برندینگ در نوعی مخدر آذربایجان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در نوعی مخدر آذربایجان شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به این‌که تبریز ظرفیت برند جهانی را داراست، گفت: اولین گام برای تحقق این هدف، شناساندن تبریز و معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر است که باید در این راه، از برندسازی برای شهر تبریز و ابزار تبلیغات ی مختلف استفاده کنیم.

حجت الاسلام احمد حمیدی در نشست بررسی برندسازی شهر تبریز با اشاره به این‌که سابقه اجرای برندیگ در شهرداری تبریز از سال ۹۵ وجود دارد، گفت: پس از انجام مطالعات اولیه و تشکیل شورای سیاستگذاری برندینگ، شهرداری تبریز طی فراخوان از شرکت‌های حائز شرایط برای برندینگ تبریز دعوت به عمل آورد و ۱۷ طرح از سطح کشور به دبیرخانه واصل شد و طرحی انتخاب شد ولی متاسفانه مسکوت ماند.

وی با بیان این‌که برندسازی شهری، مجموعه‌ای گسترده از ادراک مخاطبان از فضاهای شهری، شهروندان و بسیاری از شاخصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زندگی شهری است، گفت: برندسازی شهری، روشی برای افزایش جاذبه‌ی شهر و نقطه‌ی اساسی شناخت شهر است.

وی گفت: برندها با تکیه بر داشته‌های شهری در جهت افزایش اعتبار جهانی خود حرکت می‌کنند و جایگاه بین‌المللی خود را در مقایسه با سایر شهرهای جهان ارتقاء می‌دهند و چنین رقابتی می‌تواند منافع حداکثری شهروندان را تامین و هویت شهری را تقویت کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه مقرر شد جلسات تخصصی در لایه‌های کارشناسی مدیریت شهری و با مشارکت نخبگان، دانشگاهیان و افراد صاحب نظر برگزار شود و در نهایت پیش نویس طرح به م سئو لان ارشد شهری ارائه شود تا طرح را با اهداف و سیاست‌های کلی مدیریت شهری، اسناد بالادستی و سایر اقتضائات زمانی و مکانی تطابق داده و بهترین تصمیم برای برندسازی شهر تبریز گرفته شود.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map