برندینگ در هنگ کنگ هنگ کنگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در هنگ کنگ هنگ کنگ شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. برند کردن یک نام و یک شرکت ارزش واقعی آن را به دیگران هشدار میدهد که بر گرفته از قدرت و توان عملیاتی آن مجموعه در بازار میباشد. تبلیغات و بازاریابی هر دو در کنار هم تلاش برای برند شدن دارند تا بعد آن بتوانند در فروش تسهیل حاصل کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی است که به صورت استارت آپی در قالب خدمات اینترنتی در انجام این امور در یک پکیج کامل به شما مشتریان عزیز دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۱۳۹۹-۰۹-۱۹ ۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۳۹۹-۰۹-۰۸ ۱۳۹۹-۰۹-۰۶ ۱۳۹۹-۰۹-۰۴ ۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۱۳۹۹-۰۹-۲۲ ۱۳۹۹-۰۶-۳۰ ۱۳۹۹-۰۹-۱۹ ۱۳۹۹-۰۵-۰۱ ۱۳۹۹-۰۹-۱۹ ۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۳۹۹-۰۹-۰۸ ۱۳۹۹-۰۹-۰۶ ۱۳۹۹-۰۹-۰۴ ۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۱۳۹۹-۰۹-۲۲ ۱۳۹۹-۰۶-۳۰ ۱۳۹۹-۰۹-۱۹ ۱۳۹۹-۰۵-۰۱ در هنگ کنگ فروشگاه های اوت لت زیادی وجود دارد اما پیدا کردن آن ها گاهی سخت است.

اغلب آن ها در خارج از مرکز شهر قرار دارند چون در آنجا هزینه اجاره مغازه ها کمتر است و نیازی نیست که با فروشگاه های برند رقابتی داشته باشند.

کسانی که به دنبال تخفیف های زیاد هستند و زمان کافی برای گشتن در بهترین  فروشگاه های اوت لت را دارند می توانند اجناسی با ۷۰ درصد تخفیف پیدا کنند.

واضح است که محصولاتی که در فروشگاه های اوت لت هنگ کنگ به فروش می رسند اجناسی از فصل قبل هستند.

اگر به خرید ارزان علاقه دارید این فروشگاه ها با تخفیف های زیاد خود بهترین محل برای شما هستند.

بهتر است که صبح زود به این فروشگاه ها بروید تا اجناس تازه را خریداری کنید.

می خواهیم تعدادی از بهترین فروشگاه های اوت لت در هنگ کنگ رابه شما معرفی کنیم، الی گشت را همراهی کنید.

این مرکز خرید برای کسانی که به دنبال تخفیف های زیاد هستند اولین جایی است که باید به آن بروند چون این اوت لت فقط به هنگ کنگ اختصاص دارد و در تمام مدت سال اجناسی از برندهای بین المللی را با تخفیف های زیاد ارائه می دهد.

محدوده تخفیف ها در این مرکز از ۳۰ تا ۷۰ درصد است.

بیش از ۹۰ برند بین المللی شامل آرمانی، کلوین کلاین در این مرکز شعبه دارند.

وسایلی مثل کفش، محصولات آرایشی، تجهیزات ورزشی، لباس بچه ها، اسباب بازی بچه ها و وسایل منزل در این فروشگاه فروخته می شود.

این مرکز خرید پر از مشتری است و به همین دلیل شاید نتوانید خریدی راحت در آن داشته باشید اما در عوض پول زیادی را پس انداز می کنید.

سیتی گیت هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و در جزیره لانتانو در خیبان تات تونگ ۲۰ قرار دارد.

هاریزون پلازا مرکز خرید خیلی بزرگی است و برای اینکه بتوانید همه جای آن را بگردید احتیاج به زمان زیادی دارید.

این مرکز، برندهایی مثل آرمانی، رالف لورن، پل اسمیت و دیزل دارد و در یک بلوک اداری معمولی در سواحل جنوبی هنگ کونگ قرار دارد.

تعداد مغازه های بیشمار این مرکز و برندهای معروف و لوکس آن برای کسانی که می خواهند خریدهای زیاد و با تخفیف داشته باشند باورنکردنی است.

کمترین مقدار تخفیف ۳۰ درصد و بیشترین مقدار آن ۸۰ درصد است.

از ایستگاه مرکزی با هزینه ۲۰۰ دلار هنگ کنگ با تاکسی می توانید به این مرکز برسید و یا از اتوبوس استفاده کنید.

اگر برای اولین بار است که به هنگ کنگ می روید برای رسیدن به این مرکز باید از نقشه استفاده کنید اما در این اوت لت که در سواحل جنوبی هنگ کنگ قرار دارد می توانید تخفیف های زیادی را برای برندهای معروف ایتالیایی داشته باشید تخفیف هایی که گاهی به ۸۰ درصد می رسد اما اغلب ۵۰ درصد است.

در این مرکز قیمت وسایل کوچک مثل کمربند و کیف پول از ۲۰۰۰ دلار هنگ کنگ شروع می شود.

اوت لت پرادا از سه شنبه تا یکشنبه از ۱۲ تا ۷ شب باز و در روزهای دوشنبه تعطیل است.

منبع: hong-kong-hotels.

ws نام ، ایمیل و وب سایت من را برای دفعه بعدی که نظر می دهم در این مرورگر ذخیره کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد نمایید استفاده از مطالب مجله گردشگری و توریستی الی گشت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت الی گشت میباشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map