برندینگ در نارا ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در نارا ژاپن در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بسیاری از بازدیدکنندگان منطقه‌ی کانسای (Kansai) یکسره به سمت کیوتو می‌روند، اما یکی از بهترین نواحی فرهنگی ژاپن نه جیون (Gion)، بلکه اولین پایتخت آن یعنی نارا (Nara) است.

نارا پُر از معابد و زیارت‌گاه‌های شگفت‌انگیز است، و همچنین این فرصت را فراهم می‌کند تا بازدیدکنندگان به حیواناتی که زمانی مقدس محسوب می‌شدند و آزار و اذیت آن‎‌ها غیرقانونی بود، نزدیک شوند.

در افسانه‌های ژاپنی آمده که خدای طوفان، تاکه‌میکازوچی (Takemikazuchi) در حدود سال‌های 700 از استان ایباراکی (Ibaraki) به نارا سفر کرد.

در این افسانه نقل شده است که او ابتدا سوار بر آهویی سفید بر فراز کوهستانی ظاهر شد.

 تاکه‌میکازوچی به یکی از خدایان مقدس زیارت‌گاه کسوگا (Kasuga) در نارا تبدیل شد، و بخاطر همین، آهوهای ساکن در اطراف جنگل پیام‌‎ رسان خدایان تلقی شده و به موجودات مقدس تبدیل شدند.

آسیب رساندن به این موجودات تا سال‌های 1600 جُرم بود.

حتی مشاهده‌ی یک آهوی مقدس و گزارش نکردن این موضوع، جرمی اهانت‌آمیز محسوب می‌شد.

مشاهده‌ی آهوی زنده به فال نیک گرفته می‌شد و مردم برای احترام به این حیوانات مقدس، تا زانو خم می‌شدند.

پس از جنگ جهانی دوم جایگاه مقدس این حیوانات به گنجینه‌های ملی تنزل داده شد.

حدود هزار سال پیش، کوجو کانه‌زانه (Kujo Kanezane) یکی از مقامات رسمی بالا رتبه، در حال ساختن معبدی در نارا بود که یک آهو، بدون توجه به جمعیت زیادی که در آنجا حضور داشت، وارد آن مکان شد.

کانجو دستانش را به هم گره می‌زند و در مقابل حیوان به زانو می‌افتد و گریه می‌کند.

چندین قرن از زمانی که کوچو به نارا رفته بود می‌گذرد اما آهوی مقدس پارک نارا هنوز هم باعث خوشحالی بازدیدکنندگان این مکان می‌شوند.

در حالی که امروزه اغلب افراد این آهوها را مقدس تلقی نمی‌کنند، بزرگ‌ترین قرعه‌ی شانس بازدیدکنندگان هستند.

1200 آهو آزادانه در اغلب فضاهای پارک نارا و کوهستان‌های اطراف آن تردد می‌‎کنند.

بارها شده است که بخاطر یک آهو که حاضر نیست از وسط خیابان حرکت کند، ترافیک سنگینی ایجاد شده است.

شاید ژاپن به کشوری مدرن تبدیل شده باشد، اما آهوها اینطور نیستند.

این روزها ممکن است دیدن آهوها باعث شود خیلی‌ها بگویند "چه ناز!" اما مسائلی وجود دارد که در هنگام بازدید باید رعایت شوند.

شاید این آهوها به انسان‌ها عادت کرده باشند، اما هنوز هم حیواناتی وحشی هستند.

آن‍‌ها شاخ می‌زنند، جفتک می‌اندازند، می‌پرند و گاز می‌گیرند.

آن‌ها با وجود اشتهای سیری ناپذیرشان ممکن است هر تکه کاغذی که پیدا می‌کنند را به دندان بگیرند.

دستفروشان زیادی در آنجا هستند که برای غذا دادن به آهوها سنبی (senbei) یا شیرینی برنجی  می‌فروشند، و انجام این کار در نارا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

به نظر می‌رسد که بعضی از این آهوها یادگرفته‌اند که اگر کمی خم شوند به عنوان جایزه یکی-دو شیرینی دریافت می‌کنند.

هرچند آهوها در مقابل افرادی که می‌خواهند به آن‌ها غذا بدهند به شدت پرخاشگر می‌شوند و بازدیدکنندگان باید مراقب دست‌ها و انگشت‌هایشان باشند.

آهوهای نارا، علیرغم رفتارهای شیطنت‌آمیزشان هر ساله باعث شادی و خوشحالی تعداد زیادی از مردم که از سرتاسر دنیا به این مکان می‌روند می‎شوند.

آیا شما هم دوست دارید این آهوها را از نزدیک ببینید؟ البته در فرهنگ ما هم آهو جایگاهی دارد که دقیقا بیشتر جنبه‌ی مذهبی دارد.

منبع: theculturetrip.

com در صنعت گردشگری، حمل‌ و نقل همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و مؤلفه‌هایی مانند هزینه و سرعتِ رسیدن به مقصد اجزای اصلی تشکیل‌ دهنده این بخش از صنعت.

.

.

  اگرچه زندگی انسان ها در این کره خاکی میلیون‌ها سال پیش آغاز شده است، پیدایش تمدن قدمتی بسیار کمتری نسبت به آن دارد.

نخستین آثار تمدن بشریت در 6500.

.

.

همیشه در طول تاریخ بشر رویدادهای عجیب‌وغریب و شگفت‌انگیزی اتفاق افتاده‌اند که به دلیل برخی از آن‌ها پی برده‌ایم و برخی نیز قابل کشف نبوده‌اند.

اینجا درباره شش راز هیجان‌انگیز.

.

.

شاید اینطور بنظر برسد که در دنیای امروزی عکس گرفتن از مناظر مختلف، موزه‌ها، پارک‌ها و .

.

.

محدودیتی نداشته باشد و بتوان به راحتی هر تصویری را از هرکجا در.

.

.

مردم بومی آنانگو (Anangu) و سازمان پارک‌های استرالیا صخرهٔ آیرز Ayers Rock را برای کاوشگران مجازی ممنوع کرده‌اند و هم‌اکنون این مکان در گوگل موجود نیست.

"تصاویر 360 درجه از.

.

.

سرتاسر جهان، قلعه‌های متروکه و مخروبه فراوانی وجود دارند، ولی تاریخ هیچ‌کدام به‌اندازه قلعه گوریچ در ولز شمالی جالب نیست.

این قلعه که در اوایل قرن نوزدهم میلادی ساخته شد،.

.

.

× در حال پاسخ به: اولین نفری که نظر می دهد شما باشید تور کیش دی 99 زاگرس قیمت از: 1,510,000 تومان تور استانبول + آنتالیا دی 99 پگاسوس قیمت از: 12,400,000 تومان تور ارمنستان دی 99 آرمنیا ایرویز قیمت از: 7,580,000 تومان 46 دلار 10 مرز جالب در دنیا بناهایی که از اسکلت و جمجمه انسان ها ساخته شده است از قلعه‌های ارواح در ترکیه دیدن کنید هم‌آمیزی طبیعت و تاریخ در روستای قلات سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم سرویس های بهداشتی شفاف در توکیو! لست سکند کافه های دوبعدی، نوشیدن قهوه در فضایی عجیب! لست سکند در شهر طلا، بستنی با روکش طلا میل کنید ! لست سکند ایده‌ای که گردشگری این شهر را رونق داد : صندوق پستی در زیر آب لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map