برندینگ در ماهان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در ماهان شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اهدافی که در بازاریابی دیجیتال دنبال می شود به برند شدن کسب و کار هم در دنیای واقعی و هم در فضای مجازی کمک می کند.

و باید به گونه ای انجام شوند که بتوانند در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز شما را برطرف سازند.

بازاریابی دیجیتال برای ساخت و نگهداری برند شما به کار می‌رود.

برای انجام این کار، استراتژی ‌ها و تاکتیک ‌های مختلفی در میان کانال‌های دیجیتالی مجزا ایجاد شده ‌اند.

در ترکیب با ارتباطات مناسب برند، یک ساختار برند سازگار می‌تواند ایجاد شود.

از طریق روش های متفاوت می توان در عرصه دیجیتال مارکتینگ وارد شد و از اهمیت زیاد و تاثیر مثبت آن در زندگی امروز در کسب و کار خود استفاده کرد.

کارشناسان گروه ماهان با ارائه راهبردهای دقیق و راه حل های مناسب ، تولید محتوای اختصاصی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، اینفلوئنسر مارکتینگ ، بهینه سازی سایت و سئو ، تبلیغات اینترنتی برای چالش های پیش رو در راستای توسعه کسب و کار شما در طول اجرای پروژه شما را راهنمایی می کنند.

در ادامه به فعالیت های اصلی در دیجیتال مارکتینگ می پردازیم : سئو سایت : سئو سایت برای طراحی سایت بسیار با ارزش و مفید است ، زیرا سایت بدون سئو در عرصه رقابت جایگاهی ندارد و داشتن رتبه در موتورهای جستجو تنها با سئو سایت و بهینه سازی آن همراه است.

انجام سئو باعث افزایش فروش در خدمات سایت می شود.

طراحی سایت : ویترین شما باید زیبا باشد ، ظاهر سایت شما بسیار اهمیت دارد و کاربر بعد از ورود اولین چیزی که آن تعامل دارد طراحی وب سایت شما هست ، پس بهتر هست بهترین طراحی را داشته باشید ، ما در ماهان با خلاقیت و با تجربه در کنار شما هستیم تا ایده های نو و جدید را پیاده کنیم تبلیغ در گوگل : تبلیغ در موتور جستحوی گوگل یکی از رایج ترین روشها جهت نمایش سایت می باشد.

به صورت کلیکی می باشد و به سایت شما این فرصت را می دهد تا با پرداخت هزینه در هر زمان از شبانه روز در صفحه اول گوگل در جایگاه های مشخصی قرار بگیرید.

تولید محتوا : تولید محتوا مهمترین بخش در سئو و بهینه سازی سایت می باشد ، یونیک بودن مطالب سایت باعث رشد و ورود مخاطبان مختلف به سایت میشود و این موضوع بر رتبه سایت در آینده افزایش بسیاری خواهد داشت.

  در این روز ها نمیشه به اهمیت دنیای دیجیتال مارکتینگ اشاره نکرد و ازش غافل شد ، کسب و کار ها رو به آنلاین شدن هستند و وقتی مشتری میتونه با یک جستجو در گوگل به شما برسه این خیلی تایین کننده میتونه باشه ، شما نباید این فرصت را به رقیب خود بدهید چون به شدت عقب می افتید.

دنیای دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می آورد که خدمات خود را به صورت آنلاین در تمام نقاط دنیا در هر ساعت شبانه روز بتوانید به مخاطبان و مشتریان خود معرفی کنید و به فروش رسانید.

کسب و کار آنلاین باعث می شود شما ویترین آنلاینی از خدمات و محصولات خود را برای کسانی که امکان حضور ندارند به نمایش بزارید.

رقابت در آنلاین بودن بیزینس ها در عرصه های متفاوتی در حال انجام  است.

محیط های مثل موتورهای جستجو ، فضای اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر و….

در شرایط  امروز کمتر افرادی هستند که زمانی به خرید حضوری اختصاص دهند و همه چیز آنلاین پیش می رود.

تازه ها و مقالات اولین و مهمترین فاکتور در هر تجارت اینترنتی، جلب رضایت مشتریان و کسب اعتماد آن‌ها می‌باشد؛ کاربران فروشگاه‌های اینترنتی همواره بدنبال شواهدی مبنی بر صداقت و […] به طور کلی استفاده از کلمات کلیدی در متن محتوا به منظور بهبود سئو سایت می‌باشد که باید به درستی در متن قرار گیرند؛ استفاده بیش […] زمانی که شما در وب‌سایتی عضو می‌شوید و ایمیلتان را در مشخصاتتان اضافه می‌کنید، پس از مدتی از آن وب‌سایت مربوطه، ایمیل‌هایی با محتواهای مختلفی نظیر […] همانطور که در جریان هستید، موفقیت سایت در موتورهای جستجو بدون فرایند بهینه سازی و سئو سایت تقریبا غیر ممکن است.

افرادی که اقدام به طراحی […] یکی از انواع طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی می باشد که امروزه بسیار رواج و گسترش یافته است.

با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی، بسیاری از اشخاص […] صفحات بی پایان یا infinite scrolling به صفحاتی گفته می شود که هرچقدر که کاربر به پایین صفحه برسد، مطالب و محتواهای بیشتر بصورت اتوماتیک و […] برخی از مشتریان ماهان عضویت در خبرنامه 021-28422704 09194103946 info@mahan.

marketing تهران - عباس آباد - خیابان قائم مقام فراهانی - کوچه آزادگان شنبه تا پنج شنبه 9 صبح الی 6 عصر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map