برندینگ در هابانا کوبا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در هابانا کوبا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کافیه یه ایمیل بدین تا جالب ترین چیزایی که باید بدونین رو گلچین در اختیارتون بذاریم، ماهانه! سیگار برگ های کوبایی در سه رده لاکچری، معمولی و ارزان یافت می شوند.

اما کدام برندها لاکچری و کدام ها معمولی و کدام ارزان اند؟ با ما همراه باشید که بیشتر با سیگار برگ های کوبایی آشنا شویم.

سیگار برگ کوبایی آوازه اش را کوچک و بزرگ شنیده اند، سیگاربرگی که با “فیدل کاستر” و “چه گوارا” عجین است و هر کسی دوست دارد حتی یکبار هم که شده امتحانش کند! اما تعداد زیاد برند ها و مدل های سیگار برگ می تواند هر کسی را در ابتدای کار گیج کند! برای این منظور در مرداچی بخشی را به سیگار برگ و به خصوص سیگار برگ کوبایی اختصاص داده ایم.

کوبا سیگار برگ هایش را در سه رده به بازار عرضه می کند، رده اول را سیگاربرگ های درجه یک و لاکچری تشکیل می دهند، رده دوم، سیگار برگ های خوبی که به اندازه قبلی ها معروف نیستند و رده سیگار برگ های ارزان قیمت.

رده بندی ای که خود کوبا برای برند هایش معرفی کرده، با آنچه ما اینجا معرفی کردیم کمی فرق می کند.

بعضی برند ها نمرات سیگارهایشان با آنچه کوبا قولش را می دهد، تفاوت دارد و ما سعی کردیم نمرات را معیار دسته بندی قرار دهیم.

می توانید رده بندی ای که خود کوبا اعلام کرده را هم اینجا ببینید.

تو ویدیو زیر می تونید ببینید که سیگار برگ کوبایی رو چطوری درست می کنن، چطور برگ های خشک شده ی تنباکو رو رول می کنند و با کمی عسل کنار هم نگه می دارند  و در آخر با عسل و لیمو(!) سیگار برگشتان می کشند! برند های مختلف سیگاربرگ های کوبایی را به ترتیب معروف و با کیفیت بودن لیست کرده ایم، برند هایی که در انتهای لیست اند سیگاربرگ های بهتری تولید می کنند و تولید کننده های معروف تری هستند.

نمره تقریبی برند: 6 برند سیگار برگ خوزه پدرو سال 1880 میلادی در کوبا شروع به کار کرد، در ابتدا فقط شیگار های ماشینی تولید می کرد ولی بعد ها سیگار های دست پیچ هم تولید کرد.

این روز ها هم سیگار برگ های کوبایی ارزان قیمتی تولید می کند که هرچند طعم خوشایند تنباکو و سیگار برگ کوبایی را دارد ولی هرگز طعم و رایحه اش به پای برند های بهتر سیگار برگ کوبایی نمی رسد.

و مهم ترین عامل جذابیت اش قیمت پایینش است.

سیگار برگ های این برند ارزان است، طعم اش نه چندان خوب و از نظر گیرایی سبک تا متوسط است.

اطلاعات بیشتر در اینجا و اینجا.

نمره تقریبی برند: 6 رافائل گونزالز، کارخانه ای است که ویتولای “لانزدل” را برای اولین بار به بازار عرضه کرد.

همراه هر جعبه از سیگار های رافائل گونزالز، یک برگه به زبان انگلیسی هست که این سیگار ها باید قبل در فاصله ی یک ماهه از زمان خروج از کوبا کشیده شوند، وگرنه باید یکسال کامل در [هیومیدور] کهنه شوند! سیگار برگ های رافائل گونزالز طعم و گیرایی ملایم و سبکی دارد و برای تازه کار ها گزینه ی مناسبی به حساب می آید.

+ و + نمره تقریبی برند: 7 رامون آلونس از قدیمی ترین برند های سیگار برگ است که هنوز تولید دارد.

رامون آلونس در سال 1837 توسط “رامون آلونس” یکی از مهاجر های اسپانیایی کوبا تاسیس شده.

در و اویلن تولید کننده ای بود که سیگار هایش را به شکل امروزی بسته بندی می کند.

رامون آلونس هم سیگاربرگ های بسیار عالی تولید می کند در حد برندهایی چون بولیوار و هم سیگار برگ های معمولی که ارزان قیمت باشد.

