برندینگ در هده الغربی موریتانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در هده الغربی موریتانی شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش جام نیوز، امارات متحده عربی تنها به دخالت در امور سیاسی موریتانی و نفوذ در این کشور بسنده نکرده است بلکه اکنون تلاش‌هایی را برای گسترش نفوذ خود در این کشور آغاز کرده است اما این بار طرح خود را در نزدیکی الجزایر پیاده کرده است، این امر سوالاتی را درباره قصد و نیت ابوظبی از این حضور نظامی در نزدیکی مرزهای الجزایر را در ذهن ایجاد می کند.

امارات برای ساخت این پایگاه، منطقه‌ای راهبردی نزدیک به مرزهای موریتانیا و مالی از یک سو و موریتانی و الجزایر از سوی دیگر انتخاب کرده تا پروژه توسعه فرودگاه و پایگاه نظامی خود در شمال این کشور (موریتانی) بررسی کند.

طرح ایجاد پایگاه نطامی امارات در شرایطی مطرح شده است که «خلیفه حفتر»، ژنرال بازنشسته لیبایی و متحد نزدیک ابوظبی با تنگناهای سیاسی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کندو الجزایر نیز روی خوشی به عملیات نظامی این مهره امارات علیه طرابلس نشان نداده است.

در همین رابطه، «المنصف المرزوقی»، رئیس جمهور اسبق تونس نسبت به وجود انقلابی معکوس به رهبری امارات، عربستان و مصر برای برهم زدن اوضاع در الجزایر، تونس و مغرب هشدار داده بود.

اختلافات امارات با الجزایر الجزایر با امارات در چندین پرونده از جمله مساله محاصره قطر و بحران لیبی اتفاق‌نظر نداشته است به طوری که دولت الجزایر در پرونده لیبی با «فایز السراج»، رئیس دولت وفاق ملی به عنوان دولت مورد تایید سازمان‌های جهانی تعامل دارد و شورش خلیفه حفتر متحد ابوظبی را محکوم می کند.

الجزایر همچنین در موضوع محاصره قطر در سال 2017 میلادی هم در صف امارات و عربستان قرار نگرفت و خواهان پایبندی به راهکارهای سیاسی برای حل و فصل این بحران سیاسی شد.

طبق اظهارات «محمد العربی زیتوت»، از پایه‌گذاران جنبش «رشاد» در مصاحبه با «الخلیج اونلاین»، امارات تلاش‌های فراوانی کرد تا تحرکات مردمی الجزایر را متوقف کند به طوری که این کشور به همراه عربستان خواهان نابود کردن انقلاب الجزایر و ایجاد آشوب و ناامنی در این کشور است همانطور که در لیبی، مصر و سوریه این سیاست خود را پیش بردند.

ابوظبی هماره در تلاش است تا جای پایی در الجزایر به ویژه ارتش این کشور برای خود بیابد، امارات اخیرا برای ورود به طرح همکاری میان ارتش ملی الجزاری و گروه آلمانی مرسدس بنز برای تولید خودروهای زره‌پوش به نام «نمر» تلاش کرده است.

سوء استفاده از موریتانی روند ورود امارات به موریتانی و نیز دیدارهای رسمی م سئو لان دو کشور به طور قابل ملاحظه‌ای طی چند سال‌ اخیر افزایش یافته است، همچنین همکاری نظامی دوجانبه این دو کشور به ویژه پس از تایید موریتانیا از جنگ عربستان و امارات در یمن روند تصاعدی را تجربه کرده است.

امارات چند ماه پیش همزمان با ریاست جمهوری «محمد ولد الشیخ الغزوانی»، هواپیمای نظامی پیشرفته‌ای را با هدف انجام ماموریت‌های شناسایی هوایی و عملیات هلی‌برد در شرایط جوی دشوار در اختیار ارتش موریتانی قرار داد.

در همین ارتباط، «احمد انداری»، استاد روابط بین المللی در دانشگاه العیون تصریح کرد:«رخنه امارات در موریتانی بیانگر بخشی از تمایل ابوظبی در سوء استفاده از بحران اقتصادی حادی است که این کشور با آن دست به گریبان است، هدف امارات از این اقدام تقویت نفوذ خود در این کشور حائز اهمیت بسیار از منظر ژئواستراتیجی به ویژه برای کمک به نفوذ در افریقاست.

» انداری در ادامه افزود: «بسیاری از توافق‌نامه‌های امضا شده امارات با موریتانی علیرغم پیامدهای تاثیرگذار آن بر اقتصاد موریتانیا و رویکردهای سیاسی این کشور هنوز به تصویب پارلمان نرسیده است.

» توافق اخیر میان دولت موریتانی و امارات مبنی بر واگذاری فرودگاه بین المللی “ام التونسی” نواکشوت به یک شرکت اماراتی بحث و جدل‌های زیادی را به همراه داشت، به ویژه اینکه تاکنون هیچ‌گونه جزئیاتی از واگذاری اداره کامل فرودگاه موریتانی و تمامی امتیازات آن به شرکت اماراتی به مدت ۲۵ سال منتشر نشده است.

همچنین واگذاری اراضی کشاورزی حاصلخیز در کرانه رود سنگال به تاجران اماراتی، تظاهرات ساکنان محلی را به همراه داشته است، چراکه این اهالی معتقدند که کوچ اجباری این افراد از اراضی‌شان که معاش خود را از آن تأمین می‌کنند در راستای منافع سرمایه گذاران خارجی بوده و ظلم در حق آنها محسوب می‌شود و همین مسأله خشم اعضای پارلمان موریتانی را به همراه داشته است.

همکاری‌های نظامی دو جانبه بین موریتانی و امارات از زمانی آغاز شد که موریتانی در صف امارات و عربستان سعودی در جنگ یمن قرار گرفت و تصمیم گرفت تا روابط خود را با قطر در سال ۲۰۱۷ قطع کند.

امارات همچنین یک دانشکده دفاعی در نواکشوت پایتخت موریتانی به نام دانشکده محمد بن زاید افتتاح کرده است.

امارات متحده عربی در طول سال‌های گذشته تلاش کرده تا در سواحل غربی و شرقی قاره آفریقا حضور پیدا کند.

بسیاری از ناظران بر این باورند که حضور امارات متحده عربی در قاره آفریقا با اهداف نظامی و اقتصادی صورت گرفته است.

  میدل ایست نیوز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map