برندینگ در هراره زیمبابوه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در هراره زیمبابوه شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دكتر محمود احمدي‌نژاد ـ رييس‌جمهور كشورمان ـ صبح روز پنج‌شنبه براي سفري سه روزه به مقصد زيمباوه و اوگاندا فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد حراره پايتخت زيمبابوه ترك كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ثمره هاشمي، مشاور ارشد؛ مشايي، رييس دفتر و متكي ـ وزير امور خارجه ـ از جمله همراهان احمدي‌نژاد در اين سفر هستند.

در مراسم بدرقه رييس‌جمهور، دكتر ولايتي ـ مشاور بين‌الملل مقام معظم رهبري ـ، رحيمي ـ معاون اول رييس‌جمهور ـ، محمدزاده ـ معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان محيط زيست ـ و حاجي بابايي و نامجو ـ وزيران آموزش و پرورش و نيرو ـ حضور داشتند.

رييس‌جمهور پيش از ترك تهران به مقصد آفريقا روابط جمهوري اسلامي ايران با آفريقا را بسيار مستحكم و عميق توصيف و سياست قطعي ايران را توسعه و تعميق ارتباطات همه جانبه با منطقه آفريقا اعلام كرد.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر گسترش روابط همه جانبه با آفريقا روابط جمهوري اسلامي ايران با زيمباوه را رابطه خوبي توصيف كرد و افزود:« مردم زيمباوه در برابر استعمار ايستادند و استقلال خود را به دست آوردند و لذا جهت گيري‌هاي آنها در مسايل مختلف با اهداف انقلاب ما منطبق است.

» وي افزود:« روابط دو كشور در عرصه بين‌الملل و منطقه‌اي خوب است و بايد روابط اقتصادي و فرهنگي نيز توسعه يابد، بايد سرمايه‌گذاري‌هاي مشترك توسعه يابد كه در اين سفر نيز بحث ارتقاي كارخانه نساجي مطرح مي‌شود.

» به گفته احمدي‌نژاد نهايي شدن خط توليد تراكتور، از ديگر برنامه‌هاي اين سفر است.

او ادامه داد:« به صورت سالانه نمايشگاهي در زيمباوه برگزار مي‌شود كه نمايشگاه معتبري است و ايران حضور پر رنگي در آن دارد كه اين نمايشگاه نيز مي‌تواند فصل جديدي در توسعه مناسبات دو جانبه باشد.

» رييس جمهور در همين راستا كشور اوگاندا را نيز كشور مهمي در منطقه آفريقا توصيف كرد كه جمهوري اسلامي ايران با آن از گذشته روابط خوبي داشته است.

وي اظهار كرد:« دو كشور داراي روابط خوب سياسي و اقتصادي بودند كه در اين سفر بايد هر دو مورد گسترش يابد و زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري‌هاي مشترك كشاورزي، معدني و صنعتي فراهم شود.

» محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور كشورمان پس از ترك تهران عصر روز پنجشنبه به وقت تهران، وارد زيمباوه شد و در فرودگاه هراره پايتخت اين كشور مورد استقبال رابرت موگابه رييس‌جمهور اين كشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا به زيمباوه، در آيين استقبال رسمي از رييس‌جمهور ابتدا 21 گلوله توپ به افتخار حضور دكتر محمود ‌احمدي‌نژاد در زيمباوه شليك و سپس سرود ملي دو كشور نواخته شد و هر دو رييس جمهور از يگان‌هاي ويژه سان ديدند.

در مراسم استقبال از رييس جمهور تعدادي از مردم نيز حضور داشتند.

سفر رييس جمهور به اين كشور در پاسخ به دعوت همتاي زيمباوه‌ايي وي انجام شد و امضاي چند سند همکاري تجاري و اقتصادي بين مقامات دو کشور از مهمترين‌ترين اهداف اين سفر است.

همچنين براساس برنامه اعلام شده، با حضور روساي جمهور دو کشور پنجاه و يکمين نمايشگاه بين المللي تجارت در بولاوايو افتتاح مي‌شود.

محمد عباسي وزير تعاون در 25 فروردين به عنوان نماينده ويژه رييس جمهور به زيمبابوه سفر کرد و در ملاقات با رابرت موگابه، پيام رييس جمهوري ايران را به وي تسليم کرد.