به خاطر همین دسته بندی اش کمی سخت است، ولی آنچه خود من از سیگار های رامون آلونس دیده ام چندان چنگی بدل نمیزد، به همین خاطر در انتهای لیست قرار داده ام.

دو مدل Allones Specially Selected و Gigantes از جمله ی بهترین سیگار برگ های رامون آلونس هستند و بقیه سیگار برگ هایش هم برخی خوب و برخی معمولی اند.

+ و + نمره تقریبی 7 یک سیگار برگ ماشین پیچ کوبایی که در بازار ایران هم فراوان یافت می شود.

در دکه ها و مغازه های دخانیاتی خیلی شهر ها پیدا می شود.

گوانتانامرا از برند های خیلی جدید کوباست و در سال 2002 شروع به کار کرده، سیگار هایش از تبناکو های کوبا تهییه می شود که کیفیت قابل قبولی دارد، نسبتا سبک است.

از نظر طعم ه مبه دیگر برند های مطرح تر نمی رسد.

قیمت سیگار برگ های گوانتانامرا پایین تر از رقبای دست پیچش است که آن را گزینه ای به صرفه برای امتحان سیگار برگ کوبایی تبدیل می کند.

معمولا سیگار برگ های گوانتانامرا را در تیوب پلاستیکی شفافی می فروشند که نگه داری اش را راحت می کند.

+ نمره تقریبی برند: 7 برند سیگار برگ دیپلوماتیکوس در سال 1960 شروع به کار کرد، هدف از ساخت این برند ارائه ی سیگار برگ هایی شبیه به سیگار برگ های مونته کریستو بود که قیمت کمتری داشته باشند و در همان منطقه ای که مونت کریستو سیگار هایش را تولید می کرد و به عنوان شاخه ای از شروع به فعالیت کرد.

نام گذاری و اندازه و شکل سیگار برگ های دیپلوماتیکوس دقیقا شبیه به مونته کریستو است ولی سیگار های دیپلوماتیکوس ارزان ترند، تقریبا نصف قیمت مونته کریستو و طعم و مزه ی نسبتا خوبی هم دارند هرچند به پای سیگار های مونته کریستو نمی رسند.

+ , + نمره تقریبی برند: 7 از سیگار برگ های کوبایی که کمتر شناخته شده است، از سال 1876 میلادی تا به در کار تولید سیگار برگ است و تمام محصولاتش دست پیچ است.

این سیگار را بیشتر علاقه مندان به سیگار برگ می شناسند و کمتر افراد دیگر حتی نامش را شنیده باشند ولی سیگار برگ هایی خوش طعم و بو دارد که یکبار امتحانش می تواند هر کسی را به مشتری دائمش تبدیل کند.

Selección No.

1 و Selección No.

2 شاخص ترین سیگار برگ های این برند هستند.

+ و + نمره تقریبی برند: 7 ال ری دل موندو به معنای پادشاه جهان! یکی از سیگار برگ های خوب کوبایی است، که به داشتن سیگار برگ هایی با رپرهای تیره و روغنی معروف است.

در گذشته معروف تر و لاکچری تر بوده ولی هنوز هم سیگار برگ های خوب و با کیفیتی تولید می کند.

همه ی سیگار برگ های ال ری دل موندو، دست پیچ و لانگ فیلر هستند.

+ و + نمره تقریبی برند: 7 برخلاف اکثر دیگر برند های سیگار برگ کوبایی، برند کینترو / کوئینترو در پایتخت کوبا تولید نمی وشد، بلکه در یکی از شهر های جنوبی آن که معروف به “نگین جنوب” است یعنی شهر “سیینفوئگوس” تولید می شود.

کوئینترو سیگار برگ های نسبتا ارزانی تولید می کند که کیفیت و طعم مناسبی هم دارند و برای کسی که می خواهد طعم واقعی سیگار برگ کوبایی را با هزینه ای پایین بکشد، گزینه ی ایده آلی است.

+ و + نمره تقریبی برند: 7 برند فونسکا را با کاغذ سفیدی که دور هر نخ سیگار را گرفته می توانید شناسایی کنید، موسس این برند آدم بسیار مرتب و منظمی بوده که این وسواس و اهمیتش به لباس ها و ظاهرش به سیگار های تولدی اش هم سرایت کرده و به این شکل سیگار های فونسکا را از دیگر برند ها جدا کرده.

