برندینگ در قلمرو شمالی استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در قلمرو شمالی استرالیا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گروه مشاوره مهاجرتی یونیک میگریشن یونیک مهاجرت به استرالیا، کانادا، آلمان و ارزیابی سریع و مطمئن ملک و دارایی جهت مهاجرت مشاوره برای مهاجرت بهترین وکیل مهاجرت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری گروه مشاوره مهاجرتی یونیک میگریشن یونیک مهاجرت به استرالیا، کانادا، آلمان و ارزیابی سریع و مطمئن ملک و دارایی جهت مهاجرت مشاوره برای مهاجرت بهترین وکیل مهاجرت و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری قلمرو شمالی یا سرزمین شمالی (Northern Territory) به‌اختصار (NT) واقع در کشور استرالیا در کنار قلمرو پایتختی استرالیا، یکی از دو قلمروی است که به همراه شش ایالت دیگر کشور استرالیا را تشکیل می‌دهند.

سرزمین شمالی در شمال کشور استرالیا واقع‌شده و از غرب به ایالت استرالیای غربی، از شرق به ایالت کوئینزلند، از جنوب به ایالت استرالیای جنوبی و از شمال به دریای تیمور، دریای آرافورا، خلیج کارپنترا، غرب گینه‌نو و دیگر جزایر اندونزی محدودشده است.

NT با ۱٫۳۴۹٫۱۲۹ کیلومترمربع سومین بخش بزرگ فدرال استرالیا و یازدهمین بخش اداری بزرگ جهان است.

سرزمین شمالی با جمعیت تنها ۲۴۶٫۷۰۰ نفر کمترین جمعیت را بین هشت ایالت و قلمروی که استرالیا را تشکیل می‌دهند دارد.

پایتخت سرزمین شمالی شهر داروین است، این شهر بندری در شمال سرزمین و در کنار خلیج بیگل و دریای تیمور بناشده است.

جمعیت سرزمین شمالی عمدتاً در کنار نوار ساحلی و بزرگراه استوارت متمرکز است.

دیگر شهرهای این سرزمین پالمرستون، آلیس اسپرینگز، کاترین، نولونبوی و تنانت کریک هستند.

ساکنین قلمرو شمالی اغلب به‌عنوان «سرزمین» و به‌طورکلی به‌عنوان «سرزمین‌های شمالی» شناخته می‌شوند و یا غیررسمی به‌عنوان «سرزمین بالایی» و «مرکزی‌ها» شناخته می‌شوند.

بسیاری از شهرک‌ها به‌صورت پراکنده در سراسر کشور وجود دارد، اما مراکز پرجمعیت در کنار تنها بزرگراه، بزرگراه استوارت که داروین را به جنوب استرالیا متصل می‌کند قرارگرفته‌اند.

از جاذبه‌های طبیعی و توریستی سرزمین شمالی دو صخره باستانی به نام‌های اولورو و کاتا هستند که برای مردمان بومی این سرزمین مقدس به‌حساب می‌آیند و سالانه هزاران توریست برای بازدید از این صخره‌های اسطوره‌ای جذب سرزمین شمالی می‌شود.

در بخش شمالی قلمرو پارک ملی کاکادو با تالاب‌های وسیع و حیات‌وحش بومی و منحصربه‌فرد قرارگرفته است.

در شمال آن دریای آرافورا، شرق آن آرنهم لند، مرکز آن منطقه مانینگراید در دلتا رودخانه لیورپول قرار دارد.

یک سری گسترده رودخانه در سرزمین شمالی قرار دارد که این رودخانه‌ها عبارت‌اند از: رودخانه آلیگیتر، رودخانه دایلی، رودخانه فینگ، رودخانه مک آرتور، رودخانه تود، رودخانه روپر و رودخانه ویکتوریا.

سرزمین شمالی استرالیا همچنین به دلیل حیات‌وحش گسترده و وسعت سرزمین دارای پارک‌های گوناگون و وسیعی در سراسر سرزمین است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پارک ملی جکبین، پارک ملی نیتمیلوک، پارک ملی لیچفیلد، پارک ملی گرگوری، کویر تانامی، پارک ملی کاکادو، پارک ملی بارنای و… اشاره کرد که با توجه می تواند برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا یه سفر به این کشور دارند گزینه ای مناسب باشد.

بیش از ۱۰۰ ملیت در سراسر سرزمین شمالی ازجمله بیش از ۵۰ سازمان به نمایندگی از گروه‌های مختلف قومی در این کشور زندگی می‌کنند و نمایندگی دارند.

بومیان استرالیایی مالک حدود ۴۹ درصد از زمین‌های قلمرو هستند و جوامع بومی در نقاط مختلف کشور وجود دارند که بزرگ‌ترین آن‌ها در اولورا در نزدیکی آلیس اسپرینگز زندگی می‌کنند.

دین و مذهب مردم سرزمین شمالی طبق آمار سال ۲۰۱۶ به ترتیب زیر است: کاتولیک، آنگلیکان، کلیسای متحد، لوتری، بودیسم، هندوئیسم، بی‌دین و بسیاری که دین سنتی و اجدادی خود رادارند.

همچنین بیش از ۱۰۰ زبان بومی و گویش در سرزمین شمالی رایج است، علاوه بر زبان انگلیسی که بیشتر در شهرهای داروین و آلیس اسپرینگز وجود دارد.

بزرگ‌ترین و تنها دانشگاه سرزمین، دانشگاه قلمرو شمالی است که در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد.

در حال حاضر به‌عنوان دانشگاه چارز داروین نامیده می‌شود، حدود ۱۹٫۰۰۰ دانش‌آموز دارد، حدود ۵٫۵۰۰ دانشجوی تحصیلات عالی و حدود ۱۳٫۵۰۰ دانشجوی دوره‌های آموزشی و حرفه‌ای (VET).

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * مهاجرت به استرالیا سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید.

سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

تجمیع خدمات مشاوره، انتخاب وکیل، ارزیابی املاک و دارایی‌ها، تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده، ترجمه و .

.

.

موجب کاهش چشمگیر هزینه‌ها و تسریع در انجام کارهای شما خواهد شد.

کارشناسان ما با ارزیابی اولیه اطلاعات و امتیازات شما با ارائه بهترین مشاوره در حوزه مهاجرت بصورت رایگان پاسخگوی کلیه سوالات شما هستند.

تمام حقوق سایت متعلق به گروه مشاوران مهاجرتی یونیک میگرشن می باشد سئو توسط گروه بازدید باز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map