برندینگ در مشهد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مشهد کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برندینگ یا معادل آن به انگلیسی branding را هنگامی که مشنوید یا جای می بینید اولین سوال که برایتان شکل میگیرد این است این مفهوم و معنا برندینگ چیست ؟ برای کلمه برندینگ branding تعریف های بسیار زیادی و جود دارد که هرکدام از این تعاریف معناهای متعدد و جدیدی برای شما دارند و میتواند شما را بسیار گیج کند ، ولی دقیقا معنی برندینگ چیست ؟ در چند سال گذشته برندینگ branding به عنوان نماد ، اسم ، مدلسازی و یا شعار کاربرد داشته است که تولیدات و محصول یک کمپانی و یا شرکت را تبلیغ می کرده است.

برند نامی است که باعث تفاوت میان محصولات آن شرکت با تولیدات رقیبان خود میشود.

اما اکنون برندینگ امروزه برندینگ در برابر گذشته مشکل تر و سخت تر شده و از این سو در بازاریابی ارزش خاصی یافته است.

درصورتیکه خواسته باشیم که توضیح برندینگ را با توجه به  تعریفی که در قبل به ان اشاره کردیم بی‌ عیب‌ و نقص بیان کنیم، به این صورت میشود گفت که: برندینگ به معنای تصور جا گرفته در ذهن خریدار با محصول و تولیداتتان در صورت شنیده نام کمپانی و شرکت شما که ک نماد و رنگ چیزهای دیگر را شامل میشود.

برندینگ علاوه بر این که توانایی این را دارد که هدف از کسب و کارتان را شناسایی کند تا رقیبهایتان را برگزیند لیکن شما را یاری می کند تا بتوانید تک عرضه کننده ی راهکار برای مشکلهای ویژه در آن بخش باشید.

۱- ابداع یک پیغام روشن ۲- اثبات اعتبارتان ۳- رابطه با بیننده و شنونده ی شما از راه محصول و تولیدهایتان ۴ – تشویق همگان برای خرید محصولاتتان ۵ – به وجود آوردن اعضا و خریداران با وفا پروسه برندینگ ، در کتب اصول برند سازی هشت راهکار برای ایجاد یک برند خوب در دسترس م سئو لان قرار گرفته تا توسط آن با خریداران پیوند برقرار کنند و یک برند معتبر و قوی را به وجود آورند اما امروزه با پیشرفت علم و صنعت ابزار و افزارهای بیشتری در مرجعهای جهانی گرد آورده اند که تحقیق و خواندن این راه و روشهای نو بی فایده نمی باشد.

هرگز به طور دائم برندتان را تغییر ندهید زیر تغییر زیاد برند باعث سردر گمی مشتریان در هنگام خرید میشود.

بهتر است برند (brand)خود را همیشه آپدیت نگه دارید و برندتان را طی گذشت زمان و طبق عکس العمل که از طرف خریدان دریافت می نمایید آن را به‌مرور بر اساس بازخوردهایی که از مشتریان دریافت می‌کنید، عوض کنید.

در جریان تعویض مشخصه برند، همیشه به خاطر داشته باشید که باید برند پیشین که خریداران با آن آشنایی دارند با برند جدید مطابقت داشته باشد خصوصیات منحصر به فرد و مزیت های برند خود را بیان کنید.

در هر تجارتی برند هایی با دارایی بیشتری هستند که میتوانند آن حرفه را به سود خود در دست بگیرند تلاش کنید در این زمان فکر خود را روی ارزش‌، خصوصیات و مزیت های محصولتان بگذارید و به خریداران از مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد محصولتان، آن ویژگی و خصوصیاتی که متمایز از محصولات رقیبانتان است، اعلام کنید.

شما با این کار میتوانید درآمد های بزرگ و زیاد آنها را کاهش دهید،شما را بینظیر، کند تا در نهایت محصول شما منتخب خریدار باشد.

همیشه برای خریداران با وفا خود ارزش قائل شوید این خریداران امکان دارد درباره ی برند و محصول شما در مکان های مختلف بنویسند،و یا این محصولاتتان را به آشنایان خود معرفی کنند در مجموع آنها میتوانند یک مبلغ برای تجارتتان باشند.

اطمینان مشتریان به شما و محصولتان باعث میشود مشتری و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

پس خریدانی که برند و محصولات تان را دوست دارند و نسبت به شما با وفا هستند با اهمیت باشید.

قصه ی برند از مهم ترین قسمتهای برندینگ در ایجاد ماهیت معنایی یک برند است.

حکایت و داستان پیوسته قسمتی از راههای رابطه با افراد دیگر است.

که این رابطه یا از راه موزیک و و یا گفتگو ، با معلوماتی که در ذات خود دارد عده ای را از سر تا سر جهان مجذوب خود کند.