سیگار های فونسکا قیمت متوسطی دارند و طعم خوشایند و دلپذیری در همه سیگارهایش جاریست و سیگار سبکی هم هست که آن را به یکی از گزینه های عالی برای تجربه های اول سیگار برگ تبدیل می کند.

+ و + نمره تقریبی برند: 7 از تولید کنننده های سیگاربرگ های ارزان کوبایی.

وگوروس است.

نسبت به برند هایی چون مونته کریستو و کوهیبا یا حتی روباینا و سن کریستوبال برند ضعیف تری است ولی هنوز هم انتخاب قابل قبولی برای لذت بردن از سیگار های کوبایی به حساب می آید.

ساختمانِ کارخانه ی وگوروس داستان جالبی دارد که ابتدا بیمارستان بود و بعد ها تبدیل به مدرسه هنر و بعد تبدیل به کارخانه ی تولید سیگارت و در نهایت به محل پیچیدن سیگار برگ کوبایی تبدیل شد.

+ و + نمره تقریبی برند: 7 برند کوئی دوغسی همانطور که از اسمش پیداست برای بازار فرانسه تولید شده.

اسم برند هم از روی خیابان معروفی در نزدیکی رودخانه ی سن گرفته شده است.

رنگ سیگار برگ های این برند عمدتا سیگار هایی با رنگ های قهوه ای روشن (کلارو) و قهوه ای (کلورادو کلارو) هستند.

+ و + نمره تقریبی برند: 7 سانچو پانزا اسم شخصیتی در رمان اسپانیایی دون کیشوت است.

که بر روی این برند سیگار گذاشته شده است.

این برند را بیشتر به سیگاربرگ های بزرگش یعنی به مدل های سانچو و بلیکوسو می شناسند.

سیگار برگ های این برند، متوسط اند از نظر طعم و گیرایی.

+ نمره تقریبی برند: 8 کوآبا حدود بیست سال پیش شروع به کار کرد.

برندی که فقط سیگار های فیگورادو (یعنی با شکل غیرمعمول) و آن هم مدل خاصی از فیگورادو که معروف به دابل فیگورادو است، تولید می کند.

کلمه “کوآبا” به زبان بومیان کوبا، اسم بوته قابل احتراقی بود که با آن کوهیبا (به معنای تنباکو) را آتش می زدند.

+ و + نمره تقریبی برند: 8 سن کریستوبال نام اصلی هاوانا پایتخت کوبا بوده است.

اسمی که سال 1519 اولین ساکنین آنجا به آن داده بودند! سیگار برگ های برند سن کریستوبال هم به نام قلعه هایی که در زمان حکومت اسپانیا بر آن مناطق برا دفاع از شهر ساخته شده نام گذاری شده اند.

“El Morro” و “La Fuerza” و “La Punta” و”El Principe”.

در سال 2004 سه مدل دیگر به سیگار های سن کریستوبال اضافه شد که اسم خیابان های معروف هاوانا پایتخت کوبا را روی آن ها گذاشته اند.

“Muralla” و “Mercaderes” و “Oficios”.

سایز این سه تا سیگار هم منخصر به فرد است و هیچ تولید کننده دیگری در این سایز سیگار تولید نمی کند.

سیگار های سن کریستوبال همه از بهترین سیگار های کوبایی موجود است و کیفیت بالایی دارد.

در ایران هم یافت می شود.

+ و + نمره تقریبی برند: 8 روباینا از برند های نسبتا تازه تاسیس سیگار برگ کوبایی است.

البته خانواده ی “روباینا” سالها در کوبا و در زمین های “وگاس” تنباکو کشت می کردند، علی الخصوص “دون آلخاندرو روباینا” که رپر های معرکه ای تولید می کرد.

و برند روباینا هم به افتخار خانواده روباینا و آلخاندرو روباینا در سال 1997 افتتاح شد.

و سیگار هایش از بهترین سیگار های کوبایی است که امتحانش را به هر علاقه مند به سیگار برگی توصیه می کنیم.

+ و + نمره تقریبی برند: 8 اختلاف است که اسم این برند از روی رمانی معروف نوشته ی تورنتون وایدلر گرفته شده یا اسمش از شهر سینت لوییس در کوبا گرفته شده؟ احتمالا دومی است ولی هر کدام که باشد، سینت لوییس ری، سیگار برگ هایی با طعمی قوی، در عین حال سبک از نظر گیرایی می سازد و یکی از برند های خوب سیگار برگ کوبایی است.

