برندینگ در مونته نگرو یوگسلاوی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مونته نگرو یوگسلاوی شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بلگراد- ایرنا- اختلافات تاریخی ببن صربستان و مونته نگرو با قدمتی بیش از یک قرن اکنون با صدور اطلاعیه هایی از سوی وزارت خانه های امور خارجه مبنی بر اخراج سفرا از پودگوریتسا و بلگراد باعث شده تا تنش ها میان دو کشور منطقه بالکان شعله ور شود به گزارش یکشنبه ایرنا، وزارت امور خارجه مونته نگرو ابتدا با صدرو اطلاعیه‌ای «ولادیمیر بوژوویچ» سفیر صربستان در پودگوریتسا را عنصر نامطلوب خواند و از وی خواسته شد که مونته نگرو را ترک کند.

در اطلاعیه وزارت امور خارجه مونته نگرو اعلام شده که بوژوویچ روز جمعه ۷ آذر ماه در یک سخنرانی از مصوبه برای پیوستن مونته نگرو به پادشاهی متحد صربستان، کرواسی و اسلونی در سال ۱۹۱۸ میلادی که توسط مجلس در آن زمان تصویب شد به عنوان «آزادسازی» اشاره کرده بود.

سفیر صربستان در مونته نگرو در سخنرانی خود از تصمیم مجمع ملی به عنوان درخواست آزادانه مردم مونته نگرو برای پیوستن به سرزمین پدری یاد کرد.

در اطلاعیه وزارت امور خارجه مونته نگرو همچنین اشاره شده که بوژوویچ به طور مستقیم کشور میزبان یعنی مونته نگرو را تحقیر و کوجک شمرده است.

مجلس مونته نگرو در قطعنامه‌ای نمادین مصوبه مجمع ملی در سال ۱۹۱۸ را لغو کرد و به پادشاهی متحد صرب‌ها، کروات‌ها و اسلوونی‌ها ملحق شد که این پادشاهی پس از گذشت زمانی به یوگسلاوی تبدیل گردید.

مونته نگرو در سال ۲۰۰۶ با برگزاری همه پرسی استقلال خود از صربستان را اعلام کرد.

وزارت امور خارجه صربستان نیز در اقدامی متقابل با صدور اطلاعیه‌ای «تارزان میلوشویچ» سفیر مونته نگرو در بلگراد را عنصر نامطلوب خواند و از وی خواست تا صربستان را طی ۷۲ ساعت ترک کند.

در بیانیه وزارت امور خارجه صربستان همجنین اشاره شده است که به مناسبت اعلام سفیر جمهوری صربستان در مونته نگرو بعنوان عنصر نامطلوب، این وزارت نیز در عملی متقابل چنین اقدام مشابهی را انجام داد.

«آلکساندر ووچیچ» رئیس جمهوری صربستان نیز در این رابطه «آنا برنابیچ» نخست وزیر و «نیکولا سلاکوویچ» وزیر امور خارجه این کشور را برای نشست و گفت و گو درباره آخرین تحولات با مونته نگرو دعوت کرد.

این نشست در ساعت یکشنبه شب ۱۸ به وقت محلی (ساعت ۲۰.

۳۰ دقیقه به وقت ایران) انجام می‌شود.

یاد آور می‌شود که دو کشور صربستان و مونته نگرو تا برگزاری همه پرسی در سال ۲۰۰۶ و به دنبال آن اعلام کشوری مستقل در غالب یک کشور به شمار می‌رفتند.

تصمیم اخراح سفیر صربستان از مونته نگرو از سوی دولت اتخاذ شده که مأموریت آن رو به اتمام است.

همچنین در انتخابات پارلمانی اخیر در مونته نگرو؛ حزب حاکم دموکراتیک سوسیالیست در این کشور به رهبری «میلوجوکانوویچ» رئیس جمهور کنونی پس از نزدیک به سی سال که در قدرت به سر می‌برد، شکست خورد و ائتلاف سه حزب در اپوزیسیون که طرفدار سیاست صربستان و فدراسیون روسیه است، پیروز انتخابات پارلمانی شدند.

روز چهارشنبه ۱۲ اذرماه قرار است که پارلمان مونته نگرو به دولت جدید رأی اعتماد دهد.

«زدراوکو کریووکاپیچ» که احتمالاً پس از دریافت رأی اعتماد از سوی پارلمان مونته نگرو طی هفته جاری رسماً به عنوان نخست وزیر فعالیت خود را آغاز می‌کند در تویتتر خود از اخراج سفیر صربستان از مونته نگرو ضمن ابراز تأسف بر بهبود و ترویج سیاست خوب همسایگی تاکید کرد.

کریووکاپیچ همچنین در توییتر خود چنین اقدامی را در مغایرت با روحیه چارچوب اروپایی و همکاری‌های خوب کشورهای دوست منطقه توصیف کرد.

وی افزود: دولت جدید در بهبود روابط مونته نگرو با صربستان کار خواهد کرد.

ما از یک سیاست همبستگی خوب با بلگراد و تمامی منطقه بر اساس اصل حاکمیت، استقلال و عدم مداخله در امور سایر کشورها پیروی می‌کنیم.

احترام متقابل معیار پودگوریتسا خواهد بود.

تصویب لایحه‌ای در ششم دی ۱۳۹۸ در پارلمان مونته نگرو مبنی بر اینکه کلیسای ارتدکس صرب‌ها در این کشور بعنوان اموال دولتی مونته نگرو در آید از تنش‌های دیگر بین صربستان و مونته نگرو است که موجب اعتراض و برپایی تظاهرات گسترده صرب‌های مقیم مونته نگرو گردید.

مونته نگرو، کشوری کوچک در منطقه بالکان واقع در کرانه دریای آدریاتیک پس از امضای سندی در ۳۰ اردیبشهت سال ۱۳۹۶، در ۱۵ خرداد همین سال (پنجم ژوئن ۲۰۱۷) طی مراسمی در وزارت امور خارجه آمریکا رسماً به عضویت پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در آمد.

کارشناسان امور سیاسی و نظامی منطقه بالکان باور دارند که عضویت مونته نگرو در ناتو می‌تواند توازن نظامی و سیاسی در منطقه بالکان بین قدرت‌های بزرگ بخصوص در منطقه اروپای شرقی ایجاد کند که اکثر کشورهای آن در گذشته به شوروی سابق گرایش داشته اند.

مونته نگرو در همه پرسی ۲۶ می ۲۰۰۶ با کسب آرای ۵۵.

۵ درصد به استقلال دست یافت و بدین صورت روند فروپاشی یوگسلاوی سابق که از ۱۹۹۱ شروع شده بود؛ با استقلال مونته نگرو کامل شد و این جمهوری پس از گذشت ۸۸ سال دوباره به استقلال دست یافت.

خاطر نشان می‌شود که حدود ۳۰ درصد از جمعیت مونته نگرو خود را صرب تبار می‌دانند.

بغداد – ایرنا- یک منبع امنیتی عراقی روز جمعه از انفجار بمب در مسیر… تهران – ایرنا - درآخرین روزهای حضور«دونالد ترامپ» خشمگین و عصبانی… نیویورک- ایرنا- دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با اعتراض و افشاگری… تهران- ایرنا- دونالد ترامپ با استناد به شیوع ویروس کرونا، تعلیق صدور… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map