برندینگ در هندودر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در هندودر شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اراک کمال آبادی: 80 بسته سبد غذایی بین محرومین شهرهای اراک، شازند ، هندودر و مهاجران توزیع شد.

طی مراسمی فرهنگی با حضور معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی و همچنین حضور نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران، موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی .

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها استاندار خراسان شمالی گفت: اعتبار اختصاص یافته برای جیران خسارت های کشاورزی ناشی از سیل جواب گوی این استان نیست.

به گزارس ایسنا، منطقه خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در نشست صمیمی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی از مدیران، نخبگان و روحانیون خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد، افزود: در این ارتباط فقط 25 میلیارد تومان اختصاص یافته است که این امر کفاف جبران .

.

.

می کرد برای جلوگیری از ورودشان به سیستم تنفسی از ماسک استفاده کند.

سفیدبالک ها با گرم شدن هوا می آمدند و با نخستین نسیم پاییزی از پایتخت رخت برمی بستند اما حضورشان در گرمای شدید تابستان و به خصوص در مناطق پر رفت وآمد موجب ناراحتی مردم می شد.

به هر حال چند سالی از حضور این مهمان ناخوانده در پایتخت گذشت تا بالاخره م سئو لان شهری در کنار کارشناسان گیاه پزشکی کشور موفق شدند این حشره را برای .

.

.

انتظامی فارس قابل تقدیر بود.

وی گفت: فارس مقام اول حضور گردشگران خارجی و داخلی را دارد که با مدیریت بسیار خوب فرماندهی ناجا و تدابیر شورای تأمین استان، علی رغم اینکه در ایام نوروز روزانه قریب 40 هزار خودرو وارد استان فارس می شدند، حتی یک مورد سرقت گزارش نشد و این ها توانمندی ناجا و شورای تأمین را نشان می دهد.

برومندی در پایان از فرماندهی نیروی انتظامی خواست که به استان فارس کمک کرده و چارت سازمانی ناجا در فارس را تکمیل کند و همچنین مبحث کمبود نیروی انسانی در بسیاری از کلانتری های این استان نیز برطرف شده و به معیشت کارکنان ناجا نیز توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/ .

.

.

به صورت جدی پیگیر آن هستیم، موضوع توزیع عادلانه امکانات است.

با توجه به دلال بازی هایی که در کشور وجود دارد، با وجود اختصاص منابع قابل توجه که بیش از 10 میلیارد دلار است، اما همچنان کالاهای اساسی با قیمت ارزان به دست مردم نمی رسد و این مدل را تغییر می دهیم و در هفته های آینده به چارچوبی می رسیم تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با ابراز خرسندی از حضور در استان .

.

.

لزوم حضور مدیران کل در شورای فرهنگ عمومی به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری عصر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با اشاره به دغدغه های رهبری در مورد شهر مقدس قم اظهار کرد: ایشان در فرمایشات اخیر خود فرمودند که امیدواریم صادرات ما به میزانی گسترش یابد که کشورهای طرف مقابل مجبور شوند زبان فارسی .

.

.

به گزارش جماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اولین نشستِ هم اندیشی گفتگو محورِ علی ربیعی در کسوت دستیار اجتماعی رئیس جمهوری با تشکل های فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش که برخی از آنها از ریشه دار ترین تشکل های صنفی کشور محسوب می شوند با حضور سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و نمایندگان تشکل ها در فضایی صمیمی ملاحظات و نقطه نظرات خود را با دستیار رئیس جمهوری در میان گذاشتند .

.

.

.

وی افزود: سرمایه گذاری ها در عرصه فناوری اطلاعات در کردستان حتما جواب خواهد داد و توسعه زیرساخت های ارتباطات در کردستان بزرگترین کمک به توسعه این استان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 30 درصد جمعیت کردستان در روستاها حضور دارند، بازار فناوری اطلاعات بدون زیرساخت های این عرصه در این استان کوچکتر می شود، لذا باید با توسعه زیرساخت ها در مناطق .

.

.

به گزارش بلاغ ،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جعفر مروارید با بیان اینکه سامانه جامع صدور مجوز کتاب در این استان پس از تهران فعالیت خود را آغاز کرد و صدور مجوز کتاب در استان الکترونیکی می شود، گفت: کاهش فرآیندهای دستی و کمتر شدن استعلامات دستی و نیز سهولت در اخذ مجوز از دستاوردهای این سامانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: یکی از .

.

.

استاندار گیلان امروز از اجرای عملیات احیای آب بندان های روستای نصیرمحله شهرستان شفت بازدید کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، مصطفی سالاری در جریان سفر به شهرستان شفت با حضور در روستای نصیرمحله ضمن بازدید از روند احیا و ساماندهی آب بندان این روستا از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

این عملیات در راستای شیوه نامه ساماندهی و استفاده اقتصادی از آب بندان های .

.

.

برگزار کند.

حضور در جشنواره ملی عشایر، بازدید از 2 واحد بزرگ صنعتی، دیدار از مجموعه تاریخی بلقیس اسفراین، به عنوان دومین بنای بزرگ خشتی و گلی کشور، از برنامه های دومین روز سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خراسان شمالی است.

