برندینگ در وارگاس ونزوئلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

برندینگ در وارگاس ونزوئلا یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین روش ها جهت ارزشمند کردن یک شرکت میباشد که با قرارگرفتن در معرض دید و انجام دادن مجموعه فعالیت هایی مانند فعالیت در بخش های م سئو لیت اجتماعی و اهدافی هوشمندانه صورت میگیرد.

برندینگ با توجه به زیر ساخت تبلیغات و بازاریابی شکل میگیرد و برای توسعه بازار هر شرکت و سازمان و مجموعه ای از نون شب واجب تر است. شرکت سیماگر در این راستا آماده ارائه خدمات نوین در این زمنیه به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri رویترز بامداد چهارشنبه به نقل از «یک قانونگذار اپوزیسیون ونزوئلا» و «داده‌های پروازی» مدعی شد که یک هواپیمای ایرانی در ونزوئلا فرود آمد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رویترز نوشت که این هواپیما روز سه‌شنبه به وقت محلی ونزوئلا در این کشور فرود آمد.

رویترز این هواپیما را EP-FAB ۷۴۷ معرفی کرد و نوشت که شرکت هواپیمایی «فارس ایر قشم» مالک آن است.

آمریکا در سال ۲۰۱۹ فارس ایر قشم را به بهانه آنچه که انتقال تسلیحات به سوریه خوانده است، تحریم کرد.

«خوزه مانوئل اولیوارس» نماینده ایالت «وارگاس» در پیامی توئیتری نوشت که این هواپیما در فرودگاه «مایکوتیا» در این ایالت فرود آمد.

داده‌های سایت Flightradar۲۴ که پرواز هواپیماها را رصد می‌کند، نشان می‌دهد که این هواپیما ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی به سمت کاراکاس پرواز کرده است.

این هواپیما یک شب قبل از تهران به پرواز در آمده و در تونس و جمهوری «کیپ ورد» در آفریقا توقف کرده بود.

رویترز نوشت: اوایل سال جاری بیش از ۱۲ پرواز از سوی شرکت ماهان ایر تجهیزاتی را به ونزوئلا برد تا به تعمیر پالایشگاه‌های آن کشور کمک کند.

ایران همچنین ۲ ناوگان حامل سوخت به ونزوئلا فرستاده است.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map