برندینگ در مودنا ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مودنا ایتالیا شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

← دسته بندی برندها → ← مقالات لایف استایل لوکس → ← تیزرهای لایف استایل لوکس →  |  معرفی |  ثبت نام |  سئو ی آگهی ها |  برندهای لاکچری |  شوروم های لوکس |  مقالات لایف استایل |  تیزرها |  اخبار برندها |  تبلیغات برندها |  نقشه سایت | 0 در شهر مودنا، زادگاه انزو فراری، موزه‌ای به افتخارش ساخته شده است.

ساختمان موزه در زمین خانه‌ای ساخته شده که انزو فراری در سال ۱۸۹۸ در آن به دنیا آمد.

این موزه با حضور فرزند انزو فراری افتتاح شد.

انزو فراری با تولید خودروهای فراری نه تنها  نام خود بلکه نام این شهر را به شهرتی جهانی رساند.

مودنا شهری کوچک و باستانی در شمال ایتالیا به خاطر کارخانه‌ خودرو سازی فراری نقشی بسیار مهم در توسعه صنعت خودروسازی در ایتالیا داشت و اکنون یکی از مراکز ساخت ماشین‌های سوپراسپرت در جهان است.

ساختمان موزه با الهام از کاپوت یک ماشین اسپورت طراحی شده است.

طراح این ساختمان، جن کاپلیکی، معمار مشهور اهل چک است که این ساختمان را پیش از مرگش در سال ۲۰۰۹ طراحی کرد.

طراحی داخلی موزه توسط آندرئا موارانته انجام شده است.

در کنار ساختمان مدرن موزه، کارگاه اصلی انزو فراری قرار دارد که هنوز پابرجا است.

در این ساختمان اشیاء و اسنادی که به طور مستقیم به زندگی انزو فراری مربوط است، نمایش داده می‌شود.

با اینکه فراری بیشتر با رنگ قرمز مشهور است، سقف موزه زرد رنگ‌آمیزی شده است.

در حالی که قرمز رنگی است که تیم‌های ایتالیایی، از جمله فراری هنگام مسابقه انتخاب می‌کردند، زرد به طور سنتی سمبل مودنا است و انزو فراری هم این رنگ را به عنوان پیش‌زمینه آرم کارخانه خود انتخاب کرد.

در این موزه روند تاریخی توسعه مودنا به عنوان مرکزی برای ساخت خودروهای گران قیمت و اسپورت نمایش داده می‌شود.

برای توصیف بهتر تاریخ نه تنها از فراری بلکه از خودروسازان دیگر نظیر آلفا رومئو (اولین تیم فراری با ماشین‌های آلفا مسابقه می‌داد)، دی توماسو و پاگانی هم یاد شده است.

همینطور نامی از خودروسازانی نظیر اسکالیه‌تی و فانتوتزی و پیست آزمایش خودرو آئرآوتودرومو هم برده شده است.

اما شاید جذاب‌ترین بخش موزه، کلکسیونی از حدود بیست خودرو باشد که بازتابی از تاریخ فراری در مودنا است.

در کنار خودروهای بسیار زیبای فراری، یک آلفارومئو بی‌موتوره مدل ۱۹۳۵ که یکی از نایاب‌ترین خودروهای کلاسیک است هم در این موزه نمایش داد می‌شود.

همینطور خودروهایی از مازراتی، دی توماسو و فیات را هم می‌توان در این موزه دید.

در ادامه تصاویری از موزه انزو فراری را با هم می بینیم: معرفی فراری مونزا SP1 این خودرو که در رویداد ویژه‌ای معرفی شده‌ که از نوع تولید محدود و سفارشی بوده و ترکیبی از طراحی دهه 50 میلادی و تکنولوژی مدرن هستند.

فراری می‌گوید این دو خودرو از بارچتاهای مسابقه‌ای نمادینی همچون 166 MM 1948 الهام.

.

.

خودروی فراری لافراری لافراری یک خودروی سوپر اسپرت الکتریکی-بنزینی تنفس طبیعی ساخت کمپانی فراری است.

تولید این خودرو با قیمت تخمینی ۱/۳۸ میلیون دلار از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و تا سال ۲۰۱۶ میلادی ادامه داشت.

تا آن زمان بنا به اعلام فراری ۴۹۹.

