برندینگ در نوشاتل سوئیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در نوشاتل سوئیس در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضویت در خبرنامه ایمیل: رند ساعت شانزه لیزه توسط یک کارآفرین پرشور ایرانی به نام آقای کیوان لامع (Keyvan Lamé) که از سن جوانی درگیر کار با ساعت های لوکس و جواهرات بوده تأسیس گردید.

جدول محتوا Champs Élysées (شانزه لیزه) یک برند مستقل سوئیسی با مالکیت خانوادگی است که در شهر Neuchâtel ( نوشاتل) -مهد ساعت سازی – بنا گردیده است.

این برند به تقلید از شیک ترین خیابان پاریس که  همانا پایتخت جهان مد ولوکس می باشد نام گذاری گردید.

شانزه لیزه با استفاده از بهترین الماس ها و دیگر سنگ های قیمتی ساعت و جواهرات تولید می کند.

برند ساعت شانزه لیزه توسط یک کارآفرین پرشور ایرانی به نام آقای کیوان لامع (Keyvan Lamé) که از سن جوانی درگیر کار با ساعت های لوکس و جواهرات بوده تأسیس گردید.

خلاقیتش یک نگاه هنری از ساعت سازی به وجود آورد و پیام عشق و ظرافت با الهام از ظرافت فرانسوی زنانه که در سرتاسر جهان مشهور است را منتقل کرد.

مالک و مؤسس شانزه لیزه با دقت فراوان با استعداد ترین صنعتگران را برای تولید انتخاب کرده است، کسانی که اشتیاق و علاقه خود را جهت تولید بی عیب و نقص و با کیفیت بالا برای ساختن ساعت و بالا بردن ارزش الماس به اشتراک می گذارند.

پشت پرده برند شانزه لیزه یک چشم انداز محکم و قوی می باشد: ارائه خلاقیت، نوآوری، شور و عشق به زنان منحصر به فرد و فاخر در دنیا.

هر مدل شانزه لیزه از تمایل به شور عشق سرچشمه گرفته بود.

پیام عشق از طراح به الهه شعر و موسیقی خود، یعنی زن.

ساعت های شانزه لیزه مسحور شده و نیرویی برای الهام بخشیدن به رویاها دارد.

ظرافت این ساعت ها، زیبایی زنانی که آن را دست می کنند را بالا می برد.

شانزه لیزه همواره در ساخت کالای باکیفیت،  پیگیری مستمر دارد.

در زینت بخشیدن به این ساعت ها فقط از بهترین سنگ های قیمتی استفاده می شود.

برای یک تازه وارد به صحنه ساعت سازی سوئیسی، این برند نوشاتلی یشنهاد می دهد که انحصاراً هنرشان مختص به خانم ها باشد.

مدل های این برند به طور کامل در سوئیس تولید شده و مجهز به موتورهای مکانیکی یا کوارتز مرسوم در صنعت ساعت سازی می باشند.

برند مستقل خانوادگی شانزه لیزه ارزش هایی مثل اعتبار، برتری، هنر معاصر و طرحی نوآورانه همراه با جسارت و خلاقیت را ترویج می دهد.

هر مدل آن داستان عاشقانه ای برای گفتن دارد.

یک ردپای پرشور از احساسات.

کیوان در ۱۲ جولای ۱۹۷۲ در تهران متولد شد.

او ریاضی فیزیک خوانده است.

پیشه خانوادگی او طلا و جواهرات بوده است و ذهن او از دوران جوانی همیشه در کسب و کار بود.

از همان کودکی غرق در صنعت ساعت شد.

کیوان فعالیت خود را به عنوان خرده فروش برای Swatch Group با کار کردن روی برندهایی مثل Omega، Longines، Rado، Tissot، Certina و Swatch شروع کرد.

کیوان لامع تجربه کاری کیوان با برند های مطرح مثل Cartier، Rolex، Raymond Weil و Candino وی را مصمم کرد که یک توزیع کننده در خاورمیانه باشد.

سپس کیوان شروع به توزیع برندهای ساعت با پیشینه زیاد نموده و همچنین به همراه همسر و ۲ پسرش از ایران به دوبی نقل مکان نمود.

سرانجام او با برندهای افسانه ای مثل  Girard-Perregaux، JEANRICHARD، Dubey & Schaldenbrand، Cuervo y Sobrino، Versace، Salvatore Ferragamo، Valentino، Saint Honoré، Marvin، Nina Ricci و Fendi نیز کار کرد.

کیوان لامع از سال ۲۰۱۱ مالک و بنیانگذار برند Champs Élysées (شانزه لیزه) در نوشاتل سوئیس بوده است.

ماسیمو روسی در ۲ مارس ۱۹۶۳ در Lugano سوئیس متولد شد.

او زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را به خوبی زبان ایتالیایی که زبان مادری اش است نیز صحبت می کند.

وی فارغ التحصیل دانشگاه Business  (دانشگاهی در شهر زوریخ سوئد) با رتبه ممتاز در رشته اقتصاد می باشد.

ماسیمو روسی زمینه کاری او به عنوان یک کهنه کار صنعت ساعت شامل موارد زیر می باشد: ۱) مدیر تولید در Siber Hegner واقع در لوزان سوئیس ۲) مدیر سرویس بازاریابی در Tissot (Swatch Group) در شهر Biel-Bienne سوئیس ۳)مدیر بازاریابی، بخش ساعت های ورزشی در نوشاتل سوئیس ۴)مدیر برند بخش ورزشی Maurice Lacroix در خارج از کشور (در مادرید اسپانیا و پاریس فرانسه) ۵)مدیر بازاریابی بین المللی Maurice Lacroix، Desco von Schultess AG در زوریخ ۶)مدیر فروش منطقه ای Versace در Manno سوئیس ۷)رئیس ارتباطات Rado (Swatch Group) در Lengnau سوئیس ۸)مدیرعامل Cuervo y Sobrinos در Capolago سوئیس اما ماسیمو روسی امروز رئیس اجرایی شانزه لیزه در نوشاتل سوئیس است.

مهناز افشار، ستاره سینمای ایران متولد ۱۱ ژوئن ۱۹۷۷ در تهران است.

وی فارغ التحصیل مؤسسه هنری حنانه است.

مهناز با سر یال ” گمشده” به صحنه آمده و کار حرفه ای خود را در سال ۱۹۹۹ با بازی در فیلم ” شور عشق ” شروع کرد.

مهناز افشار با داشتن شهرتی قابل توجه، اکنون به عنوان مانکن و چهره مد شانزه لیزه می باشد.

مهناز افشار در سال ۲۰۱۵ شانزه لیزه ۳ مجموعه فوق العاده از ساعت و جواهرات زنانه را در نمایشگاه بازل معرفی کرد: Estelle، Rive Blanche و Opera Roya   برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برند به وبسایت شانزه لیزه مراجعه فرمایید.

    Short Link: سلام وقت بخير ،، با نشكر از سايت و اطلاعاته مفيد و خوبتون،، لطفا در مورد برند جان ريچارد يا جين ريچارد هم اطلاعات تخصصي و جامع هم در سايت قرار بديد،، سپاس نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Time limit is exhausted.

Please reload CAPTCHA.

 ×  9  =  fifty four Sign me up for the newsletter نظرات خود را برای ما ارسال کنید و شاهد رشد ما باشید.

۹۹/۱۰/۰۹ کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به مجله ساعت من است - طراحی سایت :یو آی کار - بهینه سازی سایت :آژانس دیجیتال مارکتینگ پل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map