لاریجانی همچنین فردا با سفر به شهرستان شیروان، در نشستی پیرامون پروژه ریلی شیروان- بجنورد- اسفراین حضور خواهد یافت.

.

.

.

از جمعیت هفتصد هزار نفری استان، 67 هزار دانش آموز در شهرستان بویراحمد داریم.

کناری بیان داشت: از آقای دکتر مصلی نژاد به خاطر حضور در استان تقدیر و تشکر می کنم.

جا دارد گفته شود قبل از انقلاب 20 در صد باسواد داشته، امروز به میانگین کشوری نزدیک می شویم و 97 درصد باسوادی داریم.

کناری اظهار داشت: قبل از انقلاب یک واحد آموزشی نداشتیم، دانشگاه نداشتیم.

امروز در یاسوج و در استان کهگیلویه و .

.

.

سفر دو روزه وزیر صمت به استان کرمان به گزارش مکران: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر دو روزه خود به استان کرمان ضمن افتتاح 2 طرح صنعتی از چند واحد دیگر صنعتی و معدنی و همچنین از پایانه صادراتی جنوب کرمان بازدید می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر دو روزه خود به استان کرمان ضمن افتتاح 2 طرح صنعتی از چند واحد دیگر صنعتی و معدنی و همچنین از پایانه صادراتی جنوب کرمان بازدید می کند .

.

.

به گزارش عصرتبریز، صبح امروز چهارشنبه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور قائم مقام ستاد سفر، مدیرکل میراث فرهنگی و روسای کمیته های دهگانه ستاد سفر استان، برگزار شد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی در این جلسه بر لزوم استفاده از نرم افزارهای پیشرو گردشگری استان در ارائه خدمات به گردشگران آذربایجان شرقی در تابستان 98 تاکید کرد.

جواد رحمتی معاون هماهنگی .

.

.

سه هزار و 20 مدرسه و 9 هزار و 80 کلاس درس در سال تحصیلی 97-98 در کهگیلویه وبویراحمد تحصیل کردند.

65 درصد این دانش آموزان در مدارس شهری و مباقی در روستاها و مناطق عشایری مشغول تحصیل بودند.

51.

78 درصد این تعداد دانش آموز پسر و مابقی دختر بودند.

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی، مجمع نمایندگان استان و جمعی از فرهنگیان و خیرین در امر مدرسه سازی در یاسوج برگزار شد.

3016/ 1662 .

.

.

مشاور املاک خانم و آقا فرصت کسب درآمد بالای میلیونی در ماه ⁦️⁩استخدام در برترین و بزرگترین شعبه دلتا ⁦️⁩دسترسی عالی به بزرگراهها و وسایل نقلیه عمومی (مترو و BRT) ⁦️⁩فعالیت مستقیم زیرنظر قوی ترین مدیران معاملات گروه دلتا ⁦️⁩فرصت کسب آموزش های رایگان حقوقی و شغلی در زمینه های فروش ، پیش فروش و مشارکت در ساخت ⁦️⁩حضور در جمع حرفه ای .

.

.

بودجه نیروی انتظامی را به بیش از 17 هزار میلیارد تومان رساندند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تحول زیرساخت ها در استان فارس، اضافه کرد: این استان رتبه نخست حضور گردشگران داخلی و خارجی را در چندین سال اخیر کسب کرده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات سردار گودرزی فرمانده سابق انتظامی تصریح کرد: برخورد با جرائم خشن و کاهش جرائم و تلاش برای ایجاد .

.

.

مشاور تحصیلی آشنایی با کنکور و امور آموزشی دارا بودن فن بیان و ارتباط گیری موثر آشنایی با اصول جذب و فروش بیان گیرا و تاثیر گذار پلن درآمدزایی عالی حضور در برنامه های مشاوره ای موسسه در صدا و سیما پرستیژ کاری بسیار بالا امکان رشد و ارتقای شغلی انعطاف پذیری شرایط کاری متناسب با شرایط زمانی فرد .

.

.

بجنورد-ایرنا-علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از برنامه سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی، پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در نشست با فعالان حوزه های مختلف و مدیران استان شرکت کرد.

عکس: وحید خادمی 6042 به گزارش ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه یادواره 574 شهید نظم و امنیت استان کرمان اظهار کرد: قبل از ماه مبارک رمضان، در تهران طرحی به اجرا در آمد تا مردم مؤمن روزه دار که در طول روز کمتر فرصت بیرون آمدن از خانه را دارند و شب ها به هیأت های قرآنی می روند و به راز و نیاز می پردازند؛ زمینه خدمات مضاعف در سطح شهر را برای آنها مهیا کنیم.

وی به آماده باش صد درصدی پلیس پایتخت در این طرح .

.

.

که یکی در خود اصفهان در حضور سرهنگ رضایی فرمانده پلیس راهور اصفهان و عضو عالی شورای ترافیک و ضرابی و برخی کارشناسان دانشگاهی تشکیل می شود و نتیجه نهایی این جلسه که 6 ساعت طول می کشد این می شود که استان می گوید ما توصیه ای برای ایجاد این زیرگذر به کاشان نداریم و این اقدام صحیح نیست.