رابرت موگابه رييس جمهوري زيمبابوه نيز 28 آبان ماه 1385 به تهران سفر کرد.

پس از برگزاري مراسم استقبال رسمي، در كاخ رياست جمهوري زيمبابوه مذاكرات خصوصي رييسان‌جمهور ايران و زيمبابوه آغاز شد.

هم‌چنين بعد از انجام مذاكرات خصوصي رييسان جمهوري ايران و زيمبابوه در كاخ رياست جمهوري اين كشور مذاكرات مشترك دو هيات آغاز شد.

پس از اين مذاكرات روساي جمهور ايران و زيمبابوه روابط دو كشور را عميق و مستحكم دانستند و بر ضرورت افزايش بيش از پيش مناسبات در عرصه‌هاي مختلف تاكيد كردند.

در مذاكرات خصوصي دكتر محمود احمدي‌نژاد و رابرت گابريل موگابه كه روز پنج‌شنبه به وقت محلي در نخستين مرحله از سفر رييس‌جمهور به دو كشور آفريقايي زيمبابوه و اوگاندا انجام شد، راه‌هاي ارتقاي هرچه بيشتر روابط و مناسبات دو جانبه، منطقه‌يي و بين المللي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رييسان‌جمهور ايران و زيمبابوه هم‌چنين با اظهار رضايت از سطح مناسبات سياسي و همكاري‌هاي دو كشور در سطوح منطقه اي و بين‌المللي، ارتقاي روابط اقتصادي متناسب با سطح روابط سياسي را خواستار شدند.

‌احمدي‌نژاد و موگابه هم‌چنين افزايش همكاري‌هاي فرهنگي دو كشور را مورد تاكيد قرار دادند.

رييس‌جمهور در نخستين روز از سفر به زيمبابوه، عصر روز پنج شنبه به وقت محلي از كارخانه نساجي مونتزون در هراره پايتخت اين كشور بازديد كرد.

احمدي‌نژاد كه از سوي رابرت گابريل موگابه ـ رييس‌جمهور زيبمابوه ـ همراهي مي‌شد، از بخش‌هاي مختلف اين كارخانه كه 83 درصد سهام آن متعلق به صندوق بازنشستگي وزارت جهاد كشاورزي ايران است، بازديد كرد.

هم‌چنين خط مونتاژ كارخانه تراكتورسازي زيمبابوه عصر روز پنج‌شنبه به وقت محلي با حضور رييسان‌جمهور ايران و زيمبابوه افتتاح شد.

احمدي‌نژاد در نخستين روز از سفر به زيمبابوه به همراه رابرت موگابه رييس‌جمهور اين كشور از بخش‌هاي مختلف اين كارخانه نيز بازديد كرد.

رييس‌جمهوري اسلامي ايران هم‌چنين سوييچ يك دستگاه تراكتور را به همتاي خود اهدا كرد و در اين مراسم نخستين محموله تراكتورهاي ايراني وارد زيمبابوه شد.

اين كارخانه با عنوان «موتيرا» و مشاركت شركت سرمايه‌گذاري خارجي وابسته به وزارت اقتصاد و دارايي و شركت تراكتورسازي ايران و شركت آي دي سي زيمبابوه به منظور مونتاژ تراكتورهاي ساخت ايران در زيمبابوه احداث مي‌شود.

احمدي‌نژاد در ضيافت شام موگابه: مردم آزاده و ملت‌هاي جهان با زورگويي و تبعيض مخالف هستند رييس‌جمهور كشورمان شب گذشته در ضيافت شامي كه از سوي موگابه ـ رييس‌جمهور زيمبابوه ـ برگزار شده بود، شركت كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به زيمبابوه، اين ضيافت شام در كاخ نهاد رياست جمهوري زيمبابوه برگزار شد.

بنابر اين گزارش، رييس‌جمهور كشورمان و رييس جمهور زيمبابوه در اين ضيافت شام سخنراني كوتاهي كردند.

احمدي نژاد در اين سخنراني با اشاره به ايستادگي ملت ايران در برابر حق خود گفت: ملت ايران در دفاع از حقوق خود و پيشرفت كشورش قاطعانه در برابر زورگويان جهاني ايستاد و اجازه نداد كه زورگويان بر كشور ايران مسلط شوند.