+ و + نمره تقریبی برند: 8 لوگوی برند پانچ، ترکیبی است از چهار عکس از فرایند پیچیدن سیگار برگ و یک عکس از یک عروسک یا دلقک خیمه شب بازی در حال سیگار کشیدن را نشان می دهد.

این دلقک در صده ی گذشته در اروپا خیلی مطرح و بود و تولید کننده برند پانچ هم با هدف گرفتن آن بازار این برند را با چنین لوگویی تاسیس کرد.

مدل “پانچ پانچ” از برند پانچ معروف ترین سیگار این تولید کننده کوبایی است.

( نام گذاری های کوبایی ها حقیقتا گیج کننده است!) + و + نمره تقریبی برند: 8 هویو به معنای گودال است، که در اسم این برند به معنای زمین های صاف و هموار(جلگه ای؟) در منطقه ی “مونتری” است که محل کشت تنباکو های این برند است.

سیگار برگ های هویو طعم ملایمی دارند و در سایز های متنوعی تولید می شوند.

سری “لی هویو” بخشی از سیگار های هویو اند که طعم قوی تری دارند و الان 50 سال است که در کنار سیگار برگ های اصلی هویو تولید می شوند.

+ و + نمره تقریبی برند: 8 برند ترینیداد هم مانند کوهیبا، در ابتدا به صورت اختصاصی برای فیدل کاسترو سیگار تولید می کرد و به میهمانان سیاسی هدیه داده می شد.

بعدا ها در سال 1996 به یک برند تولید سیگار برگ عمومی تبدیل شد و محصولاتش در دسترس عموم و دیگر کشور ها قرار گرفت.

از جمله ایران! در ایران هم می توانید این سیگار برگ کوبایی را با قیمت تقریبا بالایی گیر بیاورید! + و + نمره تقریبی برند: 8 هرمان آپمن بانکداری آلمانی بود که علاقه زیادی هم به سیگار های کوبایی داشت، تا جایی که کلا به کوبا مهاجرت کرد و در آنجا علاوه بر بانک داری مغازه ی سیگار فروشی ای هم باز کرد و خودش هم سیگار هایی تولید کرد.

بانک آپمن چند سال بعد بسته شد ولی سیگار هایش هنوز هم تولید می شوند.

در لوگوی این برند مدال هایی که در جشنواره های مختلف برنده شده به علاوه ی امضای هرمان آپمن، موسس برند، دیده می شود.

سیگاربرگ های Magnum 46 و Magnum 50 و Sir Winston و Connoisseur No.

1 و Corona Junior و Half Corona بهرتین سیگاربرگ های برند آپمن هستند.

اطلاعات بیشتر در + و + نمره تقریبی برند: 8 اسم این برند سیگار برگ از داستان تراژدی رومئو ژولیت شکسپیر برداشته شده است و سیگار های این برند هم مانند داستانی که از رویش نام گذاری شده معروف اند.

از جمله طرفدار های دو آتشه سیگار برگ های رومئو و ژولیت، وینستون چرچیل بود.

که به افتخارش رومئو و ژولیت سیگاری را به نامش زد ” Romeo y Julieta Churchills “.

البته امروزه برند های زیادی سیگاری با نام چرچیل می زنند و سایز مخصوصی به اسم وینستون چرچیل به وجود آمده.

به سیگاربرگی که که طولش 178 میلی متر و قطرش 47 (18.

5 میلی متر) باشد سایز چرچیل می گویند.

+ و + نمره تقریبی برند: 8 کارخانه ی پارتاگاس در سال 1845 توسط دون جیم پارتاگاس در پایتخت کوبا تاسیس شد، کارخانه ای که برخی از دیگر برند های سیگار برگ کوبایی هم در آن ساخته می شوند.

سیگار برگ های پارتاگاس از طعم غنی اند و مزه ای شبیه به خاک دارند، از نظر گیرایی هم سنگین هستند.

پارتاگاس سیگار برگ های زیاد و متنوعی تولید می کند، شاید معروف ترین سیگار هایش Serie D No.

4 باشد که از سال 1930 تا به حال تولید می شود.

+ و + نمره تقریبی برند: 9 سیمون بولیوار از فرماندهان معروف و بزرگ آمریکای جنوبی است که بخش های زیادی از مناطق آمریکای جنوبی را از یزر سلطه ی اسپانیا خارج کرد.