آقایان اما جزئیات جلسه را به ما اطلاع ندادند و آن را به نحوی با موضوعات سیاسی پیوند دادند، طی یک فرایند .

.

.

اشاره به برگزاری یازدهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در این جلسه موارد مختلفی مطرح شده و به خواسته های کمیسیون ورزشکاران IOC رسیدگی شد، مشکلات ورزشکاران در جلسات این چنینی مطرح شده و اعضای کمیسیون پس از تبادل نظر، به کمیته اجرایی ارجاع داده و مشکلات ورزشکاران برطرف می شود.

نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران با تأکید بر معرفی یک ورزشکار برای حضور در انتخابات کمیسیون .

.

.

.

در این بخشنامه تاکید شده مدیری که از این دستور سرباز زند، متخلف خواهد بود.

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن، چهارشنبه 22 خردادماه در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه یادواره 574 شهید نظم و امنیت استان کرمان: حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست .

.

.

به گزارش خبرنگار زریان موکریان"لقمان خسروپور" در جلسه تعیین تکلیف سرمایه گذاران سایت گلخانه ای سریل آباد که با حضور مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاورزی استان آذربایجان غربی، مدیریت جهاد کشاورزی، رئیس بانک کشاورزی و مسئولین مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد، به تسریع در امر تعیین تکلیف سرمایه گذاران معرفی شده به استان جهت عقد قرارداد و طی کردن مراحل قانونی واگذاری محل اجرای طرح به آنان تاکید کرد و گفت .

.

.

به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو ، در حاشیه این نمایشگاه با مهندس میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ گروه GISP گفت وگویی داشتیم.

میرزایی در زمینه برنامه های GISP در نمایشگاه قطعات یدکی خودرو اصفهان گفت:"ما در ماه های اخیر توانسته ایم قطعات جدید را به سبد محصولات خود اضافه کنیم و در نمایشگاه اصفهان این قطعات را به نمایش گذاشته ایم.

بخش عمده ای از این قطعات شامل قطعات موتور از جمله واشر .

.

.

گیلان خبر داد و گفت: روستاهای بسیار زیادی در استان گیلان وجود دارد که می توانند ثبت جهانی یونسکو شوند و در همین راستا جمعه همین هفته با حضور نماینده یونسکو این روستا با محوریت چادرشب بافی و صنعت دستی ثبت جهانی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با اشاره به برنامه های هفته صنایع دستی بیان کرد: میراث فرهنگی در این هفته برنامه های گوناگونی از جمله همایش ملی هنرهای .

.

.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه گلخانه در خراسان شمالی ضعیف است.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، دکتر حجتی در نشست صمیمی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران، نخبگان و روحانیون خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد، افزود: گلخانه ها واحدهای تولیدی اشتغال زایی هستند که بهره وری را افزایش می دهند.

وی ادامه داد: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی شیوه های مختلفی نیز .

.

.

به گزارش خلیج فارس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ این نشست با حضور مرجان مدرس، مترجم ادبیات انگلیسی، جواد متین عضو کانون ملی منتقدان تئاتر ایران و جمعی از هنرمندان تئاتر برگزار شد.

پیتر بروک پژوهش، تحقیق و کشف جوهره و هسته اصلی اثر را از اجرای تجربی تئاتر مهم تر می داند منتقد این نشست اظهار داشت: تراژدی "هملت" عمیق ترین و فیلسوفانه ترین نمایشنامه شکسپیر است که .

.

.

: براساس برنامه ریزی اولیه صورت گرفته، امسال در شهرها و روستاهای استان گیلان با موضوعات مختلف همچون تولیدات استان یا مراسم های فرهنگی سنتی و آداب محلی شاهد برگزاری جشنواره ها خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: با برگزاری جشنواره ها مراسم های قومی و فرهنگی و محصولات استان را به مردم ایران و دیگر کشورها معرفی می کنیم.

وی حضور مردم در این جشنواره ها را جذابیتی برای رونق .

.

.

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس از رودبار، مهدی پارسا امروز در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار در این اداره با اشاره به آغاز پویش سواد رسانه ای در استان اظهار کرد: این پویش سواد رسانه ای به منظور ارتقای سطح سواد رسانه ای در 100 مسجد استان گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به گستردگی و قدرت فضای مجازی در جامعه افزود: همایش سواد رسانه ای می تواند دیدگاه و بصیرت .

.

.

، که از روز یکشنبه 19 خردادماه آغاز شد، 23 محصول، تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران، که با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری روز دنیا ساخته شده اند، برای اولین بار رونمایی شد.

نمایشگاه بین المللی ایران هلث عمدتاً برای به نمایش گذاشتن توان صنعت پزشکی کشور است و در این نمایشگاه حدود 15 شرکت خارجی از کشورهایی چون ایتالیا، چین، پاکستان، کره، هند و ترکیه نیز حضور داشتند.

ارتقای کیفیت .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map