او ادامه داد: دو كشور ايران و زيمبابوه در يك مسير يعني پيشرفت و صيانت از حقوق‌شان و برقراري عدالت و مبارزه با استعمار و زورگويي حركت مي‌كنند.

رييس‌جمهور به روابط سياسي دو كشور اشاره و اظهار اميدواري كرد كه روابط اقتصادي دو كشور نيز گسترش بيش‌تري پيدا كند.

احمدي‌نژاد به مذاكرات خود با همتاي زيمبابوه‌اي اش اشاره كرد و گفت: در مذاكرات تصميم گرفته شد گام‌هاي بلندي براي ارتقاي روابط دو كشور برداشته شود.

رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: من در اين جا از زحمات رييس جمهور مبارز و مردم زيمبابوه تشكر مي‌كنم.

وي گفت: امروز مردم آزاده و ملت‌هاي جهان با زورگويي و تبعيض مخالف هستند و از كرامت انساني دفاع مي‌كنند.

دولت‌هاي زورگو نيز در همه جا به دنبال بسط سلطه خود و منافع‌شان هستند.

بنابراين گزارش در اين مراسم هم‌چنين موگابه ـ رييس‌جمهور زيمبابوه ـ نيز سخنراني كرد و بر گسترش روابط دو كشور تاكيد كرد و بار ديگر به رييس‌جمهور و همراهانش براي سفر به زيمبابوه تشكر و قدرداني كرد.

امضاي 11 يادداشت تفاهم بين ايران و زيمبابوه در جريان سفر رييس‌جمهور و هيات همراهش به زيمبابوه، 11 يادداشت تفاهم، توافق‌نامه و برنامه‌ي اجرايي بين مقامات دو كشور به امضا رسيد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به زيمبابوه، اين اسناد در حضور رييسان‌جمهور دو كشور به امضا رسيد.

اين يادداشت تفاهم‌ها و اسناد عبارتند از: 1 ـ يادداشت تفاهم همكاري‌هاي گردشگري، 2ـ برنامه اجرايي همكاري فرهنگي،‌ علمي و فني، 3ـ يادداشت تفاهم همكاري‌هاي آموزشي، 4ـ يادداشت تفاهم لغو رواديد خدمت و سياسي، 5 ـ يادداشت تفاهم همكاري‌هاي جوانان، 6 ـ توافق‌نامه اجرايي ششمين كميسيون مشترك، 7ـ يادداشت تفاهم همكاري ديپلماتيك دو كشور، 8 ـ يادداشت همكاري‌هاي علوم و تكنولوژي، 9ـ يادداشت تفاهم حمل و نقل و هوانواردي، 10ـ يادداشت تفاهم بين صندوق ضمانت صادرات ايران با وزارت ماليه زيمبابوه و11ـ يادداشت تفاهم تشكيل شركت مشترك سرمايه‌گذاري بين دو كشور.

هم‌چنين بيانيه مشتركي نيز بين دو كشور تدوين و تنظيم شد.

احمدي‌نژاد در نشست خبري مشترك با موگابه: راه خنثي كردن توطئه‌ها مقاومت، مقاومت و مقاومت است شوراي امنيت ابزار دشمنان براي اعمال فشار بر ملت‌هاي مستقل است بعد از امضاي اسناد بين مقامات ايراني و زيمبابوه‌اي در حضور رييسان‌جمهور دو كشور، موگابه ـ رييس‌جمهور زيمبابوه ـ و احمدي‌نژاد ـ رييس‌جمهور كشورمان ـ در يك كنفرانس مطبوعاتي مشترك حضور پيدا كردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به زيمبابوه، احمدي‌نژاد در اين مصاحبه مطبوعاتي با تشكر از رييس‌جمهور زيمبابوه با بيان اين كه روابط دو كشور ايران و زيمبابوه با گذشت زمان گسترده‌تر و عميق‌تر مي‌شود گفت: مشاهده كرديم كه در اين سفر چندين يادداشت تفاهم امضا شد كه هر كدام فرصت‌هايي براي گسترش روابط دو كشور بود و طيف وسيعي از موضوع‌ها را براي همكاري در بر مي‌گيرد.

