یک کسب و کار پر درامد را شروع کنید ✅ شرایط لازم برای تکثیر حلزون ✅ چرخه تکثیر با زالوی مولد ✅ درجه حرارت.

.

.

آموزش فوق تخصصی پاکسازی پوست و حلزون تراپی به همراه اعطای مدرک و جزوه ی مخصوص استاد در این دوره شما صفر تا صد پاکسازی پوست ( درست کردن انواع ماسک ها و حلزون.

.

.

کسب و کار اینترنتی خودت و رسیدن به درامد با خرید پکیج های اموزشی کسب درامد از اینستاگرام شروع کن اموزشی متفاودت را با ما تجربه کنید! برای کسب مشاوره تماس .

.

.

به صورت کامل و جامع آموزش ببینید همراه با اعطای مدرک اعطای جزوه تخصصی مشاوره راه اندازی پشتیبانی یک شغل پر درامد داشته باشید به صورت کامل آموزش ببی.

.

.

پرورش زالو برخی سرفصلهای این دوره عبارتند از: تکثیر و پرورش زالو طبی نگهداری زالو بررسی عوامل محیطی (دما،نور،آب) نحوه تغذیه و رشد عوامل محیطی موثر در پ.

.

.

مجموعه ما در نظر دارد با اشتغال زایی در ایران در زمینه ی تولید زعفران،انواع آموزش های کاشت و پرورش زعفران،اعم از کاشت خاکی و کاشت زعفران گلخانه ای یا کاشت زع.

.

.

دوره های کامل آموزش نرم افزار کامفار جهت تهیه و یا کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس حاصل نمایید.

-66967620-09392074627 - انجام بررسی های مالی (برآورد سرما.

.

.

درآمدی فوق العاده را برای خود رقم بزنید آموزش عملی و تئوری ماساژ به همراه مدرک صفر تا صد یه صورت فوق تخصصی 📌 فصل دوم: نکات محیط ماساژ &.

.

.

دوره کامل آموزش صفر تا صد خبرنگاری ، بصورت کاملا عملی معرفی به کار پس از پایان دوره استخدام ، عکس خبری برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید پرورش ماهی های زینتی و آکواریومی و شغلی پر درامد برای تمامی فصل ها و درآمدی ماهیانه صفر تا صد به صورت تخصصی و آکادمیک به شما آموزش داده میشود .

به همراه اع.

.

.

بالا ترین سود را در شغل به دست آورید با پرورش زالو درآمد میلیونی داشته باشید *به همراه مدرک معتبر* 10 ساعت + کار عملی + 3 ساعت بازدید از فارم پرورش و .

.

.

دوره آموزش پرورش زالو حضوری و غیر حضوری یک شغل فوق العاده و اشباع نشده داشته باشید صفر تا صد پرورش و تکثیر زالو طبی رو آموزش ببینید و کسب و کار خودتون را .

.

.

آخرین فرصت ثبت نام دوره پرورش زالو فقط تا 2 روز دیگر ، برای خود شغل دوم پر درآمد بوجود بیاورید از صفر تا صد و گام به گام را با ما بیاموزید 100% تضمینی و.

.

.

فرمولاسیون شیشه شوی خانگی، جوهر نمک، مایع سفید کننده (وایتکس) ژل آتش زا ارائه فرمولاسیون و روشهای تولید صنعتی شیشه شوی خانگی و جوهر نمک و مایع سفید کننده(وا.

.

.

جزوه ی تخصصی فیلم آموزشی بازدید از سالن پرورش زالو قرارداد تضمین خرید محصولات شما به نرخ روز پذیرایی پشتیبانی مشاوره و راه اندازی اصول راه اندازی با.

.

.

به صورت عملی آموزش بینید و یک کار بسیار خوب داشته باشید دوره ی طب سنتی آموزشگاه ما شامل : دوره ی آموزش حجامت ، زالو درمانی ، بادکش ، مزاج شناسی و ماساژ درمان.

.

.

آموزشگاه راشا افق با افتخار دوره های بادکش را برگزار میکند کار عملی توسط کارآموزان و استاد 100% رضایت مندی در پایان دوره آفر جدید دوره به همراه داشتن یک.

.

.

دوره های تخصصی پرورش میش داشتی به همراه مدرک میلیاردر شوید !!!!!!!! _روشهای نوین پرواربندی _آشنایی با سیستم های پرورش میش داشتی صنعتی و روش های مدیریت _تغذ.

.

.

به نام خدا شرکت مهندسی آتی نگر مهر پیشرو در تحقیقات، آموزش، مشاوره و اجرا https://t.

me/ati400 -برگزاری دوره های آموزشی کاربردی در سراسر کشور -تهیه .

.

.

دوره آموزش ماساژ درمانی به صورت عملی تمامی نکات به صورت عملی و حرفه ای به شما آموزش داده میشود آموزش درمان تمامی نقاط بدن با ماساژ درمانی همراه با اعطای م.

.

.

مشاوره تلفنی، حضوری راه‎اندازی تجهیزات و آموزش تکثیر و پرورش زالو در سراسر کشور جهت هماهنگی با شماره 09126625703 مهندس کبیر زمردی تماس حاصل نمایید و.

.

.

آموزش جامع و تخصصی حجامت + زالو درمانی + بادکش صد د رصد تضمینی برای کارآفرینی به همراه اعطای مدرک معتبر جهت فعالیت در زمینه کار عملی توسط کارآموزان و است.

.

.

یکی از پردامد ترین فعالیت های دیجیتال مارکتینگ مربوط به ادمین های اینستاگرام است.

با تهیه این پکیج اموزشی کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید و به درامد مناسب.

.

.

دوره به صورت عملی برگزار میشود .

اعطای مدرک داخلی و بین بین المللی همراه با اعطای جزوه تخصصی پشتیبانی بعد از پایان دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران م.

.

.

دوره تخصصی ماساژ تایلندی و ریلکسی و درمانی سر صورت بدن دست و پا کف پا به صورت عملی و آکادمیک آموزش ببینید همراه با اعطای مدرک جهت فعالیت در این زمینه.

.

.

دردر این دوره به شما اموزش خواهیم داد در زیرزمین منزل تون با کمترین امکانات کسب و کاری نوین راه اندازی کنید ارائه تکنیک های نوین جهت کسب درآمد ایده های پرو.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map