.

.

ملاقات با فراری 488 رودستر ورود به جمع توربو دارها و به‌ طورکلی استفاده از فناوری‌های پرخوران آن‌هم پس از چهل سال بالیدن به تنفس طبیعی‌های پربازده شاید حرکتی باشد که خود فِراری هم در ته قلبش زیاد با آن موافق نیست و به دلایل متعددی.

.

.

معرفی خودروی فراری روما 2020 روما یک سوپراسپرت موتور جلو است که همراه‌ کشیدگی کاپوت و جلوپنجره‌ی مشبک با منافذ مربعی، خودروهای کلاسیک فراری را یادآوری می‌کند.

با این شرایط، قسمتی از بدنه که در امتداد چراغ‌های جلو و عقب دیده می‌شود، برجستگی قابل ملاحظه‌ای نسبت.

.

.

سریعترین خودروهای حال حاضر جهان معروف ترین کمپانی ها و برندهای خودروسازی همیشه بر سر ساخت سریعترین سوپر اسپرت دنیا با یکدیگر رقابت دارند.

این روزها کار به جایی رسیده که رقابتشان بر سر چند مایل بیشتر و یا کمتر است.

سایت معتبر بیزینس اینسایدر لیستی.

.

.

خودروی فراری روما 2020 فراری روما از پیشرانه ۳.

۹ لیتری توربوشارژ V8 فراری استفاده می‌کند تا قدرت ۶۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتن‌متر داشته باشد.

بیشترین قدرت در دور موتور ۷,۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌شود؛ درحالی‌که نهایت گشتاور بین ۳۰۰۰ تا ۵۷۵۰ دور بر.

.

.

5 خودرو گران قیمت در سال 2019 تیزر معرفی 5 خودرو برتر گران قیمت و لوکس در سال 2019 را باهم ببینیم: پارک فراری یکی از جاذبه های گردشگری دبی اینجا ایتالیا نیست، بلکه ابوظبی است که در آن بزرگترین پارک موضوعی جهان با مضمون فراری برای دوستداران اتومبیل های فراری ساخته شده است.

کمتر کسی را می توان یافت که نام فراری را نشنیده باشد و هیچ خودرو دوستی را.

.

.

ساعت های فراری برای جنتلمن ها اکثر مردم این تصور را دارند که استفاده از مدل های مختلف ساعت مچی لوکس، باعث می شود شخصیتی منحصر به فرد و متمایز را در بین دوستان، همکاران و خانواده داشته باشند.

البته این نکته حائز اهمیت می باشد که.

.

.

اولین ملاقات با فراری F12 tdf، زیبای وحشی این روزها فراری با دو مدل 488 اسپایدر و F12tdf حسابی گرد و خاک به راه انداخته است.

در اینجا قرار است به سراغ برادر بزرگ‌تر یعنی F12tdf برویم.

خودرویی که قرار است تنها 799 دستگاه از آن تولید شود که.

.

.

گالری آرپا شرکت صنعت نوین امیرکبیر صدر استون سنگ تریمو گروه سترا سقف متحرک برقی بام تک محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید:             تگ ها: | موزه | انزو فراری | فراری برج شگفت انگیز AZ در برنو برج های لوکس ترنبری در لاس وگاس برج رویایی و لوکس روما رزیدنس کامرانیه موزه شگفت انگیز ب ام و در مونیخ برج مرکزی بانک ملی کویت برج مرکز تجارت جهانی بحرین دروازه براندنبورگ برلین نماد آلمان برج های شگفت انگیز دونالد ترامپ در سراسر جهان آسمان خراش مسکونی سنترال پارک نیویورک آسمان خراش مرکز مالی CTF در تیانجین برج مرکز مالی CTF گوانگجو پل شگفت انگیز نانپو در شانگهای ساختمان مرکز تجارت جهانی یک نیویورک آسمان خراش 432 پارک اونیو در نیویورک معروفترین پل های جهان عمارت اشرافی محمد بن سلمان ساختمان امپایر استیت در نیویورک تراس هادسون یاردز در منهتن نیویورک مسجد کاملیکا در استانبول برج توکیو اسکای تری بزرگترین برج مخابراتی جهان © Copyright 2015-2020 loginbrands.

com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map