در سال 1901 کارخانه ی تولید سیگار برگی در کوبا به افتخار این فرمانده بزرگ تاسیس شد و یکی از سنگین ترین و پر طعم تیرن سیگار های کوبایی است که پیدا می شود.

سیگاربرگ های بولیوار جز پر طرفدار ترین سیگار های کوبایی است و اگر طاقت سیگار برگ سنگین را دارید حتما توصیه می شود که سراغ این جواهر کوبایی بروید.

+ و + نمره تقریبی برند: 9 سیگار برگ‌های کوهیبا شهره‌ی عام و خاص است، شاید بعد از مونته‌کریستو معروف‌ترین برند سیگار برگ کوبایی باشد.

کارخانه ی El Laguito که سیگار های کوهیبا را تولید می کند زمانی کاملا سری و فقط برای فیدل کاستر و میهمانان او که عمدتا سران کشور های دیگر بودند، سیگار تولید می کرد.

هر چند امروزه هم کارخانه و هم برند کوهیبا در سطح جهان معروف است و در ایران هم در بسیاری از سیگار فروشی ها یافت می شود.

(هم اصل و هم فیک) کوهیبا به معنی تنباکو است در زبان بومیان کوبا و آمریکا، همان سرخ پوست هایی که کریستف کلمب با آن ها اولین بار مواجه شد، است! برگ های تنباکوی مورد استفاده در سیگار برگ های کوهیبا، از بین بهترین برگ های موجود در تمام جزیره کوبا انتخاب می شود و با کیفیت بالایی فرایند های تخمیر، خشک کردن و آماده سازی سیگار صورت می گیرد.

کوهیبا پرچم دار سیگار برگ های کوبایی است و قیمت گرانی هم دارد.

سیگار برگهایش هم در سری های متنوع و مختلفی تولید می شود.

که طعم و گیرایی و رنگ های مختلفی هم دارند.

سیگار برگ های سیگلو کوهیا (که از معوف ترین سری های کوهیبا هستند.

) همه طعمی خنک (شبیه به خیار) مانند و گیرایی متوسطی دارند.

+ و + نمره تقریبی برند: 9 مونته کریستو معروف ترین و پر فروش ترین برند سیگار برگ کوبایی است.

برند محبوب چه گوارا، سیگاری مناسب هم برای تازه کار ها و هم برای شیفتگان سیگار برگ و پیشکسوتان این عرصه! اسم این برند از رمان کنت مونت کریستو گرفته شده نوشته ی الکساندر دوما گرفته شده است.

در گذشته برای سیگار پیچ ها، کسی روزنامه و داستان می خواند که حوصله شان سر نرود و یکی از داستان های محبوب کارگر های سیگار پیچی، همین داستان مونت کریستو بود، که نامش به این برند رسید.

سیگاربرگ های مونت کریستو در ابتدا بر با شماره اسم گذاری می شدند، ولی بعد ها مدل ادموندو (نام قهرمان رمان دوما) و سری سیگاربرگ های مونته کریستو “اپن” هم به آن ها اضافه شد.

سیگاربرگ های مونت کریستو طعمی خاکی و سنگین دارند برخی می گویند مزه ای فلفلی هم در آن حس می کنند! از نظر گیرایی هم متوسط تا سنگین اند.

+ و + قدم بعدی چیست؟ حالا که با سیگار برگ های کوبایی مختلف آشنا شدید، خوب است در مورد رنگ سیگار برگ ها هم بخوانید.

با انواع سیگار برگ ها آشنا شوید که اصطلاحات مربوط به شکل و سایز های سیگار برگ از جمله ویتولا در آن توضیح داده شده.

دیدگاه نام * ایمیل * وب سایت نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

[…] سیگار برگ کوبایی، معرفی سیگار برگ های کوبایی خوب و معرو… […] […] سیگار برگ سایز کورونا از برند کوئی دوغسی […] مرداچی رسانه ای مردمی است که برای بهتر شدن زندگی مردان فارسی زبان تلاش می کند.

از هر طریقی که بتواند، آموزش های کاربردی مهارت های روزمره، استایل، فیتنس، سلامت بدن و روان، راهنمای روابط و طرز تفکر و هر چه که به این هدف کمک کند بخشی از مرداچی است.

با ما همراه باشید تا خوشتیپ تر، خوش صحبت و خوشحال شوید و بمانید.

تمام مطالب توسط تیم "مرداچی" تهییه و تنظیم شده است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map