رييس‌جمهور ادامه داد: ما دو ملت و دو دولتي هستيم كه در مسير استقلال، آزادي و منافع ملت‌ها و هم‌چنين بسط صلح و برادري و امنيت و عدالت در منطقه و جهان تلاش مي‌كنيم.

هر دو براي تامين منافع واقعي تلاش مي‌كنيم و البته هر دوي ما مورد بغض كشورهاي توسعه‌طلب و مستكبر هستيم و چندين سال است كه هر دو ملت تحت فشارهاي استبدادي و استكباري قرار دارند.

او تصريح كرد: متاسفانه شوراي امنيت سازمان ملل كه بايد تامين‌كننده منافع كشورها باشد در سلطه برخي از كشورها و قدرت‌ها قرار دارد و ابزاري است كه دشمنان ملت‌ها به‌وسيله آن فشار خود را بر ملت‌هاي مستقل وارد مي‌كنند.

رييس‌جمهور با بيان اين كه تاكنون به بهانه‌هاي گوناگون چندين تحريم را عليه ملت ايران اعمال كرده‌اند گفت: جالب است كساني كه بمب اتم دارند و در توسعه بمب اتم تلاش كرده و عليه ملت‌ها از آن استفاده كرده‌اند امروز به بهانه نگراني از ايجاد انحراف احتمالي در فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌يي ايران، اين فشارها را بر ايران وارد مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: آن‌ها در دستيابي نتايج مورد نظر خود ناكام مانده‌اند.

آن‌ها خيال مي‌كردند مي‌توانند با اين فشارها مسير ملت ايران را تغيير يا تحت تاثير قرار دهند اما به واسطه ايستادگي بي‌نظير ملت ايران آن‌ها در توطئه‌هاي خود شكست خوردند و فشارها و تهديدهاي‌شان تبديل به فرصت طلايي براي ارتقا و پيشرفت كشور ايران شد.

آن‌ها مي‌دانند كه امروز ايران يك كشور قدرتمند و شكست ناپذير است.

احمدي‌نژاد گفت: كساني كه هيچ احترامي براي ملت‌ها قائل نيستند و هزاران هزار انسان‌هاي بيگناه را با توطئه‌ها و طراحي‌ها و اقدامات خود كشته‌اند، به بهانه دموكراسي و حقوق بشر فشارها را بر روي كشورهاي آزادي‌خواه و مستقل اعمال مي‌كنند.

آن‌ها در واقع از ملت‌هايي كه زير بار استكبار نرفته‌اند و در برابرشان مقاومت كرده‌اند انتقام مي‌گيرند اما تجربه تاريخي نشان داده است كه وحدت و ايستادگي رمز شكست توطئه‌هاي دشمنان است.

رييس‌جمهور گفت: من همين جا تمام فشارهاي شيطاني و ضد بشري استكبار و استعمارگران را عليه ملت زيمبابوه را محكوم مي‌كنم و از ملت انقلابي زيمبابوه و از رييس‌جمهور اين كشور، اين شخص مبارز به خاطر ايستادگي در برابر اين فشارها تشكر مي‌كنم.

راه خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان و مستكبران، مقاومت، مقاومت و مقاومت است.

وي گفت: همبستگي ملت‌هاي مستقل و انقلابي توان و قدرت اين ملت‌ها را در برابر مستكبران چند برابر مي‌كند دولت و ملت ايران در كنار دولت و ملت زيمبابوه خواهد ايستاد و اين بشارت را بدهم كه بر اساس سنت الهي، سلطه‌گران و زورگويان رو به اضمحلال هستند و آينده از آن ملت‌هاست.

نشانه‌هاي حاكميت جهاني ملت‌ها مشاهده مي‌شود.

ايران و زيبمبابوه همواره دوست خواهند بود و ديدگاه‌هاي انساني و بشردوستانه خود را در عرصه بين‌المللي پيگيري مي‌كنند.

رييس‌جمهور در پايان خاطرنشان كرد: پيروزي از آن ملت‌هاي مستقل و آزادي‌خواه خواهد بود و شكست از آن زورگويان و سلطه‌گران است.

