برندینگ در پونک شمالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در پونک شمالی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پونک محله‌ای قدیمی در شمال غرب تهران است که بخشی از آن در منطقه 5 و بخش کوچک‌تر آن در منطقه 2 قرار گرفته است و همواره یکی از محله‌های پرطرفدار برای خرید خانه و سکونت بوده.

بافت این محله اکثرا نوساز است و خانه های قدیمی ساز در آن کمتر دیده می شوند.

پونک از لحاظ موقعیت جغرافیایی از شرق به جنت آباد، از غرب به دره پونک، از شمال به حصارک و از جنوب به محله باغ فیض یا بزرگراه شهید همت محدود می‌شود و جزو مناطق خوش آب و هوای تهران به حساب می‌آید.

بنابراین خرید آپارتمان در پونک طرفداران زیادی دارد.

قیمت خرید خانه در پونک در خیابان‌ها و محله‌های مختلف متفاوت است و با توجه به کوچه و خیابان و قدیمی یا نوساز بودن قیمت خرید آپارتمان در پونک تفاوت دارد.

خرید آپارتمان در پونک رونق دارد و تعداد زیاد آپارتمان‌های نوساز هم به این رونق کمک کرده است.

قیمت خرید خانه در پونک بسته به کوچه، محله و نزدیک بودن به امکانات متفاوت است.

برای آگاهی بیشتر از قیمت خرید آپارتمان در پونک می‌توانید به سایت کیلید مراجعه کنید.

برخی علت نام‌گذاری پونک را فراوانی گل پونه در زمان قدیم در این محله می‌دانند و  آن‌گونه که می‌گویند ساکنان قبلی و قدیمی‌تر این محله از خراسان به آنجا آمده بودند و شغل اکثر آن‌ها باغبانی بود.

یکی از اولویت‌های خرید خانه در پونک و سکونت، دسترسی به مرکز شهر و نقاط مهم است که محله پونک به دلیل نزدیک بودن به بزرگراه حکیم، اتوبان همت، بزرگراه نیایش و اتوبان ستاری که دسترسی به سایر نقاط تهران را آسان می‌کند و خیابان‌های مهمی مانند بلوار عدل، بلوار کمالی و … در اولویت برای خرید آپارتمان و خانه به حساب می‌آید.

خط 10 اتوبوس‌های تندرو که از میدان آزادی در غرب تهران آغاز می‌شود، با عبور از دو بزرگراه محوری محمد علی جناح و شهید اشرفی اصفهانی از میدان دوم صادقیه، پونک و چهار دیواری و نیز از مقابل دو مرکز بزرگ خرید تیراژه و بوستان عبور کرده و در نهایت به واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در شمال غرب تهران منتهی می‌شود.

محله پونک ایستگاه تاکسی هم دارد که دسترسی به نقاط مختلف شهر را امکان‌پذیر می‌کند.

در محله پونک شعبه‌های مختلف بانک از جمله ملی و ملت قرار دارد و همچنین مراکز درمانی معتبری مانند کلینیک پیامبر یا درمانگاه‌های طب ورزشی در اختیار ساکنین این محله است و برای تفریح و ورزش نیز پارک‌های نهج البلاغه و پارک فراز و فضا‌های تفریحی مانند سرزمین عجایب، فرحزاد، سایت پرواز پاراگلایدر و غیره در این محله جهت رفاه بیشتر ساکنین احداث شده است.

پردیس سینمایی زندگی هم با داشتن 5 سالن نمایش از مراکز تفریحی این محله برای خانواده‌ها است.

مراکز خرید این محله که بسیار پرطرفدار هستند و از سایر محلات هم برای خرید به آن مراجعه می کنند  مجتمع تجاری بوستان و پاساژ تیراژه هستند.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26 کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کلان داده شهر فناوران است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map