برندینگ در همدان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در همدان شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۱۳۹۸-۰۶-۳۱ Brand News اپل با راه اندازی سرویس اشتراک +Apple TV و اشتراک ماهانه ۴٫۹۹ دلار (۴٫۰۴ پوند) قیمت رقیب خود، نتفلیکس را شکست.

نتفلیکس تعرفه استاندارد خود را از ۷٫۹۹ پوند به ۸٫۹۹ پوند افزایش داده بود.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از marketingweek، اپل در تاریخ ۱ نوامبر، سرویس … ۱۳۹۸-۰۶-۳۱ Brand News یکی از مشکلات عدم وجود صنایع تکمیلی و مرکز فرآوری پسته است و سبب شده تا پسته تولیدی در یامچی با برند و نام دیگر در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برسد.

بخشدار یامچی از راه‌اندازی مرکز فرآوری پسته و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، بسته بندی و ترمینال … ۱۳۹۸-۰۶-۳۱ Brand News ممکن است این برندها بایکدیگر تبانی کنند و یک روز سوخت عرضه نکنند که کل کشور در بزنگاه دچار مشکل می‌شود، انتظار می‌رود شورای عالی امنیت ملی، دستگاه‌های امنیتی و سازمان بازرسی به این موضوع ورود کنند و پیش از وقوع مشکل این موضوع را حل‌وفصل کنند.

به گزارش پایگاه … ۱۳۹۸-۰۶-۳۱ Brand News برند کوکاکولا، صدرنشین جدول رتبه‌بندی برندهای برتر محبوب در بخش نوشیدنی، با ۱۹ درصد افزایش ارزش برند، رکورددار باارزش‌ترین برند نوشیدنی است.

پایگاه خبری دنیای برند – کوکاکولا، غول نوشیدنی آمریکا، افزایش ارزش برند خود را ۱۹ درصد معادل ۳۶٫۲ میلیارد دلار امریکا به ثبت رسانده است.

پس از این … ۱۳۹۸-۰۶-۳۱ Brand Technology HMD Global نوکیا ۷.

۲ را در IFA ۲۰۱۹ ، برلین در تاریخ ۵ سپتامبر معرفی کرد.

این برند اکنون جلوتر رفته و این گوشی را بی سرو صدا در هند راه اندازی کرده است و باعث تعجب همگان شده است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از قدس آنلاین، … ۱۳۹۸-۰۶-۳۱ Brand News برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم یک برند برای همدان محسوب می شود، این اجلاس فرصتی برای جذب سرمایه گذار در همدان است.

همدان – ️رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم یک برند برای همدان محسوب می شود، گفت: اجلاس راه ابریشم فرصتی برای جذب … ۱۳۹۸-۰۶-۳۱ Brand News لگو در کمپین تبلیغات ی برند خود انیمیشنی به نام «دنیارو بساز» را انتشار داده است.

این برند قصد داشته پس از مدت‌ها با این انیمیشن به عرصه تبلیغات برگردد.

پایگاه خبری دنیای برند – از آخرین باری که لگو کمپین تبلیغاتی جهانی برند خود را راه انداخت، ۳۰ سال گذشته … ۱۳۹۸-۰۶-۳۰ Brand Technology در کنار راه اندازی سری پرچمداران Mate ۳۰ ، هواوی آخرین ساعت هوشمند خود را با نام Watch GT ۲ معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از قدس آنلاین، در کنار راه اندازی سری پرچمداران Mate ۳۰ ، هواوی همچنین آخرین ساعت هوشمند خود را … ۱۳۹۸-۰۶-۳۰ Brand News صادرات پیشران اقتصاد و راهکار نجات کشور است، اما محصول صادراتی نباید مایحتاج روزانه مردم باشد، بلکه صادرات باید بر اساس تولیدات مازاد صنایع کشور مانند صنایع دستی باشد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – و به نقل از صاحب نیوز؛ رضا رحمانی صبح امروز در آیین تجلیل از واحدهای نمونه … ۱۳۹۸-۰۶-۳۰ Brand News نستله یک بار دیگر با ارزش‌ترین برند سوئیس شد.

این برند جدول رتبه‌بندی را زیر سلطه خود آوره است.

و ارزش این برند تقریبا دو برابر دلار امریکاست که در رتبه دوم قرار دارد.

پایگاه خبری دنیای برند – با توجه به آخرین گزارش Brand Finance که برجسته‌ترین مشاور مستقل در … مجله دنیای برند نمایندگی EBC*L شایستگی مدیریت انتشارات متخصصان بدون مرز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map