چند قدم به منظور ساختن حکایت و قصه ای شایسته ی برند شما برای تجارت : دو مطلب که در آغاز قصه ی برند باید حتما به آن اشاره کنیم ، اینکه اولا شما چه کسی هستید و خود را معرفی کنید و دوما تجارتتان چیست .

گونه ای از برندینگ (branding)می باشد که از عرصه اینترنت و سایت ها و فضاهای مجازی دیگر بهره برداری می کند ، از ترفند، راهکار و افزارهای دیجیتال برندینگ در راستای هدفمند کردن برقراری ارتباط برندتان استفاده کنید و در آخر شکل و عملکرد پسندیده تری از برندتان در عرصه ی دیجیتال خواهید داشت.

چنان چه تجارتتان تا امروز برند هماهنگ و متناسبی نداشته ، یا هر چیز که برند شما بر آن پایدار است را پسند نمی کنید، وقت ان رسیده است که برند سازی را از نو آغاز کنید در این راه با پرسشهای زیر جلو بروید تا هرچه با سوالات زیر پیش بروید تا هرچه بیشتر با نظر خریدارانتان آگاه شوید ، به این شکل میتوانید عملکرد برندینگ تجارتتان را با پیروزی پیش ببرید.

مشخص کنید خریداران چه چیزی از تجارتتان را بیشتر میپسندن و تعیین کنید مشتریان چه چیز کسب و کار شما را بیشتر دوست دارند.

نقاط نیرو تجارتتان در چه چیزی است و برندتان را چه چیز معروف کرده است.

پیغام برندی را برای مشتریان ایجاد کنید و که شامل هدف هایی که برای مصرف کننده ی محصولات خود دارید باشد.

یعنی آن چیزی که شما در ان شایسته تر هستید.

پیغام برند معمولا بر پایه ی تعهدهایی که داده اید شکل میگیرد اینکه شما چه ضمانتی به مصرف کنندگان داده اید و ایا به این ضمانتتان عمل نموده اید.

مطمئن شوید که پیام ها تبلیغاتی شما با پیام برند تان یکی باشد.

چنانچه مژده نوآفرینی محصولی را به خریداران داده اید مناسب نیست که در تبلیغ محصول از رنگ سیاه و خاکستری و رنگ های کسل کننده ی دیگر استفاده نمایید.

برای نحوه ی لباس پوشیدن و رفتار کارکنان تان استانداردی را تعریف کنید که از تعهد برندتان حمایت کند.

و مطمئن شوید که آنها فهمیده اند برندتان چیست و از چه چیزی پشتیبانی می کند.

زیبایی های نمایشی خود را و همه ی آنچه که به کار گرفته اید از تبلیغ تا بسته ی خرید را در این کار بکار بگیرید .

برندینگ(brandig) معمولا از این جهت پیچیده می باشد که ناکامی و پیروزی آن به وسیله ی عکس العمل خریداران، بسته به کوششهای برندینگ و بازاریابی شما، آزموده می شود.

برند سازی باعث شکل گیری مالی شرکت و تجارت شما میشود،که این ثروت و دارایی محبوبیت برندتان را در دنیا شکل میدهد.

درصورتی که برند شما شناخته شده نیست یا معروفیت اندکی در جامعه دارد، برندینگ و عملکردهای آن شما را یاری میدهد تا برندتان را به گوش شنونده برسانید و برند خود را معرفی کنید.

برندینگ میتواند باعث تفاوت و تمایز محصول و تولیداتتان با محصولات برند های دیگر شود، و تجارت را ترغیب به نگهداری این تفاوت ها کرده و از این راه خدمت رسانی و تولیدات شایسته تری را به جامعه ارائه دهد.

در نتیجه تا زمان آن نگذشته عمل برندینگ تان را شروع کنید.

برند شایسته می‌تواند شرکت شما را از یک حریف کوچک در کار به یک حریف بزرگ و توانمند برای دیگر شرکتهای مبدل کند، اطمینان مشتریان را به شرکت تجاریتان افزایش دهد و امکان فروختن محصولاتتان را زیاد کند و در نتیجه کمپانی شما را به یک کمپانی موفق تبدیل میکند.

اسکات بِدبوری، مدیر انجام نایک و استارباکس می‌گوید: یک برند قصه یک شرکت است که به طور مداوم گفته می‌شود.

یک برند شایسته برای تجارتتان بسازید و قصه ی تجارتتان را برای خریداران و مشتریان خود توصیف کنید.

یک برند(brand) شایسته به شما کمک میکند تا بتوانید مشتریان با وفاتر و بیشتری را برای کسب و کار خود به دست آورید.

آگاهی از برند (Brand awareness) یعنی یک برند توسط مشتری ابتدا تشخیص داده شود و سپس مشتری بتواند در ذهن خود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map