رابرت موگابه: ايران و زيمبابوه براي استقلال و حقوق خود مقاومت مي‌كنند رابرت موگابه گفت: ما با ايران مواضع مشترك ضدامپرياليسم و ضد استعماري داريم و براي استقلال و حقوق خود مقاومت مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به زيمبابوه، رابرت موگابه ـ رييس‌جمهور زيمبابوه ـ در مصاحبه مطبوعاتي مشترك با دكتر محمود احمدي‌نژاد ـ رييس‌جمهور كشورمان ـ با ابراز خرسندي از سفر وي و هيات همراهش به اين كشور گفت: اين اولين‌بار نيست كه يك رييس‌جمهور از ايران از كشور ما ديدار مي‌كند و رييسان‌جمهور قبلي نيز ديدار كرده‌اند.

او ادامه داد: روابط دو كشور ايران و زيمبابوه پيشينه تاريخي دارد و من خودم تاكنون دو بار به ايران سفر كرده‌ام.

ايران و زيبمبابوه به دنبال گسترش دوستي‌ها و ارتباطات با يكديگر هستند و تحت هيچ شرايطي اين تلاش‌ها در اين راستا قطع نخواهد شد.

وي با ابراز اميدواري مبني بر اين كه روابط دو كشور در آينده گسترش بيش‌تري پيدا كند گفت: ما از قبل با ايران در زمينه كشاورزي همكاري داشتيم ولي اكنون روابط ما به سطحي است كه خط مونتاژ تراكتور را در كشور زيمبابوه از سوي ايران راه‌اندازي مي‌شود و توافق‌ها و موافقت‌هاي امضا شده بين دو كشور بيانگر اهميت روابط دو كشور است.

ما در آينده نزديك بر اساس چارچوب‌هاي سازنده و اساسي روابط خود را بيش از گذشته گسترش خواهيم داد.

موگابه تصريح كرد:‌ در حال حاضر شاهد گسترش روابط گسترده سياسي دو كشور، همكاري‌هاي گسترده در مجامع بين‌المللي هم‌چنين جنبش غير متعهدها و گروه 15 هستيم.

ما با ايران و آقاي رييس‌جمهور مواضع مشترك ضدامپرياليسم و ضد استعماري داريم و براي استقلال و حقوق خود مقاومت مي‌كنيم.

دكتر محمود احمدي‌نژاد صبح جمعه به وقت محلي زيمبابوه قرار است صبحانه كاري با جمعي از گروه‌هاي فعال اقتصادي و مذهبي لبنان انجام دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به زيمبابوه، رييس‌جمهور بعد از آن به سمت فرودگاه شهر حراره حركت خواهد كرد و به شهر بولاوآيو، سفر خواهد كرد.

وي در جريان سفر به اين شهر به همراه همتاي زيمبابوه‌يي خود، از نمايشگاه بين‌المللي كه در اين شهر برگزار شده بازديد و سخنراني خواهد كرد.

پس از آن احمدي‌نژاد با بدرقه موگابه به اوگاندا سفر خواهد كرد.

رييس‌جمهور در اوگاندا با مقامات اين كشور ديدار خواهد كرد.

رييس‌جمهور براي افتتاح نمايشگاه بين‌المللي تجاري زيمبابوه وارد بولاوآيو شد رييس‌جمهور كشورمان به منظور افتتاح نمايشگاه بين‌المللي تجاري زيمبابوه به شهر بولاوآيو وارد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به زيمبابوه، محمود احمدي‌نژاد در بدو ورود به فرودگاه بولاوآيو مورد استقبال موگابه ـ رييس‌جمهور زيمبابوه ـ قرار گرفت.

براساس اين گزارش، جمعي از مردم نيز براي استقبال از رييس‌جمهور كشورمان به فرودگاه آمده بودند.

رييس‌جمهور پس از آن از نمايشگاه بين‌المللي تجاري زيمبابوه به همراه رابرت موگابه همتاي زيمبابوه‌اي‌اش بازديد كرد.

براساس اين گزارش، محمود احمدي‌نژاد در اين بازديد با مسوولان غرفه‌هاي ايراني حاضر در اين نمايشگاه گفت‌وگو كرد.

همسر رييس‌جمهور نيز به همراه همسر موگابه از اين نمايشگاه بازديد كرد.

احمدي‌نژاد پس از افتتاح اين نمايشگاه و بازديد از آن زيمبابوه به مقصد اوگاندا ترك مي‌كند.

انتهاي پيام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map