برندینگ در پروجا ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در پروجا ایتالیا شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation گل طلایی آن یونگ هوان در دقیقه 117 به این معنا بود که ایتالیای مدعی وداعی زودهنگام از جام جهانی 2002 دارد و ماجراجویی جذاب کره جنوبی، آغاز می شود.

طرفداری - هجده سال از بازی جنجالی و نوستالژیک ایتالیا و کره جنوبی در جام جهانی 2002 گذشت؛ دیداری که یکی از تلخ ترین مسابقات تاریخ تیم ملی ایتالیا بود.

روز نوزدهم ژوئن، تیم های ایتالیا و کره جنوبی در یک هشتم نهایی جام جهانی 2002 به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت جنجالی بایرون مورنو، داور اکوادوری روی نتیجه این دیدار تاثیر گذار بود.

پنالتی علیه ایتالیا، گل مردود شده ایتالیا، پنالتی ای که برای ایتالیا گرفته نشد و البته اخراج فرانچسکو توتی، صحنه هایی بودند که بسیار جنجالی شدند.

این مسابقه در وقت قانونی 1-1 شد اما در وقت های اضافه این کره جنوبی بود که با گل طلایی آن یونگ هوان در دقیقه 117، پیروز میدان شد و با حذف ایتالیا، به یک چهارم نهایی رسید.

در آن زمان، آن یونگ هوان مهاجم تیم پروجا در سری آ ایتالیا بود.

سرسه کوزمی، سرمربی وقت پروجا چندان به آن یونگ هوان فرصت بازی نمی داد اما او توانست به قهرمان کره جنوبی تبدیل شود.

یک روز پس از حذف ایتالیا از جام جهانی 2002، گائوچی، رییس باشگاه پروجا در بیانیه ای اخراج آن یونگ هوان از این باشگاه را اعلام کرد: دیگر نمی خواهم او را این جا ببینم.

آن به کشوری که از او استقبال کرده بود، توهین کرد.

آن با گلش فوتبال ایتالیا را خراب کرد و من نمی خواهم کسی که فوتبال ایتالیا را خراب کرده، در تیمم حضور داشته باشد.

وقتی آن یونگ هوان به پروجا آمد، حتی پول خرید یک ساندویچ را هم نداشت اما حالا سوپراستار شده است.

آن یونگ هوان با ترک پروجا به ژاپن رفت و به تیم شیمیزو اس پالس پیوست.

پس از مدتی او به فوتبال اروپا برگشت و در تیم های متس فرانسه و دویسبورگ آلمان به میدان رفت.

آن یونگ هوان که در سال 2012 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، حالا یک سوپراستار در تلویزیون کره جنوبی است و در کل این کشور، محبوب است.

گلی که آن یونگ هوان در یک هشتم نهایی جام جهانی 2002 به ایتالیا زد، برایش خوش یمن بود.

در همین راستا بخوانید: بایرون مورنو، داور دیدار معروف کره جنوبی-ایتالیا: در آن بازی از نمره 10 به خود 8 می‌دهم؛ کاری نکردم که بابت آن عذرخواهی کنم من جام جهانی ۹۸ اولین جام جهانی بود که دیدم ولی تا الان اون جام پر حاشیه ترین و کثیفترین جام جهانی شناخته شده تو دنیا همه میدونن که کره داور رو خریده بود.

.

.

آلمان ۱۹۹۰ چرا ریپلی رو بستی؟؟؟ هان چی شد؟؟؟ بازم از اون شکلکهای خنده میزاری؟؟؟ با حرف گربه سیاه بارون نمیاد بی وجود.

در سختترین جدلهام در طرفداری کسی رو مسدود نکردم.

وقتی توهین میکنی جوابش رو خواهی گرفت.

بی وجود کم آوردی، دیگه با من کلکل نکن.

داور باعث حذف اسپانیا و ایتالیا شد.

ممکن بود سرنوشت جام هم یه جور دیگه رقم بخوره مخصوصا ایتالیا شانس قهرمانی داشت.

داور بی ناموس.

.

.

جالبه الان تمام اوناییکه کار گائوچی رو زیر سئو ال میبرن شدن دالایی لاما و نلسون ماندلا و از اینکه طرف واکنش تندی داسته گلایه و انتقاد میکنن.

خودتون تو زندگیتون همچین لحظاتی که با عصبانیت واکنش نشون بدید نداشتید؟؟؟ در زندگی زمانهایی هست نمیتونی درست و سنجیده عمل کنی از فرط ناراحتی یا احساس بیعدالتی که در حقت میشه نمیزاره درست رفتار کنی گائوچی در همچین وضعیتی بود.

یک ملت از اینهمه بیعدالتی عصبانی بود و کاری هم از دست کسی برنمیومد.

اینجا شده محل عقده افشانی آلمانی فنها، هزار تا جام هم ببرید همیشه ایتالیا درتون میزاره و اشک هوادارای آلمانی رو خانوادگی در وستفالن در میاره، فورزززا ایتالیا.

رویای ایتالیا رو استاد ویری به باد داد یه تنه يادمه تو اون بازي كره اي ها همش خطا ميكردن و داور اصلا نميگرفت، پيرلو و توتي رو بارها زدن.

مالدينيم بد زدن.

حتي يه پنالتي هم نگرفت واسه ايتاليا به جاش به توتي كارت زرد داد.

بعدشم كه بازي با اسپانيا كلا فان بود! اکثر کامنتای عقده گشایی از کساییه که تیمشون عروسمون بودن 😍😍😘😘 یکی از بهترین روزهای زندگیم بود واقعا شرم آوره شبیه اتفاقاتیه که تو ایران میفته اگه توی دوران فعلی مدیری همچین بیانیه ای میداد با محرومیتای سنگین پدرشو در میاوردن! هم غیرمنصفانه ست، هم نژادپرستانه، هم تحقیر آمیز (پول ساندویچ نداشت!!) فقط بخاطر اینکه یارو برای تیم ملی کشورش گل زده.

.

.

داوری اون بازی و بازی اسپانیا و کره خیلی مشکلات داشت ولی این ربطی به یه بازیکن کره نداره که این رفتار باهاش بشه کثیف ترین دزدی تاریخ.

الان ایتالیا باید حای برزیل 5 ستاره باشه بخوبی بیاد میارم آنزمان بکن باوئر نائب رئیس فیفا بود.

وگرنه کره رفته بود فینال.

تو تبانی کره ای ها شکی نبود ولی این قسمت ماجرا .

.

یک روز پس از حذف ایتالیا از جام جهانی 2002، گائوچی، رییس باشگاه پروجا در بیانیه ای اخراج آن یونگ هوان از این باشگاه را اعلام کرد .

.

عقده ای ترین و غیر حرفه ترین کاری بود که تو دنیای فوتبال دیده بودم داوری.

.

.

.

دزدای کثیف، اون جام جهانی هشت سالم بود ولی هنوزم دردناک‌ترین جامیه ک یادم میاد.

چقدر حق‌خوری کردن برا رسیدن به چهارتا.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map